AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #1 Skrevet 31. januar 2023 Hei er 32 år idag og har lyst å ta høyre utdanning men må først ta opp noen fag jeg savner fra VG. ser på GENERELL STUDIEKOMPETANSE på K2utdanning som nettstudier, men usikker hvor komplisert dette blir!? Noen som har tatt opp fag via den skole? Er kursene enkle å følge med? hvilke andre privatister anbefales som ikke koster skjorte ? Anonymkode: 6cd41...9ae
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #2 Skrevet 31. januar 2023 Er det kun fagene i pakken som du mangler? Det billigste er å lese selv på de fagene du klarer, og kun ta eksamen. Har ikke tatt via nettstudier, men jeg tok opp norsk og samfunnskunnskap via Bjørknes, og leste meg opp på andre fag alene. Men jeg har ikke sjans til å følge med på nettstudier. Anonymkode: bda19...1ff 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #3 Skrevet 31. januar 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Er det kun fagene i pakken som du mangler? Det billigste er å lese selv på de fagene du klarer, og kun ta eksamen. Har ikke tatt via nettstudier, men jeg tok opp norsk og samfunnskunnskap via Bjørknes, og leste meg opp på andre fag alene. Men jeg har ikke sjans til å følge med på nettstudier. Anonymkode: bda19...1ff Som jeg har forstått, så leser man på egenhånd på nettstudier? Det er fedige kurser som ligger på nette og så har man hele tiden kontakt med sin lærer ? Er det ikke sånn? Anonymkode: 6cd41...9ae
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #4 Skrevet 31. januar 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Er det kun fagene i pakken som du mangler? Det billigste er å lese selv på de fagene du klarer, og kun ta eksamen. Har ikke tatt via nettstudier, men jeg tok opp norsk og samfunnskunnskap via Bjørknes, og leste meg opp på andre fag alene. Men jeg har ikke sjans til å følge med på nettstudier. Anonymkode: bda19...1ff slik står det på nettsiden: Kurset gjennomføres som nettstudier med tilgang til kursene i 12 måneder. Her får du varierte leksjoner i form av tekster, video, quiz, podcast, veiledning og oppgaver. Du har alltid kontakt med din personlige lærer hos K2. Målet er å gjøre deg best mulig forberedt til eksamen. Anonymkode: 6cd41...9ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå