AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #1 Skrevet 31. januar 2023 Er det noen som vet om en lege i Oslo som har god kunnskap om hyperemesis? Hadde det i første svangerskap, ønsker en til, men tørr ikke uten ordentlig oppfølging. Opplevde dårlig kunnskap hos lege om dette sist. Anonymkode: 8d8d1...006
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #2 Skrevet 31. januar 2023 9 minutter siden, AnonymBruker said: Er det noen som vet om en lege i Oslo som har god kunnskap om hyperemesis? Hadde det i første svangerskap, ønsker en til, men tørr ikke uten ordentlig oppfølging. Opplevde dårlig kunnskap hos lege om dette sist. Anonymkode: 8d8d1...006 Det er vel Ullevål sykehus som har god kompetanse i Oslo. Generelt er det vel lav kunnskap om dette. Vet det finnes noen grupper på Facebook hvor du kan få mye hjelp også. Anonymkode: 02ef3...7c1 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #3 Skrevet 31. januar 2023 Jeg fikk først god hjelp da jeg ble lagt inn på sykehuset. De har nok mer kompetanse der, enn hva en fastlege har. Anonymkode: 563d5...520 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #4 Skrevet 31. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg fikk først god hjelp da jeg ble lagt inn på sykehuset. De har nok mer kompetanse der, enn hva en fastlege har. Anonymkode: 563d5...520 Håper å slippe innleggelse, men er uutholdelig kvalm selv om jeg ikke trenger det. Anonymkode: 8d8d1...006
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå