Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror dette er vanlig hos andre også,

vi finner jo på ting med andre venner og par og fester innimellom, men trives best alene på fleste aktiviteter, og til vanlig,
som grilling, juleby og diverse. Vis vi skal grille ute i stranden har jeg ikke behov for å invitere Turid eller en annen venninne, føler der blir en helt annen stemming.

Vis vi har blitt invitert på grillfest hos par eller andre venner er vi jo gjerne med.

også vis vi skal reise en plass feks Danmark så fortrekker jeg å reise alene med kjæresten og unngår og si våres planer så ikke andre skal invitere seg selv eller hinte til invitasjon også med andre aktiviteter.

Er jo introvert så trives best alene også med kjæresten, blir sliten av å ha så mange folk rundt meg hele tiden.😅

andre som føler slikt?

Anonymkode: 9dfa5...3ed

• Liker 4
  • Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere er vel introverte da. Ganske vanlig det. 

Selv har vi oftest sex bare i helgen, fordi vår greie tar litt tid så i hverdagen blir det lite tid/overskudd til det  Så vi vil helst ikke gjøre annet i helgen enn å være hjemme med hverandre vi heller 😆

Anonymkode: 0e9ba...df9

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Så dere lar andre invitere dere, men dere inviterer ikke tilbake?

Anonymkode: 1c74b...498

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så dere lar andre invitere dere, men dere inviterer ikke tilbake?

Anonymkode: 1c74b...498

Når vi har fest ja, men ikke ofte vi er ute 😛 

Skrevet

Helt fint det, men husk å pleie vennskapene deres også. 

Vi har et sånn vennepar i gjengen vår. De ville bare være de to, pleie kjærligheten,etc. Begynte å avlyse besøk i siste liten, hver bidige gang, for å være alene sammen. Nå har det gått snart ti år, og vi har alle barn og henger sammen, uten dem, de vil ha familietid. De har heller ikke familie her. 
Nå har de to små barn, yngste kolikk, mor ryggplager etter svangerskap, far fått et komplisert benbrudd og de bor i et hus med halve etasjer og MYE trapper. Ikke sertifikat eller bil. Og nå må alle vennene rundt hjelpe til i hverdagen for å få deres hverdag til å gå rundt.

Vi hjelper til, men jeg hadde gjort det med større glede om dette var noen som faktisk brydde seg om å være med vennene sine før dette.. som dukket opp når vi inviterte i fellesskap og som en sjelden gang inviterte tilbake. 
Poenget mitt er, plei vennskapene deres og ikke bare bli oppslukt i dere selv. 

Anonymkode: eadf0...c5c

• Liker 16
  • Nyttig 2
Skrevet

Sånn er kjæresten min også. Han er veldig introvert og vil helst bare være med meg. 

Det hender jeg savner eksen som var ekstrovert, vi hadde mange felles venner i tillegg til våre egne.

Men det er ikke så mye vits i å tvinge kjæresten min. Går heller på ting med venner uten ham da. 

Anonymkode: 94f76...dae

• Liker 1
Skrevet

Sånn er vi også. Vi er begge introverte. Vi elsker å være sammen alene, eller sammen med min stesønn. Men, vi prøver å pleie vennskap også, han oftere enn meg, da han har et større behov. Heldigvis er mine venner ganske lik meg selv. :)

Skrevet

Dette er vel ganske normalt. Har heldigvis ingen venner som inviterer seg selv med på ferieturer, som man iblant leser om på kg. 

Anonymkode: 98ed5...558

Skrevet

Kjæresten min er dessverre introvert, men har tydd opp mer og mer sammen med min store vennegjeng og familie efter ca 5 år.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Helt fint det, men husk å pleie vennskapene deres også. 

Vi har et sånn vennepar i gjengen vår. De ville bare være de to, pleie kjærligheten,etc. Begynte å avlyse besøk i siste liten, hver bidige gang, for å være alene sammen. Nå har det gått snart ti år, og vi har alle barn og henger sammen, uten dem, de vil ha familietid. De har heller ikke familie her. 
Nå har de to små barn, yngste kolikk, mor ryggplager etter svangerskap, far fått et komplisert benbrudd og de bor i et hus med halve etasjer og MYE trapper. Ikke sertifikat eller bil. Og nå må alle vennene rundt hjelpe til i hverdagen for å få deres hverdag til å gå rundt.

Vi hjelper til, men jeg hadde gjort det med større glede om dette var noen som faktisk brydde seg om å være med vennene sine før dette.. som dukket opp når vi inviterte i fellesskap og som en sjelden gang inviterte tilbake. 
Poenget mitt er, plei vennskapene deres og ikke bare bli oppslukt i dere selv. 

Jeg pleier å finne på ting med turid og venninner feks men uten kjæresten, venner er viktige men så er kjæresten spesielt når vi nærmer oss 30 årene og planer om barn. Da blir det enda travelt.

