Gå til innhold

Må betale skolepenger 1 august, men studielånet kommer ikke før 15. Noen løsning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Frister ikke å ta forbrukslån selv om jeg kan betale med studielånet 15 dager senere. Andre tips?

Anonymkode: 7e287...598

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sommerjobb ?

Anonymkode: 1597b...2fc

Skrevet

Du har vel jobb? Eventuelt låne peng fra foreldrene dine? Er det kun snakk om semesteravgift? Har du penger til mat så har du penger til den.

Anonymkode: f2899...fb0

Skrevet

Jeg jobber allerede 40% og søker gjennomsnittlig på fire stillinger om dagen, men får ikke napp selv om jeg har bachelor og arbeidserfaring på 20-100% de siste ti årene. Tror jet har kapasitet til 125% jobb og fulltidsstudier så er ikke det det står på

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Du har vel jobb? Eventuelt låne peng fra foreldrene dine? Er det kun snakk om semesteravgift? Har du penger til mat så har du penger til den.

Anonymkode: f2899...fb0

Det er snakk om 50 000 kroner. Jeg skal betale 40 000 i juni og 50 000 i august

Skrevet

Du ber om betalingsutsettelse, eventuelt om du kan betale halvparten 1.august og resten når Lånekassen har utbetaling?

Anonymkode: 3a554...bd0

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Skolepenger kan være typ 50 000 

Anonymkode: 4b267...d77

Skrevet

De fleste skoler som tar skolepenger er klar over at elever kanskje ikke har råd til å betale alle skolepengene før studielånet kommer, så ta bare kontakt med skolen - dette ordner seg nok greit. Dét sagt, så kommer gjerne studielånet tidligere enn 15. august dersom du søker i rett tid. Da kan det faktisk være tilgjengelig allerede rundt 1. august. Men hør med skolen om å utsette hele eller deler av de 50 000 til 15. august, så er du på den sikre siden.

Anonymkode: 15e4a...0ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...