Gå til innhold

Brunlig utflod før mensen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Andre som får litt brunlig utflod noen dager før mensen kommer for fullt? Sluttet med p-piller i oktober og husker ikke hvordan syklusen min var før pillene. Nå har jeg ca. 19 dager mellom hver blødning, inkludert brunlig utflod 3 dager før mensen. Høres dette normalt ut? 

Anonymkode: 321a6...600

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynte også å få brun utflod før mensen for 1-2 år siden og har det fortsatt. Det kommer alt fra 3-2 dager før mensen. 
var oss legen å tok diverse prøver: klamydia, celle prøve osv. Men fant egentlig ikke noe galt..

Anonymkode: e6d1b...9ab

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg begynte også å få brun utflod før mensen for 1-2 år siden og har det fortsatt. Det kommer alt fra 3-2 dager før mensen. 
var oss legen å tok diverse prøver: klamydia, celle prøve osv. Men fant egentlig ikke noe galt..

Takk for svar. Gikk du på p-piller før det?

Skrevet

19 dagers syklus hørtes kanskje litt kort ut foresten🤔

Skrevet

Har brun utflod 5-6 dager før mensen..Er visst normalt ifølge gynekologen jeg går til. Jeg tror det dreier seg om lavere nivå av progesteron enn det jeg burde hatt men.

Anonymkode: 6f8b7...397

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

19 dagers syklus hørtes kanskje litt kort ut foresten🤔

Tenkte 19 dager uten blod.🙈 Jeg har 25 dager fra dag 1 med blødning til neste blødning begynner igjen. Da er det vel syklus på 25 dager?

Skrevet

Har syklus på 20 dager, har så to uker uten utflod, før jeg får brunlig utflod ukene før mensen igjen. Har lurt på om dette er normalt, men har aldri sjekket? 

Anonymkode: e5f60...43e

• 3 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.1.2023 den 16.23):

Har brun utflod 5-6 dager før mensen..Er visst normalt ifølge gynekologen jeg går til. Jeg tror det dreier seg om lavere nivå av progesteron enn det jeg burde hatt men.

Anonymkode: 6f8b7...397

Har du dette før hver mensen eller bare av og til?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...