AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #41 Skrevet 25. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg blir så fascinert over at dere som praktiserer trekant ikke opplever sjalusi. Og må nesten innrømme at jeg blir litt sjalu på deres evne til å ikke bli det 😅 Både jeg og mannen fantaserer om trekant, men vi begge er alt for sjalu. Vi tenker det kan være moro i øyeblikket, men at det kan bli ødeleggende i ettertid. Jeg har forsøkt å være intim med andre kvinner og det gjorde ingenting for meg. Ikke tennende i det hele tatt. Derfor har jeg ikke noe behov for å dra inn en kvinne for at mannen skal "bruke" henne alene. Tror det hadde gjort meg ekstra sjalu. Mannen snakker MYE om ekstra mann. Han sier det høyt når vi har sex, typ «se for deg en som tar deg i rævva nå», «tenk deg om du hadde kunnet sugd en annens kuk nå» osv. Han sier han ville ha sett meg med en diger kuk, prøve dp etc. Han elsker å bruke dildo på meg, både alene og samtidig som han knuller meg. Favoritten er at jeg suger på en dildo og har en dildo i fitta mens han tar meg analt. Så han fabulerer mye om det. Likevel er han for sjalu til å prøve det i virkeligheten. Jeg fantaserer om en bi-mann som kan tilfredsstille oss begge. Fantaerer spesielt om at mannen blir tatt bakfra samtidig som han knuller meg. Elsker å ri ham mens han har dildo i rumpa. Følelsen av å ha ham inni meg når han kommer med analstimuli er helt himmelsk. Derfor tenner jeg nok ekstra på at han knuller meg mens han blir tatt analt. Han liker analstimuli, men ønsker ikke å bli pult av en mann, noe jeg har full forståelse for 😊 Men ja, er både imponert og fascinert (samt litt sjalu) på dere som ikke opplever sjalusi når det kommer til å dele partner med andre 😊 (Vi er i midten av 30-årene, har vært sammen siden slutten av tenårene og har et veldig aktivt og bra sexliv). Anonymkode: 71404...e56 Sjalusien merker vi ikke pga dette er noe vi BEGGE er med på, er jo også kun "treff" vi gjør...ikke noe kontakt utenom. Så vi møtes kanskje 1-2timer. Hørtes ut som dere kunne utforske strap-on Mannen din er kanskje åpen for det. Anonymkode: 1193c...bd3
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #42 Skrevet 25. mars 2023 Vi har vært på spicymatch (definitivt den beste tjenesten) i et par år nå. Vi prøver oss forsiktig fram, ett steg av gangen og prater mye om våre fantasier og ønsker. Det vi prøver skal være med gjensidig entusiasme og vi er alltid nær hverandre. Vi foretrekker å treffe par, da single menn i slike miljøer ikke frister noe særlig. Jeg vil gjerne gi henne opplevelsen av en ekstra mann i neste omgang, og hun har også lyst på denne opplevelsen. Ligger an til at vi får "låne" en kar vi har sansen for av et annet par som har individuelle opplevelser, men vi tar kjemitreff med begge ☺️ Som yngre mann var jeg veldig "old fashion" seksuelt, og veldig sjalu. Med alder og erfaring har sjalusien forsvunnet. Spicy er noe vi gjør sammen og "gir" hverandre, men vår relasjon er og blir det viktigste. For meg er sjalusien fullstendig fraværende så lenge tilliten er på topp, og der er vi begge veldig flinke til å opprettholde. Gleder meg til å gi henne nye opplevelser, og til at vi har slike minner *sammen*. Å gjøre slikt singel er en risikosport ift om opplevelsen blir god, og man mister muligheten til å dele minnene og tilliten med den man er glad i. Anonymkode: 94a64...9ce 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #43 Skrevet 25. mars 2023 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Sjalusien merker vi ikke pga dette er noe vi BEGGE er med på, er jo også kun "treff" vi gjør...ikke noe kontakt utenom. Så vi møtes kanskje 1-2timer. Hørtes ut som dere kunne utforske strap-on Mannen din er kanskje åpen for det. Anonymkode: 1193c...bd3 Strap-on bruker vi og vi begge liker det. Jeg elsker å gi ham nytelse, men liker enda bedre å få ha ham inni meg når han opplever disse kraftige orgasmene som han får ved analstimuli. Han liker også best å knulle meg samtidig. Derfor fantasien om at han blir pult analt mens han puler meg. Vi begge tror sjalusien ville tatt overhånd ved selve treffene. Sexen liksom. Vi kan begge fint prate seksuelt med andre par og ha kontakt med andre par, men klarer ikke å gjennomføre sex-delen. Anonymkode: 71404...e56 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #44 Skrevet 26. mars 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Strap-on bruker vi og vi begge liker det. Jeg elsker å gi ham nytelse, men liker enda bedre å få ha ham inni meg når han opplever disse kraftige orgasmene som han får ved analstimuli. Han liker også best å knulle meg samtidig. Derfor fantasien om at han blir pult analt mens han puler meg. Vi begge tror sjalusien ville tatt overhånd ved selve treffene. Sexen liksom. Vi kan begge fint prate seksuelt med andre par og ha kontakt med andre par, men klarer ikke å gjennomføre sex-delen. Anonymkode: 71404...e56 Ta inn på hotel....prøv et treff med en ekstra. Dere vil jo ikke tape på det. Anonymkode: 1193c...bd3
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #45 Skrevet 26. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 30.1.2023 den 22.16): Som tittelen sier.. er det noen her som har hatt trekant med kjæresten sin? Hvordan fant dere tredje personen? Hvordan gikk dere frem? Hvordan gjorde dere det? Har en liten fantasi om å ha trekant med typen;) Anonymkode: b458f...8d7 Laget profil på nordencuckold . no Var aktiv på forumet for å vise hvem vi var og va vi ønsket. Fikk kontakt med veldig, veldig mange. Til slutt fant vi en vi ville gå videre med. Etter vi hadde skrevet en stund, valgte vi å møte hverandre. Anonymkode: b09af...328
Snok1 Skrevet 26. mars 2023 #46 Skrevet 26. mars 2023 Vi har begge profiler på et nettsamfunn for seksualitet. Etter avtale med partner lette jeg etter kandidater der. Eg fant èn som virket OK og hadde delikate bilder, DMet ham og resten er historie. Flott fyr som matcher oss godt og lett å komme overens med. Blir flere treff med ham! 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #47 Skrevet 26. mars 2023 Andro skrev (På 31.1.2023 den 17.47): Flere ganger 🙂 Det har vært venner som vi har et nært og ukomplisert forhold til fra før. Andro skrev (På 12.3.2023 den 14.06): Har prøvd et par ganger, men ikke så spennende som jeg trodde. Mye armer og bein... Er likevel åpen for å prøve på nytt om vi finner riktig dame. Hm? Anonymkode: e2319...029 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #48 Skrevet 26. mars 2023 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Ta inn på hotel....prøv et treff med en ekstra. Dere vil jo ikke tape på det. Anonymkode: 1193c...bd3 Selvfølgelig kan vi tape på det når vi begge føler sjalusi mtp. å faktisk gjennomføre det. Det kan rett og slett ødelegge forholdet. Man skal være sikker i sin sak før man gjennomfører noe sånt. Ikke bare noe man prøver… Anonymkode: 71404...e56 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #49 Skrevet 26. mars 2023 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Selvfølgelig kan vi tape på det når vi begge føler sjalusi mtp. å faktisk gjennomføre det. Det kan rett og slett ødelegge forholdet. Man skal være sikker i sin sak før man gjennomfører noe sånt. Ikke bare noe man prøver… Anonymkode: 71404...e56 Det må gjennomtenkes. Men til sist, så må dere ta en sjanse. Uansett hvor godt dere har tenkt gjennom det, så vil dere aldri være helt sikker. Men om dere har pratet godt gjennom det, og sett for dere flere scenarioer, så er sannsynligheten for at dere taper på det svært liten. Du sitter ikke en mandag og vurderer om dere skal ha trekant, for deretter å gjennomføre det på kommende fredag. Anonymkode: b09af...328 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #50 Skrevet 26. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det må gjennomtenkes. Men til sist, så må dere ta en sjanse. Uansett hvor godt dere har tenkt gjennom det, så vil dere aldri være helt sikker. Men om dere har pratet godt gjennom det, og sett for dere flere scenarioer, så er sannsynligheten for at dere taper på det svært liten. Du sitter ikke en mandag og vurderer om dere skal ha trekant, for deretter å gjennomføre det på kommende fredag. Anonymkode: b09af...328 Vi har snakket mye om det og vi begge tenner på fantasien, men mistenker at vi begge er for sjalu. Vi har flere barn og har vært sammen siden slutten av tenårene. Selvfølgelig kan vi tape på det da! En liten sjangse er en sjangse for mye. Vil aldri risikere det samlivet vi har ❤️ Anonymkode: 71404...e56 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #51 Skrevet 26. mars 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det må gjennomtenkes. Men til sist, så må dere ta en sjanse. Uansett hvor godt dere har tenkt gjennom det, så vil dere aldri være helt sikker. Men om dere har pratet godt gjennom det, og sett for dere flere scenarioer, så er sannsynligheten for at dere taper på det svært liten. Du sitter ikke en mandag og vurderer om dere skal ha trekant, for deretter å gjennomføre det på kommende fredag. Anonymkode: b09af...328 Jeg var også usikker på hvordan det ville gå såklart, men vi tok sjansen. Bestemte oss den dagen vi utførte det....fant noen på nettet vi møtte den kvelden. All kontakt skjedde vi e-post....møttes på hotel. Det gikk veldig bra, fordi det er jo et sextreff....ikke et "romantisk" treff. Noen klarer å skille mellom sex og andre ting, noen ikke. Samt noen er usikkre, vet ikke hvordan de vil reagere på ting. Men det finner man ikke ut uten å ha prøvd. Anonymkode: 1193c...bd3
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #52 Skrevet 26. mars 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg var også usikker på hvordan det ville gå såklart, men vi tok sjansen. Bestemte oss den dagen vi utførte det....fant noen på nettet vi møtte den kvelden. All kontakt skjedde vi e-post....møttes på hotel. Det gikk veldig bra, fordi det er jo et sextreff....ikke et "romantisk" treff. Noen klarer å skille mellom sex og andre ting, noen ikke. Samt noen er usikkre, vet ikke hvordan de vil reagere på ting. Men det finner man ikke ut uten å ha prøvd. Anonymkode: 1193c...bd3 Men for mange er det ikke verdt å prøve. Vi begge tenner på tanken, men er ikke villig til å ta sjangsen. Samlivet vårt er alt for viktig for oss. Tenk hvis det blir ødelagt? Det er bedre at fantasien er uprøvd og vi fortsetter å ha det bra sammen enn om Vi prøver og det ødelegger det fine vi har kun for å ha prøvd ut en fantasi. Em fantasi vi ikke engang vet om er så bra i virkeligheten. Er som sagt misunnelig på de som ikke er sjalu, for da ville ikke risikoen vært så stor ved å prøve ut fantasien. Anonymkode: 71404...e56 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #53 Skrevet 27. mars 2023 On 1/31/2023 at 4:50 PM, AnonymBruker said: Jeg har vært den tredje personen en gang. Det var vel egentlig en liten drøm paret hadde, og etter en kveld med litt vin og kos, utartet det til å bli mer intimt. Dette er ikke for å skryte, men det var veldig merkbar forskjell på reaksjonene hennes da hun hadde samleie med typen, og når hun etterpå hadde samleie med meg. Typen la naturlig nok også merke til at det kunne virke som hun "foretrakk" meg, så etter hvert ble han sittende passiv på sengekanten... Det forholdet var over etter et par mnd, men om denne hendelsen påvirket vet jeg ikke. Men, jeg mener man bør tenke seg om både en og fem ganger før man prøver seg på noe slikt. Tenke over ulike utfall, og ikke minst så må man jo være svært trygge på hverandre og forholdet. Anonymkode: 18019...9a1 Det du forteller er den største å eneste grunnen til eg ikkje vil dele dama med ein annan mann,selv om eg tenner på tanken. Vi har ein veldig bra sexliv å forhold så tar ikkje risken. Anonymkode: 58552...1b2 1
911 Skrevet 28. mars 2023 #54 Skrevet 28. mars 2023 (endret) AnonymBruker skrev (På 26.3.2023 den 9.26): Laget profil på nordencuckold . no Var aktiv på forumet for å vise hvem vi var og va vi ønsket. Fikk kontakt med veldig, veldig mange. Til slutt fant vi en vi ville gå videre med. Etter vi hadde skrevet en stund, valgte vi å møte hverandre. Anonymkode: b09af...328 Ja, og hvordan gikk dette? 🥰 På denne siden møter man helst "buller" som overgår mannen i forholdet både i størrelse og utholdenhet. Siden heter for øvrig nordencuckold.com for de som er interessert. Kom over denne. Mistenker at dette er dere 😉 Endret 28. mars 2023 av 911
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #55 Skrevet 29. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 31.1.2023 den 16.50): Jeg har vært den tredje personen en gang. Det var vel egentlig en liten drøm paret hadde, og etter en kveld med litt vin og kos, utartet det til å bli mer intimt. Dette er ikke for å skryte, men det var veldig merkbar forskjell på reaksjonene hennes da hun hadde samleie med typen, og når hun etterpå hadde samleie med meg. Typen la naturlig nok også merke til at det kunne virke som hun "foretrakk" meg, så etter hvert ble han sittende passiv på sengekanten... Det forholdet var over etter et par mnd, men om denne hendelsen påvirket vet jeg ikke. Men, jeg mener man bør tenke seg om både en og fem ganger før man prøver seg på noe slikt. Tenke over ulike utfall, og ikke minst så må man jo være svært trygge på hverandre og forholdet. Anonymkode: 18019...9a1 Chattet med et par som var litt yngre enn meg som har flørtet med tanken på en ekstra mann! Vi begynte å bli ganske seriøse og hun delte noen få bilder og jeg et veldig bra dickpic! Jeg er ganske erfaren med pene kvinner og har mye gjentagende sex med de! Hun ble helt vill når hun fikk dette bildet! Han ble litt tørrvittig og stille! De har familie og jeg er ganske sikker på at jeg har ganske høy seksuell verdi! Har nok sex, men hun er veldig nice og det var spennende når jeg gjorde det på ferie for noen år siden! Jeg er bekymret for om jeg ødelegger for de, eller gjør det kjipt for mannen! Han virker som en veldig kul dude, men litt mer dandy og spinkel! Hvis jeg gjør dette, vil jeg være meg selv og gi henne en så god og heftig opplevelse som jeg kan! What to do? Mann 38 Anonymkode: 15e66...ca3
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #56 Skrevet 29. mars 2023 18 minutter siden, AnonymBruker said: Chattet med et par som var litt yngre enn meg som har flørtet med tanken på en ekstra mann! Vi begynte å bli ganske seriøse og hun delte noen få bilder og jeg et veldig bra dickpic! Jeg er ganske erfaren med pene kvinner og har mye gjentagende sex med de! Hun ble helt vill når hun fikk dette bildet! Han ble litt tørrvittig og stille! De har familie og jeg er ganske sikker på at jeg har ganske høy seksuell verdi! Har nok sex, men hun er veldig nice og det var spennende når jeg gjorde det på ferie for noen år siden! Jeg er bekymret for om jeg ødelegger for de, eller gjør det kjipt for mannen! Han virker som en veldig kul dude, men litt mer dandy og spinkel! Hvis jeg gjør dette, vil jeg være meg selv og gi henne en så god og heftig opplevelse som jeg kan! What to do? Mann 38 Anonymkode: 15e66...ca3 Du kan begynne med og jekke deg ned ett par hakk. Deretter kan du begynne og innse at folk ser på mer enn pikken eller fitta de har mellom beina. Anonymkode: 08200...228 4
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2023 #58 Skrevet 30. mars 2023 14 hours ago, AnonymBruker said: Chattet med et par som var litt yngre enn meg som har flørtet med tanken på en ekstra mann! Vi begynte å bli ganske seriøse og hun delte noen få bilder og jeg et veldig bra dickpic! Jeg er ganske erfaren med pene kvinner og har mye gjentagende sex med de! Hun ble helt vill når hun fikk dette bildet! Han ble litt tørrvittig og stille! De har familie og jeg er ganske sikker på at jeg har ganske høy seksuell verdi! Har nok sex, men hun er veldig nice og det var spennende når jeg gjorde det på ferie for noen år siden! Jeg er bekymret for om jeg ødelegger for de, eller gjør det kjipt for mannen! Han virker som en veldig kul dude, men litt mer dandy og spinkel! Hvis jeg gjør dette, vil jeg være meg selv og gi henne en så god og heftig opplevelse som jeg kan! What to do? Mann 38 Anonymkode: 15e66...ca3 Om du er ein snill fyr så si det slik du forklarer. Anonymkode: 58552...1b2
Myrmica Skrevet 30. mars 2023 #59 Skrevet 30. mars 2023 Ikke hatt trekant med noen kjæreste, men har vært tredjemann et par ganger. En gang med et ektepar som jeg jobbet sammen med. Vi fikk god kontakt, hang litt utenfor jobb og de bød meg hjem på middag. Etter et par glass vin begynte de så smått og hinte 😏 Vi endte opp i dobbeltsenga, og jeg besøkte dem flere ganger senere. Det skal sies at jeg hadde en vikarstilling jeg visste jeg skulle videre fra, så jeg var ikke bekymra for at det skulle bli kleint på jobben over tid.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2023 #60 Skrevet 30. mars 2023 Myrmica skrev (2 timer siden): Ikke hatt trekant med noen kjæreste, men har vært tredjemann et par ganger. En gang med et ektepar som jeg jobbet sammen med. Vi fikk god kontakt, hang litt utenfor jobb og de bød meg hjem på middag. Etter et par glass vin begynte de så smått og hinte 😏 Vi endte opp i dobbeltsenga, og jeg besøkte dem flere ganger senere. Det skal sies at jeg hadde en vikarstilling jeg visste jeg skulle videre fra, så jeg var ikke bekymra for at det skulle bli kleint på jobben over tid. Totalt amatørmessig måte å løse det på uansett. Anonymkode: 1193c...bd3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå