Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter mange år med småbarn, hyling, rot, dårlig økonomi, begynte det endelig å gå seg til. Større barn, snart gjeldsfrie, hytte, båt, mer ro. Og da velger han å være utro og hive alt på båten, nå som ting begynte å bli bra. For et slit det har vært. Hva gjør jeg nå? Flytter? Jeg har ikke råd til å beholde huset.

Anonymkode: 6fb8f...460

• Hjerte 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er viktigst for deg å eie et hus får du bli da.

• Liker 1
Skrevet
Sultan skrev (Akkurat nå):

Hvis det er viktigst for deg å eie et hus får du bli da.

Ungene er viktigst for meg. At de får beholde sin trygge base, huset vårt.

• Liker 1
Skrevet

Har ingen gode råd, men dette var vondt å lese 💔 Håper ting går seg til og at du får stablet livet på fote, sånn eller slik :klem:

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ungene er viktigst for meg. At de får beholde sin trygge base, huset vårt.

Ja, som sagt. Hvis huset er viktigst for deg får du velge deretter.

Skrevet

Først vil jeg bare sende deg en stor klem! Det du går gjennom er nok ikke så lett ❤️

Det er vanskelig å si hva man skal gjøre i en slik situasjon, når man selv ikke har vært der. Men er det veldig viktig å beholde huset? Barna kan jo få trygghet i et nytt hjem også? Og det er kanskje bedre enn å bo der dere bor nå, med to foreldre som har sine uenigheter og konflikter? Eller tenker jeg feil? 

Anonymkode: b62e1...a18

Skrevet

Ja. Eller slå en strek over det. Det er bare sex, det er ikke verdens undergang. Skrem han skikkelig så han skjønner alvoret. Dra ut å hevn deg med en eller annen, vis ham bildene av fremmed pikk. Ta det til etteretning,  ingen er utro når de har verdens beste sex hjemme.

Anonymkode: 8e057...375

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Tradegy skrev (1 time siden):

Har ingen gode råd, men dette var vondt å lese 💔 Håper ting går seg til og at du får stablet livet på fote, sånn eller slik :klem:

Støtter den! Ta vare på barna og deg selv midt oppi alt det vonde ❤️

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Etter mange år med småbarn, hyling, rot, dårlig økonomi, begynte det endelig å gå seg til. Større barn, snart gjeldsfrie, hytte, båt, mer ro. Og da velger han å være utro og hive alt på båten, nå som ting begynte å bli bra. For et slit det har vært. Hva gjør jeg nå? Flytter? Jeg har ikke råd til å beholde huset.

Må du gjøre det slutt? Kan dere ikke gå videre, det er mulig å komme over det med terapi

Anonymkode: b7e5a...180

• Nyttig 1
Skrevet

Ja. Eller slå en strek over det. Det er bare sex, det er ikke verdens undergang. Skrem han skikkelig så han skjønner alvoret. Dra ut å hevn deg med en eller annen, vis ham bildene av fremmed pikk. Ta det til etteretning,  ingen er utro når de har verdens beste sex hjemme.

Min mann var utro med to andre damer, og han sier det var fordi han likte å få oppmerksomhet fra andre damer.

Sexen var ikke noe å skryte av men han gjorde det fordi han var kåt sa han.

Han fikk MYE sex hjemme dvs daglig.

Anonymkode: 9cbfc...a28

Skrevet

Det er jo ikke bare sex, for de fleste. Det må man kjenne på selv, om det er noe man kan komme forbi. 

Anonymkode: 046fb...b85

Skrevet

Velger du å bli, må du leve med usikkerheten resten av livet, være bekymret, være mistenkelig, du kommer ikke til å stole på han igjen. Men du kan lære deg å leve med det. Uverdig, men ikke umulig. Drit i huset viss du ikke har råd, du og barna blir mye lykkeligere en annen plass, uten mannen. Det blir en befrielse etter hvert. 

Anonymkode: 342af...d0f

Skrevet

La han kjøpe deg ut, da er ungene 50 % i huset hos ham ved samvær. 

Kjipe greier 😢

Anonymkode: 249de...b51

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...