Gå til innhold

XXX

Iset

Anbefalte innlegg

må være en av de beste filmene som har gått på kino (utenom "the Rock, som ingenting kan toppe). det beste med hele filmen var at RAMMSTEIN spilte i begynnelsen:)

hilsen mega-rammstein-fan hihi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Har ikke fått sett filmen. Og det i seg selv er jo veldig synd, for i og med at Rammstein er dritbra, så er Vin Diesel han jeg skal gifte meg med. Er bare det at han vet det ikke enda :ler: Drømmemannen miiiiin!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vin Diesel er definitivt den barskeste karen i Hollywood. Hadde ikke sagt nei om han ville ta seg en tur til bollywood`en min nei :sjarmor::roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har akkurat vært å sett den nå.. på Colosseum.

Det var så vidt jeg fikk med meg handlinga. :ler:

uff.. han er nok drømmemannen min også. *sukk* kanskje vi skulle klone han så vi fikk en hver.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg så filmen for ca en uke siden. Er enig i at Vin Dielsel er snacksy, ja! Men egentlig er han ikke min type, han har en litt for stor kropp etter min smak. MEN...likevel synes jeg han var dritrå i Xxx! Det var liksom noe med ham... Han er skikkelig MANN... :oops:

Til dere som liker Vin Diesel, anbefaler jeg filmen "The fast and the furious." Der er han også skikkelig barsk! :kul: Kjøpte den på DVD i bursdagsgave til sambo idag. Ganske passende at han liker nettopp Vin Diesel han også! He he... :sjarmor:

Klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig - xxx er en superbra film!

Men så dere hva slags farge bilen til Xander hadde? Jeg mener den var blå først, men oppe på broen på slutten der så den da rød ut? Eller er det bare jeg som tuller??

Og HELDIGVIS har Vin Diesel skrevet under på en oppfølger!! Det blir en XXX2!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den må jeg kjøpe når den kommer på dvd!

Vin Diesel er bare sexy!! *sukk* :D

Kanskje jeg skulle bli skuespiller... hehe

Ville blitt en av de mange uten talent jeg da... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bækk åff, jenter!

Vin Diesel er MIN!!!!! :ler:

Hakke sett filmen en gang, jeg.... :oops: Men , jeg har skikkelig lyst til og se den, ja!

Han var forresten ikke så ille i "Fast and the Furious" heller. Sukk........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Du skal bare ta ham... Hadde ingen planer om å oppsøke og forfulge ham... :hoho:

Han er kjempe sexy, og jeg se den filmen... :wink:

Når kommer den ut på dvd egentlig?? For den er vel ikke kommet ennå?? Er den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den filmen har jeg ikke sett. Van Diesel er rådeilig så den må jeg se :o *sikle, sikle*

Sikkert dritbra når Rammstein spiller i begynnelsen også, jeg har vært på konsert med de, og det var helt KONGE!! Går den på video, kino???!

Hilsen en som ikke følger med i tiden... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sikkert HELT bak mål, men hvem er Vin Diesel (pussig navn by the way........) ? ? ? ?

Ååååååå.......... følger du ikke med du, da???? :roll:

He he he he....bare kødda, da! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 7 måneder senere...

Jepp, så triller og går xxx på videoen vår. Herrejerimias hvor kul skal han ikke være. Vel, jeg trodde filmen var ferdig etter halvannen time, men not. Så nå sitter samboer å ser alene. Hvor amerikansk går det ann å bli.............. :roll:

...og typen....tja litt harry i mine øyne.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Pussig at denne tråden dukka opp nå igjen - XXX ligger på stuebordet og venter på at jeg skal dytte den i dvd-spillern! :wink:

Blir spennende å se hva jeg syns om den da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
må være en av de beste filmene som har gått på kino (utenom "the Rock, som ingenting kan toppe). det beste med hele filmen var at RAMMSTEIN spilte i begynnelsen:)

hilsen mega-rammstein-fan hihi:)

Ja, XxX er favoritt, men ikke pga Rammstein :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digget rått!

Og jeg har sett så mange actionfilmer i mitt liv at jeg er vanskelig å imponere.

Men han Vin han Vin (i håp om at mannen ikke leser dette: sikle!)

(Så ham forresten på Letterman, Vin er en forkortelse av etternavnet, kallenavn vennene hans brukte, Diesel vet jeg ikke hvor kom fra, men tilsammen var det i hvert fall dørvaktnavnet hans, oppgir ikke fullt navn og adresse i den jobben, tenker jeg, var det Mark Vincent han het i virkeligheten? eller noe sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady-M

Hvis dere liker Vin Diesel bør dere se Knockaround - har akkurat kommet på DVD/VHS. Tøff film! :Hehe: Der har han enda mer muscles og enda grovere stemme! Tviler på at han har trent helt "rent", er vel noen jukse-testosteroner inne i bildet ja... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...