AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #1 Skrevet 31. januar 2023 Jeg og eksen har ett litt rart forhold om dagen. Jeg vet han er sliten og lei på jobb om dagen, og føler han ikke er bra nok. Og i tillegg har han andre ting som plager han. I går spurte jeg om han ville ringe meg, fordi jeg ville snakke med han og fordi jeg savner og snakke med han. Det skrev jeg. Men så sovna han, og våkna ikke før to timer etterpå så da skrev han «blir ganske sent nå, men kan snakkes i morgen». Vil han da snakke med meg, eller gjør han det for og være hyggelig? Hilsen en overtenker Anonymkode: 71ed8...852
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #2 Skrevet 31. januar 2023 Tenker du skal gå videre. Ikke ta mer kontakt. Anonymkode: 20994...13f 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #3 Skrevet 31. januar 2023 Tipper han gjør det for å være hyggelig fordi han vet du ikke er over han, beklager vet det ikke er det du vil høre. Hvis han vil snakke med deg så hører du fra han idag. Anonymkode: e1b82...a47
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #4 Skrevet 31. januar 2023 Ring han og se hva som skjer. Om du har store forventninger for hva samtalen skal utrette, kan det være lurt å senke disse, og kanskje være forberedt på skuffelse😬 Lykke til☺️ Anonymkode: 6308e...c85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå