AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #1 Skrevet 30. januar 2023 Etter mange år med småbarn, hyling, rot, dårlig økonomi, begynte det endelig å gå seg til. Større barn, snart gjeldsfrie, hytte, båt, mer ro. Og da velger han å være utro og hive alt på båten, nå som ting begynte å bli bra. For et slit det har vært. Hva gjør jeg nå? Flytter? Jeg har ikke råd til å beholde huset. Anonymkode: 6fb8f...460 6
Vandelay Skrevet 30. januar 2023 #2 Skrevet 30. januar 2023 Hvis det er viktigst for deg å eie et hus får du bli da. 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #3 Skrevet 30. januar 2023 Sultan skrev (Akkurat nå): Hvis det er viktigst for deg å eie et hus får du bli da. Ungene er viktigst for meg. At de får beholde sin trygge base, huset vårt. Anonymkode: 6fb8f...460 1
Tradegy Skrevet 30. januar 2023 #4 Skrevet 30. januar 2023 Har ingen gode råd, men dette var vondt å lese 💔 Håper ting går seg til og at du får stablet livet på fote, sånn eller slik 3
Vandelay Skrevet 30. januar 2023 #5 Skrevet 30. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ungene er viktigst for meg. At de får beholde sin trygge base, huset vårt. Anonymkode: 6fb8f...460 Ja, som sagt. Hvis huset er viktigst for deg får du velge deretter.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #6 Skrevet 30. januar 2023 Først vil jeg bare sende deg en stor klem! Det du går gjennom er nok ikke så lett ❤️ Det er vanskelig å si hva man skal gjøre i en slik situasjon, når man selv ikke har vært der. Men er det veldig viktig å beholde huset? Barna kan jo få trygghet i et nytt hjem også? Og det er kanskje bedre enn å bo der dere bor nå, med to foreldre som har sine uenigheter og konflikter? Eller tenker jeg feil? Anonymkode: b62e1...a18
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #7 Skrevet 30. januar 2023 Ja. Eller slå en strek over det. Det er bare sex, det er ikke verdens undergang. Skrem han skikkelig så han skjønner alvoret. Dra ut å hevn deg med en eller annen, vis ham bildene av fremmed pikk. Ta det til etteretning, ingen er utro når de har verdens beste sex hjemme. Anonymkode: 8e057...375 1 2
PM75 Skrevet 30. januar 2023 #8 Skrevet 30. januar 2023 Tradegy skrev (1 time siden): Har ingen gode råd, men dette var vondt å lese 💔 Håper ting går seg til og at du får stablet livet på fote, sånn eller slik Støtter den! Ta vare på barna og deg selv midt oppi alt det vonde ❤️
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #9 Skrevet 30. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Etter mange år med småbarn, hyling, rot, dårlig økonomi, begynte det endelig å gå seg til. Større barn, snart gjeldsfrie, hytte, båt, mer ro. Og da velger han å være utro og hive alt på båten, nå som ting begynte å bli bra. For et slit det har vært. Hva gjør jeg nå? Flytter? Jeg har ikke råd til å beholde huset. Anonymkode: 6fb8f...460 Må du gjøre det slutt? Kan dere ikke gå videre, det er mulig å komme over det med terapi Anonymkode: b7e5a...180 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #10 Skrevet 30. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja. Eller slå en strek over det. Det er bare sex, det er ikke verdens undergang. Skrem han skikkelig så han skjønner alvoret. Dra ut å hevn deg med en eller annen, vis ham bildene av fremmed pikk. Ta det til etteretning, ingen er utro når de har verdens beste sex hjemme. Anonymkode: 8e057...375 Min mann var utro med to andre damer, og han sier det var fordi han likte å få oppmerksomhet fra andre damer. Sexen var ikke noe å skryte av men han gjorde det fordi han var kåt sa han. Han fikk MYE sex hjemme dvs daglig. Anonymkode: 9cbfc...a28
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #11 Skrevet 30. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja. Eller slå en strek over det. Det er bare sex, det er ikke verdens undergang. Skrem han skikkelig så han skjønner alvoret. Dra ut å hevn deg med en eller annen, vis ham bildene av fremmed pikk. Ta det til etteretning, ingen er utro når de har verdens beste sex hjemme. Anonymkode: 8e057...375 Det er jo ikke bare sex, for de fleste. Det må man kjenne på selv, om det er noe man kan komme forbi. Anonymkode: 046fb...b85
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #12 Skrevet 31. januar 2023 Velger du å bli, må du leve med usikkerheten resten av livet, være bekymret, være mistenkelig, du kommer ikke til å stole på han igjen. Men du kan lære deg å leve med det. Uverdig, men ikke umulig. Drit i huset viss du ikke har råd, du og barna blir mye lykkeligere en annen plass, uten mannen. Det blir en befrielse etter hvert. Anonymkode: 342af...d0f
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #13 Skrevet 31. januar 2023 La han kjøpe deg ut, da er ungene 50 % i huset hos ham ved samvær. Kjipe greier 😢 Anonymkode: 249de...b51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå