AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #1 Skrevet 31. januar 2023 Noen som vet hvor vanlig det er å oppleve å være utmattet etter vært syk 8 dager med influensa? En kraftig influensa. Er "frisk" men helt utmattet at jeg ikke orker gå opp trapper og blir sliten av minste ting. Vet nå ikke hvilken influensa jeg har hatt men er videre sykemeldt pga trøttheten. Aldri opplevd sånn før og jeg er en som er veldig energisk. Anonymkode: 5675c...fb5
tøydokka Skrevet 31. januar 2023 #2 Skrevet 31. januar 2023 Sånn har jeg vært etter corona. Nå er det ca 1,5 mnd siden og har endelig begynt å få energien tilbake. Må tilføye at jeg ikke ble noe særlig syk, var 3-4 dager med vondt i halsen og forkjølelse, ikke feber. Men tiden etterpå har vært tung, kan sove døgnet rundt viss jeg ikke har hatt noe jeg må. Gikk på trening igjen en uke etter jeg testet positivt, var da "frisk" igjen, men hadde betydelig redusert o2 opptak og redusert styrke. Hver økt var brutal, jeg ble kvalm, andpusten, utmattet og svimmel av den minste belastning. Nå går det bedre og bedre for hver uke og hver dag, så det er bare å holde motet oppe.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #3 Skrevet 31. januar 2023 Har vært sånn hos meg. Var influensasyk i månedskiftet nov/des, igår mandag var første dag jeg gikk og leverte i bhg uten å være så sliten at jeg hosta til jeg spøy på toppen av bakken😌 Anonymkode: e03b9...0f2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #4 Skrevet 31. januar 2023 Helt normalt. Anonymkode: 40d47...bf8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå