AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #1 Skrevet 31. januar 2023 Det er deprimerende og ikke så veldig hyggelig. De siste 6 månedene har jeg blitt bedt ut av menn 10 år yngre, seksuelt flørtet med av mannen til en av mine beste venner som var svært ubehagelig, eksen min har ny dame og har sendt meldinger om å møtes å kose litt, megleren som hjalp meg med leiligheten la meg til på insta og likte alle bildene av meg og sendte «godt nyttår « og til slutt en kollega på jobben har fysisk flørtet og jeg syns var litt ekkelt, han er i høyere posisjon enn meg og en del år eldre. På tinder med single menn får jeg ingen meldinger. Kan ikke huske sist noen ba meg ut som ikke enten var i forhold eller som det er en noe upassende relasjon med. Blir litt lei meg 😕 Noen tanker om hvorfor? Anonymkode: 5745e...1b1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #2 Skrevet 31. januar 2023 Sånn er det stort sett her og. Tror det er normalt blitt. hilsen single kvinne Anonymkode: 457c4...27c
svartkatt Skrevet 31. januar 2023 #3 Skrevet 31. januar 2023 Å bli bedt ut er luksus. De jeg kommer i kontakt med vil hoppe rett til sengs. Fatter ikke at det skal være så umulig å finne noen som har et snev av respekt for mine ønsker. 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #4 Skrevet 31. januar 2023 Det er selvfølgelig de uanstendige, "predators" (som de treffende kalles på engelsk) som er mest frampå. Er du ute etter normale menn? Vel normale menn løper ikke rundt og ber ut alt de kommer over av damer heller. De leter. Etter den de tror passer. Jeg vet ikke hvordan Tinder profilen din ser ut? Men gir den nok med informasjon til en normal mann som passer til deg? Hvis ikke, så blar han forbi og overlater deg til predators... Normale menn er nok flertallet. Men de fleste av dem er i forhold og resten er litt mer selektive når de leter. Det samme kan sies om damer. Men jeg synes det er merkelig å se hvor passive damer flest er. De ber ikke ut. De tar ikke kontakt. De legger ikke ut noe interessant info om seg selv på dating-apper slik at normale menn kan forstå hvem dem er. De gjør minst mulig og sitter og venter på drømmeprinsen. Jada. Jeg generaliserer - og provoserer. Med vilje. For å skape litt debatt. For jeg tror ærlig talt ikke at normale single menn kjenner seg igjen i din eller andre KG'ere sin beskrivelse. Anonymkode: 1c814...fa6 4
Rødstrupa Skrevet 31. januar 2023 #5 Skrevet 31. januar 2023 (endret) Man bør være litt bevisst hvilke signaler man sender ut. Det kan jo være noe feiltolkning fra din side også. Du er vel voksen nok til å sette grenser og si fra dersom noen blir for nærgående. Nytter ikke å være beskjeden da…c’’.) Endret 31. januar 2023 av Rødstrupa 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #6 Skrevet 31. januar 2023 Du får be ut noen selv, da Anonymkode: cc097...d95 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #7 Skrevet 31. januar 2023 Ser du full og tilgjengelig ut? Det er stort sett kun da jeg har blitt plaget av den slags typer. Anonymkode: 0fd89...416
Rosakatt Skrevet 31. januar 2023 #8 Skrevet 31. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er selvfølgelig de uanstendige, "predators" (som de treffende kalles på engelsk) som er mest frampå. Er du ute etter normale menn? Vel normale menn løper ikke rundt og ber ut alt de kommer over av damer heller. De leter. Etter den de tror passer. Jeg vet ikke hvordan Tinder profilen din ser ut? Men gir den nok med informasjon til en normal mann som passer til deg? Hvis ikke, så blar han forbi og overlater deg til predators... Normale menn er nok flertallet. Men de fleste av dem er i forhold og resten er litt mer selektive når de leter. Det samme kan sies om damer. Men jeg synes det er merkelig å se hvor passive damer flest er. De ber ikke ut. De tar ikke kontakt. De legger ikke ut noe interessant info om seg selv på dating-apper slik at normale menn kan forstå hvem dem er. De gjør minst mulig og sitter og venter på drømmeprinsen. Jada. Jeg generaliserer - og provoserer. Med vilje. For å skape litt debatt. For jeg tror ærlig talt ikke at normale single menn kjenner seg igjen i din eller andre KG'ere sin beskrivelse. Anonymkode: 1c814...fa6 Det du sier er ikke provoserende, det er nok sannt for en god del. Tror mange venter på at andre skal ta kontakt, uansett hvilke kjønn de har. Folk er selektive som de bør være og passive som er synd, men tror nok man våkner opp litt om man kommer over noen man virkelig liker 😊
Gjest Raptuss Skrevet 31. januar 2023 #9 Skrevet 31. januar 2023 Kanskje du skulle begynne å be ut menn du synes er interessante? Fokusere mer på hvilke menn du liker og mindre på hva slags menn som liker deg som du ikke liker. Jeg tror som kvinne at man må selv ta litt initiativ om man vil finne seg en mann, hjelper lite å sitte å vente på at rette mannen skal finne deg om du sitter i sofaen med gardinene trekt for. Jeg har også lyst til å treffe nye mennesker, men jeg sitter å skriver på kg istedenfor, blir ikke mye treff av det kan man si😂 men jeg er klar over at det er jeg som må endre meg om det skal skje en endring. Jeg har bare ikke lyst nok..
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #10 Skrevet 31. januar 2023 50% av feks tinder, består av gifte menn. Så vanskelig å få normale seriøse menn, som vil noe mer. Anonymkode: 38a1f...0e1 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #11 Skrevet 31. januar 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Det er deprimerende og ikke så veldig hyggelig. De siste 6 månedene har jeg blitt bedt ut av menn 10 år yngre, seksuelt flørtet med av mannen til en av mine beste venner som var svært ubehagelig, eksen min har ny dame og har sendt meldinger om å møtes å kose litt, megleren som hjalp meg med leiligheten la meg til på insta og likte alle bildene av meg og sendte «godt nyttår « og til slutt en kollega på jobben har fysisk flørtet og jeg syns var litt ekkelt, han er i høyere posisjon enn meg og en del år eldre. På tinder med single menn får jeg ingen meldinger. Kan ikke huske sist noen ba meg ut som ikke enten var i forhold eller som det er en noe upassende relasjon med. Blir litt lei meg 😕 Noen tanker om hvorfor? Anonymkode: 5745e...1b1 Høres ut som du har opplevd mer kontakt fra menn på 6 måneder enn det mange menn får på 60 år fra det motsatte kjønn. Megleren var uanstendig? Høres skikkelig fælt ut å få likes på bilder og en hyggelig melding som lett kunne åpnet opp for noe mer. Kollegaen på jobben var uanstendig? Kanskje han skal gå ned i stilling for å gjøre det mindre fælt for deg? Eller bytte jobb for så å ta kontakt? Du har absolutt grunn til å synes at noen av opplevelsene du opplever var uanstendige. Samtidig så klarer jeg ikke å unngå å tenke på historien om mannnen som holder på å drukne når jeg leser det du skriver. The Drowning Man A fellow was stuck on his rooftop in a flood. He was praying to God for help. Soon a man in a rowboat came by and the fellow shouted to the man on the roof, “Jump in, I can save you.” The stranded fellow shouted back, “No, it’s OK, I’m praying to God and he is going to save me.” So the rowboat went on. Then a motorboat came by. “The fellow in the motorboat shouted, “Jump in, I can save you.” To this the stranded man said, “No thanks, I’m praying to God and he is going to save me. I have faith.” So the motorboat went on. Then a helicopter came by and the pilot shouted down, “Grab this rope and I will lift you to safety.” To this the stranded man again replied, “No thanks, I’m praying to God and he is going to save me. I have faith.” So the helicopter reluctantly flew away. Soon the water rose above the rooftop and the man drowned. He went to Heaven. He finally got his chance to discuss this whole situation with God, at which point he exclaimed, “I had faith in you but you didn’t save me, you let me drown. I don’t understand why!” To this God replied, “I sent you a rowboat and a motorboat and a helicopter, what more did you expect?” Anonymkode: 46c0d...3c0 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #12 Skrevet 31. januar 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Megleren var uanstendig? Høres skikkelig fælt ut å få likes på bilder og en hyggelig melding som lett kunne åpnet opp for noe mer. Akkurat det med megleren var skikkelig creepy. En dame jeg traff la meg til på Insta, begynte å like bildene mine og sendte "Hei 😊" på melding. Jeg gikk rett til Politiet. Har heldigvis vært stille siden. Anonymkode: 1c814...fa6 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #13 Skrevet 31. januar 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Ser du full og tilgjengelig ut? Det er stort sett kun da jeg har blitt plaget av den slags typer. Anonymkode: 0fd89...416 Nei, har fått høre at jeg ser forsiktig og snill ut. Er og litt unnvikende med menn generelt men det hjelper fint lite med alle disse mennene. Har tatt initiativ med menn før men tør ikke lenger for er redd for å bli forsøkt utnyttet hvis de skjønner jeg er interessert. Da føles det tryggere ut hvis de ber ut og er i mer sårbar rolle enn meg. Tenker hvis menn er interessert tar de tydeligvis kontakt som alle jeg har nevnt her, de går for å være snille menn med godt rykte teit nok. Og hvis jeg ender opp som singel er det ingen krise det heller. Men er lei av å tiltrekke meg så mange som gir en dårlig følelse, som mannen til bestevenninnen min for eksempel 😕 Satte grenser med han og sa det var uholdbart men han har gjentatt det et par ganger Anonymkode: 5745e...1b1 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #14 Skrevet 31. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ser du full og tilgjengelig ut? Det er stort sett kun da jeg har blitt plaget av den slags typer. Anonymkode: 0fd89...416 Spør du virkelig om ts går rundt og ser FULL ut på jobben og når hun har megler på besøk for leilighetssalg og greier? Anonymkode: 2b9d1...08a 3
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #15 Skrevet 31. januar 2023 30 minutter siden, AnonymBruker said: Akkurat det med megleren var skikkelig creepy. En dame jeg traff la meg til på Insta, begynte å like bildene mine og sendte "Hei 😊" på melding. Jeg gikk rett til Politiet. Har heldigvis vært stille siden. Anonymkode: 1c814...fa6 Syns det var kleint for har vært rent profesjonelt og klinisk kommunikasjon hele veien, vi har fremdeles kontakt om leiligheten og etter han har likt bilder av meg tilbake til 2017 etterfulgt av melding vet jeg ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til han lenger Anonymkode: 5745e...1b1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #16 Skrevet 31. januar 2023 22 minutter siden, AnonymBruker said: Akkurat det med megleren var skikkelig creepy. En dame jeg traff la meg til på Insta, begynte å like bildene mine og sendte "Hei 😊" på melding. Jeg gikk rett til Politiet. Har heldigvis vært stille siden. Anonymkode: 1c814...fa6 Usikker på om du er ironisk eller om du har en diagnose eller tre og faktisk ringte politiet. Men om du gjorde det så får vi satse på at de har lagt inn et notat om DEG. ____ Menn oppfordres støtt og stadig til å lete utenfor dating apper. Men det er en ting som er garantert med det. Det er at man av en, eller flere kvinner kommer til å bli sett på som om man har upassende oppførsel, er creepy, er uanstendig, er en stalker etc.. Anonymkode: 46c0d...3c0 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #17 Skrevet 31. januar 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: Usikker på om du er ironisk eller om du har en diagnose eller tre og faktisk ringte politiet. Men om du gjorde det så får vi satse på at de har lagt inn et notat om DEG. ____ Menn oppfordres støtt og stadig til å lete utenfor dating apper. Men det er en ting som er garantert med det. Det er at man av en, eller flere kvinner kommer til å bli sett på som om man har upassende oppførsel, er creepy, er uanstendig, er en stalker etc.. Anonymkode: 46c0d...3c0 Hvis du refererer til meg ts så får jeg av og til sånne henvendelser på sosiale medier fra fremmede og syns ikke det er creepy, evt svarer jeg bare ikke hvis jeg ikke ønsker kontakt. Med megleren var føltes det merkelig ut fordi vi hadde en helt klinisk tone og jeg må forholde meg til han litt fremover Anonymkode: 5745e...1b1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #18 Skrevet 31. januar 2023 Det er rundbrennerne, og typiske "badboys" som er mest pågående med damer, bra menn er ofte litt mer tilbaketrukket. Ta initiativ selv Anonymkode: 69526...bc5 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #19 Skrevet 31. januar 2023 12 minutter siden, AnonymBruker said: Usikker på om du er ironisk eller om du har en diagnose eller tre og faktisk ringte politiet. Men om du gjorde det så får vi satse på at de har lagt inn et notat om DEG. Herregud! Du SKJØNTE at det var ironi eller??? Hvis ikke må du jo ha asbergers... Anonymkode: 1c814...fa6 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #20 Skrevet 31. januar 2023 15 minutter siden, AnonymBruker said: Herregud! Du SKJØNTE at det var ironi eller??? Hvis ikke må du jo ha asbergers... Anonymkode: 1c814...fa6 Har dessverre hørt og sett ting i det virkelig liv som tilsier at det var en viss mulighet for at det ikke var ironi. Vi er tross alt på KG. Anonymkode: 46c0d...3c0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå