AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #1 Skrevet 30. januar 2023 På fredagen når jeg gikk på do, skulle jeg tørke med etter jeg hadde tisset. Oppdaget da at det var rosa utflod på papiret. Utfloden var i konsistens slik den pleier å være når man har eggløsning. Dette har da skjedd flere ganger siden fredag. Ikke hver gang jeg går på do, men noen ganger. Har hormonspiral og det har jeg hatt i 3 år. Har ikke hatt mensen på hvertfall 2 år. Har heller ikke hatt noe form for slik blodig utflod eller mellomblødning noen gang. Gikk ut av et langvarig forhold for noen måneder siden, og ikke hatt meg med noen siden da. Så kjønnssykdom eller graviditet kan det ikke være. Tror ikke det er sopp eller urinveisinfeksjon, da jeg har hatt det noen ganger og vet hvordan det er, og har ingen symptomer på det. Noen som vet hva det kan være? Tok celleprøve for under et år siden, og den var helt fin. Kan legge til at jeg har endometriose, og opererte for et halvt år siden for å fjerne en cyste. Anonymkode: a027d...d1e
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #2 Skrevet 30. januar 2023 Det kan være lurt å ta en ny celleprøve hvis det vedvarer i mer enn en uke. Anonymkode: c07ce...219
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #3 Skrevet 30. januar 2023 Mange opplever å få spotting når de står på hormonspiral, også at det oppstår først etter noe tid. Vet du hvilken du har? Jaydess varer kun i 3 år, så hvis det er den du har kan det handle om at spiralen er tom for hormoner. Hvis det vedvarer ville jeg bestilt en legetime for å sjekke for infeksjon og mulig malignitet. Kan også være ting som endometriepolypper osv. Har du sjekket at blodet kommer fra skjeden og ikke urinrøret? Anonymkode: ae610...bb9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå