Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2005 #1 Skrevet 20. desember 2005 De siste dagene har jeg hatt kløe nedentil pluss at det svir litt. Har også litt mer utflod enn vanlid og den lukter litt- kandette være sopp?
Amanlis Skrevet 20. desember 2005 #2 Skrevet 20. desember 2005 Det kan høres ut som om du har sopp. Ta en tur å apoteket og kjøp Canesten, krem og stikkpille, så går det nok over får vi håpe.
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2005 #3 Skrevet 20. desember 2005 oK, takk for svar! Går det greit med slik krem og stikkpille hvis jeg har p-ringen inne?
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2005 #5 Skrevet 21. desember 2005 Kjempefint. Tusen takk! Har lest at det finnes flere pakninger fra Canesten, hvilken bør jeg velge? Skal dit etterpå. Og jeg vil helst ha den som mankun trnker en stikkpille og krem.
Gjest Gjesta Skrevet 21. desember 2005 #6 Skrevet 21. desember 2005 Hei! Du kan godt bruke kombipakningen med 1 stikkpille + krem. Stikkpillen er på 500 mg så du får en sterk engangsdose istedetfor 100 mg over flere kvelder. Bare husk på å bruke kremen lenge nok (1 uke) også etter symptomene er borte for å være sikker på å bli kvitt soppen!
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2005 #7 Skrevet 21. desember 2005 Takk for svaret Wendy. Da kjøper jeg den. God Jul!
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2005 #8 Skrevet 22. desember 2005 Fanken! Jeg tror jeg har kjøpt feil.. Er kun en stikkpille i esken min og ingen krem... Men det kan vel hende at denne hjelper også? Det må jo være en grunn til at den selges.
Gjest Gjesta Skrevet 22. desember 2005 #9 Skrevet 22. desember 2005 Hei! Det hjelper jo med bare stikkpillen og, men det er som sagt viktig å bruke kremen i tillegg en ukes tid. Du får kjøpt krem utenom, men det er billigere å kjøpe kombipakningen. Ellers blir det jo det samme.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå