Gå til innhold

Diorshow- forskjell på vannfast og ikke vannfast?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med diorshow som ikke er vannfast. Men nå har jeg fått en vannfast i gave. Er de like på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenkte å kjøpe Diorshow vannfast, men hun i parfymeriet hvisket meg i øret at denne var den dårligste vannfaste de hadde..

Men mascara er jo veldig individuelt.

Skrevet

Er ikke så veldig fornøyd, har den egentlig bare fordi jeg kjøpte feil... den sitter ikke veldig godt egentlig. Men som du sier - mascara er fryktelig individuelt. :)

Skrevet

Er ikke fornøyd med den vannfaste :frustrert: Bruker den andre vanligvis, og trodde at den vannfaste skulle være like god, men synes den drysser MYE, og den sitter heller ikke bra - blir svart under øynene!

• 1 måned senere...
Skrevet
Er ikke fornøyd med den vannfaste  Bruker den andre vanligvis, og trodde at den vannfaste skulle være like god, men synes den drysser MYE, og den sitter heller ikke bra - blir svart under øynene!

og det gjør du ikke med den vanlige diorshow???

Skrevet
og det gjør du ikke med den vanlige diorshow???

Jeg blir ikke svart under øynene av den vanlige diorshow.

Skrevet

Jeg er ikke fornøyd med dior show den gjør ikke så mye med vippene hva er den egentlig skal gjøre forresten?

Skrevet

Volum. Eneste mascaraen som gir skikkelig volum uten å klisse og klumpe synes jeg.

Skrevet

Enig, har ikke funnet noen mascaraer som kan måle seg med Diorshow når det gjelder volum og lengde, og jeg har etterhvert prøvd en god del av de andre folk skryter av her inne... Men det er, som med det meste, tydeligvis veldig individuelt (jeg har imidlertid ingen erfaring med vannfaste mascaraer)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...