Gå til innhold

blir 40 om noen måneder...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må jeg innse at det aldri ble barn ? har ikke mann for øyeblikket heller. de to siste på 40 og 42 ville ikke ha.  Tiden bare løp fra meg, datet feil menn og vært syk i mange år. Føler en stor sorg. Har ikke engang prøvd å bli gravid, alt har handlet om prevensjon og vært flink slik at de kunne ta meg uten å få et avkom . Det er jo tøft for menn å binde seg i en alder av 43....

Anonymkode: 5260d...80a

• Hjerte 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Få barn alene? 

Anonymkode: 69427...cba

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Få barn alene? 

Anonymkode: 69427...cba

Stakkars barn som vokser opp uten farsfigur og ser opp til dumme rappere og andrew tate fordi dem ikke vet hva mannlige verdier er! Lykke til med incel sønn!

Anonymkode: c6d4b...26f

Skrevet

Ja, få barn alene. Dra til Danmark! Har du helse og økonomi, så er det ingenting å lure på❤️ 

Anonymkode: 74278...0f4

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Stakkars barn som vokser opp uten farsfigur og ser opp til dumme rappere og andrew tate fordi dem ikke vet hva mannlige verdier er! Lykke til med incel sønn!

Idiot!!

• Liker 3
Skrevet

Tror det er best å innse at toget har gått, men jeg er imot alt dette med å få barn alene også. 

Anonymkode: bc397...724

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Idiot!!

Vel sannheten trigger det suger

Skrevet

Fosterbarn.

Anonymkode: 8ed67...cfa

Skrevet

Folk sier det er egoistisk å sette barn til verden om man har en br partner og økonomi osv men dette her tar kaka, ette er egosistisk ikke det at et par mangler penger til bil eller hva det skal være.

Skrevet

Finn deg en mann du vil leve livet med det er ikke forsent!

• Liker 1
Skrevet

Er da fullt mulig å finne noen og få barn. Du har enda noen år på deg. 

Det forutsetter at du er ærlig og tydelig fra dag én når du dater. Du vil ha fast forhold og barn. Om du må luke ut masse menn, javel. Samme om de luker ut deg.

Anonymkode: 771ec...fa7

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Folk sier det er egoistisk å sette barn til verden om man har en br partner og økonomi osv men dette her tar kaka, ette er egosistisk ikke det at et par mangler penger til bil eller hva det skal være.

Må da være bedre for barnet å vokse opp på ett sted med ett hjem, enn å pakke veska hver uke for å måtte flytte frem og tilbake mellom foreldre og å overhøre den ene parten hviske til seg selv; åh, endelig barnefri. Med så mange par som får unger i øst og vest og som går i fra hverandre og sender ungene frem og tilbake, ser jeg ikke noe problem i å få et barn alene. Jeg personlig hadde nå heller adoptert, da det allerede finnes så mange barn her i verden som ingen vil ha.

Anonymkode: 1c0ca...dc3

• Liker 2
Skrevet

Følg hjertet og magefølelsen din og hopp i det hvis du ønsker barn alene. Hvis du ønsker barn, så kommer du til å bli en god mamma. Det er mange barn som vokser opp med eneforsørgere, og det går bra det også! ❤️

Skrevet

Det er nok litt seint nå som eggkartongen er tom. Burde nok brukt dine yngre år litt bedre om barn og familie var ditt ønske. 

Anonymkode: 80a68...a23

Skrevet

Ta de neste mnd. til å tenke over om det er et alternativ å gjøre det alene. Du sier du har vært syk, er du det fortsatt? Tenker at helsa, både psykisk og fysisk, bør være på plass om du skal gjøre det alene.

En bekjent fikk barn da hun var 45, men jeg lurer på om det kan ha vært eggdonasjon inne i bildet. Sjekk hormoner og egg. Jeg var alene med mitt første barn (ikke planlagt). Det gikk helt fint, men jeg var 30 og i god form.

Adopsjon er ikke så enkelt, færre land frigir barn, og spesielt ikke til enslige. Da må man ev. ta eldre barn, kanskje med et handikap, og det krever store ressurser. Alder kan også stoppe det, det er lange ventelister.

Anonymkode: 74396...f5d

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...