Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Helsepersonell- hva bruker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle helsepersonell!

Jeg lurer på hvilket skotøy dere bruker på jobb? Har selv brukt birkenstock men er nå på jakt etter noe annet. :)
Legg gjerne til linker til skotøy dere anbefaler og si gjerne noe om fordeler og ulemper!

Anonymkode: d0104...525

Skrevet (endret)

Bruker Hoka bondi joggesko. Prøvd litt forskjellig oppigjennom, men disse er de beste jeg har brukt. Brukt Hoka i flere år, De har VELDIG god demping som trengs på det harde gulvet vi tråkker på mange timer i strekk hver dag. Ulempen er prisen, men absolutt verdt det for mine føtter og kropp :) og de 2-3 siste Bondi modellen

Endret av Vimsa84
  • Liker 1
Skrevet

Bruker Hoka (IKKE Hooka)

Anonymkode: e5804...a31

• Nyttig 1
Skrevet

Bruker joggesko fra Asics. 

• Liker 2
Skrevet

Noen som bruker typ klogger/Beez tror jeg de heter? Har kun erfaring med  å bruke slike i operasjonssalen, og der er de skikkelig gode, men har ikke brukt de over lengre perioder. Ser for meg de er ganske tette?

Anonymkode: d0104...525

Skrevet

Har prøvd mye rart, men ender opp med Birkenstock, har kjøpt flere dyre sko som aldri funker. 

Skrevet (endret)

Hadde jeg jobbet på betonggulv hadde jeg brukt noe med mye demping som Hoka Bondi. Obs obs: for at forsikringen skal gjelde ved evt erstatning ved skader i jobb må dere bruke sko med hælkappe. 

Endret av Fighter83
  • Liker 2
Skrevet

Brukte tidligere Hoka Bondi, nå bruker jeg Skechers Max Cushioning sandaler.

Anonymkode: 0a9c9...a63

Skrevet

Jeg har brukt Nike Air Max i to år; helt greie sko og bedre enn tresko-typen fra color4care som jeg brukte tidligere. Men jeg kjøpte meg nylig sko fra Toffeln og de er bare helt supre!! Men store i størrelsen, jeg skulle ønske at jeg hadde kjøpt dem et hakk mindre men det får gå, for de er så gode 😆 (den rosa skoen er de jeg syns har vært verst, den hvite er den jeg syns er best). Hilsen operasjonssykepleier på 40 år.

Screenshot_20230131_135138_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20230131_135505_Samsung Internet.jpg

Anonymkode: 248a9...3c8

• Liker 1
Skrevet

Jeg brukte Spotec sandaler da jeg jobbet på sykehjem. Bruker ikke noe annet fra siste snøen er borte og frem til kalde høsten kommer igjen. Er vel på mitt 4 par nå.

Skrevet

Asics novablast. Prøvd masse forskjellig, men ingenting som slår de.

Anonymkode: 1259c...d4b

Skrevet

Veldig fornøyd med slippersene fra Happy flops. Bytter på dem og Hoka Bondi. 

Anonymkode: b9360...dec

Skrevet

Ecco sandaler, men de begynner å bli slitne så vurderer å prøve Spotec da mange skryter av de.

Joggesko blir for varmt så helt avhengig av sandaler. 

Skrevet
pia mater skrev (9 timer siden):

Ecco sandaler, men de begynner å bli slitne så vurderer å prøve Spotec da mange skryter av de.

Joggesko blir for varmt så helt avhengig av sandaler. 

nå er man jo forskjellig, men spotec ble altfor harde for mi del... Mye vonde føtter den tiden jeg brukte det. Ecco var mye bedre. Men nå er det kun joggesko (Hoka) Varmt ja, men det må bare gå når alternativet er å få vondt... 

Anonymkode: 3bb74...39f

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg er innlagt i psykiatrien, er ikke helsepersonell men jeg går på mye hardt underlag. Jeg bruker Bondi 7, Clifton 8 og Birkenstocks. Veksler mellom disse. 🙂

Endret av Embla Othea
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

nå er man jo forskjellig, men spotec ble altfor harde for mi del... Mye vonde føtter den tiden jeg brukte det. Ecco var mye bedre. Men nå er det kun joggesko (Hoka) Varmt ja, men det må bare gå når alternativet er å få vondt... 

Anonymkode: 3bb74...39f

Jeg brukte en periode Fila sandaler og oppdaget først hvor harde de var når jeg prøvde Ecco. Etter det klarte jeg aldri å gå tilbake til Fila, ikke bare for en vakt engang. Så kan godt hende Spotec blir for harde for meg da ja. 🤔

Syns bare Ecco ble veldig fort slitne. Har hatt de i ett år og kjenner jeg må ha nye, spesielt siden vi har gått over til langvakter. 

Skrevet

Asics tursko for hardt underlag

Anonymkode: 18391...894

Skrevet

Jeg bruker utelukkende Birkenstock, men de fleste av mine kolleger sverger til Hoka. 

Skrevet

Jeg har brukt birkenstock i mange år nå. Har prøvd ulike sandaler og joggesko, men synes birkenstock et best å gå i. 

Skrevet

Jeg jobbet ikke som helsepersonell, men på bibliotek med betonggolv der jeg stod og gikk mye. Jeg brukte Scholl-sandaler, og de var helt fantastiske. De varte i evigheter også.

Anonymkode: 979f2...8cf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...