Gå til innhold

Hvordan komme over noen man stadig ser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Noen tips til hvordan best mulig komme over en person jeg møter på ofte gjennom en felles hobby? Er skikkelig kleint til tider. Vi er voksne mennesker begge to, men skulle ikke tro det da vi overser hverandre selvom vi en gang delte noe fint. Må jo innrømme at jeg blir nervøs når jeg vet han er der og ender opp med å stenge alt ute, men samtidig er det vel ikke noe vits i å starte samtaler med han og late som at alt er bra

Anonymkode: c53c1...52b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei jeg har en sånn og som jeg pleier å unngå mest jeg kan.. Vi og har hatt det fint sammen men han er som sagt ikke tilgjengelig.  Det er vanskelig å komme over når en treffer dem i tide og utide. Jeg har valgt og bare være hyggelig mot de og så la det fare. 

Men merker det på kroppen hver gang han er i nærheten eller jeg treffer han slik at vi ender opp med å drikke kaffe sammen..da begynner jeg nesten og skjevle over hele kroppen og det hater jeg. Men akkurat det med han klarer jeg ikke å kontrollere. 

Gleder meg til det en dag er over og kan leve uten å ha han i tankene hele tiden. 

Anonymkode: 39740...cef

Skrevet

Hm.. dere bestemmer selv om det skal være kleint eller ei.. Ved å oppføre dere som om alt er greit og ingenting er skjedd kan det kanskje bli greit og mindre kleint..? Trenger ikke bli venner selv om dere setter en strek og begynner på nytt.. Hadde hvertfall prøvd på det sjøl.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...