Fleste single venner vil helst dra på fest og byen. Jeg liker byen men fortrekker å slappe av en å gå ut og bruke masse penger på alkohol😅 

Skrevet

Sånn er vi og😅😅… trives best i hverandres selskap og føler ikke vi har behov for andre rundt oss. Vi kan og ta en fest bare oss to hjemme😅😅🥳! Men er vi på reise så går vi ut selvfølgelig, og hilser på venner sånn en sjeldent gang sånn hei og ha det og kanskje en kaffe. Ikke introverter her, bare elsker hverandre for sammen er vi dynamitt 😅😅😅😅🥳🤘

Anonymkode: b8e35...e45

Skrevet

Når man har en jobb der det er folk og skrik og skrål hele dagen så er det godt å være alene når helga kommer. Når man i tillegg er introvert så blir førstevalget å være bare vi to. 

Anonymkode: 16a63...b84

• Nyttig 1
Skrevet

OK. Det var 1/2 minutts lesing som jeg aldri får tilbake😴

Anonymkode: 2d48f...3b8

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg og samboeren er sånn. Vi har egentlig ingen felles venner som vi henger med sammen. Vi har hver vår vennegjeng som vi henger med hver for oss, så er det som regel bare oss to når det vi skal være sammen. Vi er strålende fornøyd med denne løsningen. Så har vi i tillegg to barn så hadde blitt veldig kronglete hvis alltid begge skulle blitt med når vi skulle være sosiale.

Endret av Wilma89
  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Sånn er vi og😅😅… trives best i hverandres selskap og føler ikke vi har behov for andre rundt oss. Vi kan og ta en fest bare oss to hjemme😅😅🥳! Men er vi på reise så går vi ut selvfølgelig, og hilser på venner sånn en sjeldent gang sånn hei og ha det og kanskje en kaffe. Ikke introverter her, bare elsker hverandre for sammen er vi dynamitt 😅😅😅😅🥳🤘

Det var akkurat det venneparet av oss også sa. Men så kom livet da, er ikke mye dynamitt nå 😅 og forstår den over som sa med jobb og barn og skrik og skrål. Jeg er også introvert, men har lært at venner er viktige. Vet aldri hvilken hjelp du trenger senere i livet.. 

• Liker 3
Skrevet

Haha! Har Carrie Underwoods "Heartbeat" på i bakgrunnen, så skikkelig random å komme inn i denne tråden! Hør den, hvis du ikke skjønner hva jeg mener!🤣

Anonymkode: cbec5...18b

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det var akkurat det venneparet av oss også sa. Men så kom livet da, er ikke mye dynamitt nå 😅 og forstår den over som sa med jobb og barn og skrik og skrål. Jeg er også introvert, men har lært at venner er viktige. Vet aldri hvilken hjelp du trenger senere i livet.. 

Ikke uenig ! Men vi trives best sånn og vennene våre er der uansett som vi er for de. Og vi har og plenty av barn og tennåringer og gudene vet. Når alle er samlet er vi 8-9 stykker ( bare barn og familie ). Stort sett er vennene våre single uansett. Noen med barn, andre uten barn. Mannen har en del single alene mødre venninner - og kompiser - og samme har jeg. Og de lever uansett et annerledes liv enn oss. Og har mer frihet. Igjen, folk er forskjellig. Vi vet hvor vi har vennene våre og de oss. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Bruker du et halvt minutt på så lite tekst? Oi.

Anonymkode: 89fb3...3ff

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Skjønte du ikke før du var ferdig med å lese at dette ikke var interessant for deg??

Anonymkode: f0694...32a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Må og få presisere at vi vet godt hvordan livet er og fikk ikke skrevet det i svaret mitt til deg. Vi mistet datteren vår, første felles barn i oktober - og våre venner var der virkelig for oss. Selv om hverdagen har vært hos oss fra dag en da vi fant hverandre ble den til en brutal virkelighet i oktober - uten særlig egentid til å ta vare på hverandre her i dypeste sorgen. Eks konen til mannen, mammaen til tre av barna var her og hjalp oss, min sønn, garys barnebarn og barna og min mor. På alle måter! Huseier, kollegaer og ja, en av våre nære felles venn kom i begravelsen til jenta vår.. Fantastiske mennesker og glad vi har de og hadde de rundt oss. Ungene har stadig overnatting så å si hver helg, eldstemann har damen hos oss hver helg og ja - det er Nice !! Det betyr så mye for oss !! Men vi har uansett alltid likt hverandres selskap og sånn er det og vil forbli. Og hvis det blir to så snakker vi sammen 😅… og gir hverandre space 😅😅… og joda, sammen er vi enda dynamitt og nå enda mer glad i hverandres selskap. Etter vi mistet jenta vår…. 

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...