AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #1 Skrevet 31. januar 2023 Jeg har hele livet hatt en del føflekker. Har en i ansiktet som står litt ut (alltid vært der) som jeg virkelig hater og skjuler med håret. Har også kommet noen på siden av ansiktet som jeg heller ikke vil ha der. Jeg er i tillegg i en vektnedgang (stor) og lurer på om det er best å fjerne når jeg er tjukkere eller når jeg er normalvektig? Sånn med tanke på om arr blir mindre når man går ned i vekt osv.. Undersøker måter å fjerne de på. Jeg får utrolig stygge arr og tror ikke det blir beste måten å fjerne de på. Vurderer laser, noen som har prøvd det? Dette er et arr jeg fikk etter 2 sting, utrolig stygt og sjenerende og får alltid så stygge arr: Anonymkode: 0a982...b49
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #3 Skrevet 31. januar 2023 Jeg har fjernet mange føflekker, både kirurgisk og med laser. Det blir litt rødt etter begge metoder, men jeg er likevel fornøyd og skal fjerne flere etterhvert. Du kan høre med for eksempel Oslo laserklinikk i Hegdehaugsveien. Der er de veldig flinke og vil sikkert kunne svare angående når du bør fjerne føflekkene. Anonymkode: 8617c...a30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå