Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2005 #1 Skrevet 20. desember 2005 Jeg er veldig fornøyd med diorshow som ikke er vannfast. Men nå har jeg fått en vannfast i gave. Er de like på?
Gjest gjest1 Skrevet 20. desember 2005 #4 Skrevet 20. desember 2005 Jeg tenkte å kjøpe Diorshow vannfast, men hun i parfymeriet hvisket meg i øret at denne var den dårligste vannfaste de hadde.. Men mascara er jo veldig individuelt.
Arwen Skrevet 20. desember 2005 #5 Skrevet 20. desember 2005 Er ikke så veldig fornøyd, har den egentlig bare fordi jeg kjøpte feil... den sitter ikke veldig godt egentlig. Men som du sier - mascara er fryktelig individuelt.
mabe Skrevet 20. desember 2005 #6 Skrevet 20. desember 2005 Er ikke fornøyd med den vannfaste Bruker den andre vanligvis, og trodde at den vannfaste skulle være like god, men synes den drysser MYE, og den sitter heller ikke bra - blir svart under øynene!
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2006 #7 Skrevet 3. februar 2006 Er ikke fornøyd med den vannfaste Bruker den andre vanligvis, og trodde at den vannfaste skulle være like god, men synes den drysser MYE, og den sitter heller ikke bra - blir svart under øynene! og det gjør du ikke med den vanlige diorshow???
Arwen Skrevet 4. februar 2006 #8 Skrevet 4. februar 2006 og det gjør du ikke med den vanlige diorshow??? ← Jeg blir ikke svart under øynene av den vanlige diorshow.
*¤*Princess*¤* Skrevet 4. februar 2006 #9 Skrevet 4. februar 2006 Jeg er ikke fornøyd med dior show den gjør ikke så mye med vippene hva er den egentlig skal gjøre forresten?
Arwen Skrevet 4. februar 2006 #10 Skrevet 4. februar 2006 Volum. Eneste mascaraen som gir skikkelig volum uten å klisse og klumpe synes jeg.
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2006 #11 Skrevet 4. februar 2006 Enig, har ikke funnet noen mascaraer som kan måle seg med Diorshow når det gjelder volum og lengde, og jeg har etterhvert prøvd en god del av de andre folk skryter av her inne... Men det er, som med det meste, tydeligvis veldig individuelt (jeg har imidlertid ingen erfaring med vannfaste mascaraer)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå