AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #1 Skrevet 31. januar 2023 Jeg har ikke problemer med å få orgasme, men jeg får bare vaginalorgasmer. Det går lett, jeg får det ofte ved første inntrengning, og jeg kan også få flere/mange. Men stimulering av klitoris fungerer ikke, ikke alene og ikke med partner. Når jeg onanerer må jeg bruke fingrene inni, munnsex på klitoris er håpløst. Jeg har også brukt vibratorer, inkl. womanizer. Hjelper ikke på klitten, men jeg kan komme raskt hvis jeg bruker en vibb eller dildo inni. Det er kjemperart, siden det skal være nerver forbundet med klitoris som gjør all sex god. Anonymkode: 6d62d...20a
Fioljenta Skrevet 1. februar 2023 #2 Skrevet 1. februar 2023 Jo mer jeg leser og lærer, jo mer går det opp for meg hvor forskjellige vi er. Du er heldig som lett får vaginalorgasmer! Det er det ikke alle som får. Min erfaring er at når jeg lett får nytelse på en måte, så er det vanskeligere å legge ned den innsatsen som må til for å få det på andre måter. Vi bare bytter til det vi vet virker når det går litt treigt. Så hvis vi vil prøve noe nytt (f.eks. en ny stilling eller nye teknikker), forbyr vi oss selv en periode å gjøre det «gamle» som vi er «eksperter» på. Bare for å gi det nye en ordentlig sjanse. Men, det er jo også viktig å nyte det vi vet fungerer i stedet for å jage etter noe nytt hele tiden! Jeg har også erfart at jeg har noen sperrer i hodet. F.eks. når jeg tror at «dette fungerer ikke», så fungerer det ikke uansett hva vi gjør. Jeg synes i alle fall det kan være utfordrende å være ordentlig åpen for det jeg har erfart ikke fungerer for meg, men noen ganger klarer jeg likevel å slappe av, nyte alle sanseinntrykk og la det som skjer, skje. Men, nyt dine vaginale orgasmer! Det høres jo herlig ut! 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #3 Skrevet 1. februar 2023 Da er jeg ikke alene altså 😊 Jeg får heller ikke noe ut av å bli slikket eller stimulere klitoris, men ved samleie går det fint. Trodde jeg var "unormal" lenge, men gikk til sexolog som opplyste meg. Hun mente jeg var unik som hadde det på min måte, kanskje jeg er overfølsom i vagina. Men får orgasme i de fleste stillinger, spesielt når jeg rir, doggy eller misjonær. Da går det kanskje knappe 3-4 min med aktivt samleie...kan få flere etterhverandre om han fortsetter i bestemt tempo. Går i bølger. Anonymkode: 53f1b...b95 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #4 Skrevet 1. februar 2023 Litt på siden, men er det egentlig noe helt klart skille mellom klitorisorgasme og vaginalorgasme? Jeg personlig må ha mest stimulering inne i skjeden for å komme, og er veldig følsom der, men er allikevel avhengig av at det touches lett innom klitoris, nesten indirekte. Jeg kan komme ved å bare stimulere klitoris også, men det tar mye lenger tid og jeg kjenner ikke så mye med én gang og orgasmen blir ikke like intens som hvis det er noe i skjeden. Jeg kan også komme lett og mange ganger. Anonymkode: d0520...c64
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #5 Skrevet 4. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 1.2.2023 den 12.46): Litt på siden, men er det egentlig noe helt klart skille mellom klitorisorgasme og vaginalorgasme? Jeg personlig må ha mest stimulering inne i skjeden for å komme, og er veldig følsom der, men er allikevel avhengig av at det touches lett innom klitoris, nesten indirekte. Jeg kan komme ved å bare stimulere klitoris også, men det tar mye lenger tid og jeg kjenner ikke så mye med én gang og orgasmen blir ikke like intens som hvis det er noe i skjeden. Jeg kan også komme lett og mange ganger. Anonymkode: d0520...c64 Husk at klitoris er MYE større enn den man bare ser utenpå....så den er nok med på alle orgamser tror jeg. Ved samleie også.. Anonymkode: 53f1b...b95 2
AprilLudgate Skrevet 4. februar 2023 #6 Skrevet 4. februar 2023 Orgasmen du får innvendig ER klitoris Men din er trolig plassert sånn at du får lite ut av det utvendig.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #7 Skrevet 4. februar 2023 Pussigt ! Hvordan mange kvinnfolk er skrudd saman i forhold til egen sexuell nytelse i motsettning til menn. Hvordan skal menn kunne å identisfisere seg med en kvinnes sexuelle nytelser / ergosoner når kvinnens selv ikkje er i stand til det. ? Anonymkode: 15c01...adb
Helene1982 Skrevet 4. februar 2023 #8 Skrevet 4. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Pussigt ! Hvordan mange kvinnfolk er skrudd saman i forhold til egen sexuell nytelse i motsettning til menn. Hvordan skal menn kunne å identisfisere seg med en kvinnes sexuelle nytelser / ergosoner når kvinnens selv ikkje er i stand til det. ? Anonymkode: 15c01...adb Alle i tråden sier klart og tydelig hva som får dem til å komme. Du må bare lytte og spørre hva din partner liker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå