AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #1 Skrevet 31. januar 2023 Altså esken til rettetanga og hårføneren er igjen men inni eskene er det ingenting 😭 oppdaget etter at jeg hentet og åpnet at på en side var det åpnet og lukket igjen med gjennomsiktig teip. Hvordan komme videre med dette? Litt redd å havne i problemer med de som eier hentestedet, de er i et annet miljø. Det ble levert med HH. Noen som har opplevd dette? Kan være sjåføren også som har tatt. Anonymkode: b8b85...1f0
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #2 Skrevet 31. januar 2023 Ja, opplevde selv tyveri i posten av verdi 8000 kr nylig. De åpnet pakken og hadde tatt det dyreste i pakken og latt bursdagskortet og en sjokolade være igjen. Jeg sa fra til posten og fikk pengene igjen, men ganske forarget over frekke tyver. Gikk relativt greit å få igjen pengene etter jeg snakket med kundeservice Anonymkode: 69fa0...1c5
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #3 Skrevet 31. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, opplevde selv tyveri i posten av verdi 8000 kr nylig. De åpnet pakken og hadde tatt det dyreste i pakken og latt bursdagskortet og en sjokolade være igjen. Jeg sa fra til posten og fikk pengene igjen, men ganske forarget over frekke tyver. Gikk relativt greit å få igjen pengene etter jeg snakket med kundeservice Anonymkode: 69fa0...1c5 Fy faen 😭😭 men måtte ikke anmeldes? Virker så tungvindt... Dette er varer for 1500 kr bare men uansett veldig kjedelig... Var dtt posten du måtte gå via? Tror ikke at helt hjem erstatter pakker, den skulle vært levert på døra mi også, betalte ekstra for det også ble den levert til hentested så tror det lå en plan i hodet på sjåføren 😭 Anonymkode: b8b85...1f0
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #4 Skrevet 31. januar 2023 Hvordan går det an å ikke oppdage dette når du henter pakken? Den må jo ha vært veldig lett? Anonymkode: 0bbe6...20a
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #5 Skrevet 31. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvordan går det an å ikke oppdage dette når du henter pakken? Den må jo ha vært veldig lett? Anonymkode: 0bbe6...20a Var ikke tungt nei, men ikke super lett og jeg henter pakker omtrent hver dag så tenkte ikke over hva inneholdet var før jeg hentet den.... Har henter 3 pakker bare i dag🙊 Anonymkode: b8b85...1f0
Gjest EmKay Skrevet 31. januar 2023 #6 Skrevet 31. januar 2023 Kanskje du kan snakke med de som driver hentestedet, forklare problemet, og høre om de har opplevd noe lignende og om de vet hvordan du bør gå frem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå