Gå til innhold

Del et pinlig TV-øyeblikk!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Beskriv et flaut øyeblikk i TV-historien! Jeg kommer på mange, men velger å dele et øyeblikk fra Frøken Norge hvor en av kandidatene blir spurt: Hva ville du gjort om du fikk være usynlig for en dag?

Hun svarer: Gått inn i damegarderoben 😁

Intervjuer: Hehh.. Hmm.. Du mener kanskje herregarderoben..? Damegarderoben kan du jo gå inn i når som helst...

Frøken Norge-kandidaten: (tenker seg om og man ser tydelig at hun ikke skjønner dette) Eh.. Ja, men jeg ville fortsatt gått inn i damegarderoben 🤷🏻‍♀️

Anonymkode: fc5ed...037

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

scenen fra Norges Herligste når Ylvisbrødrene og Skjærgårdstrubaduren går "Julebukk" hos naboene. Digger Skjærgårdstrubaduren men akuratt den scenen blir litt for kleint.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Anonymkode: c711a...68a

Den gjør vondt langt inn i margen å se på. Har sett den noen ganger og bare gremmes over hvor korka Lan er 😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orker ikke finne frem, men Per Ståle Lønning som serverte tjukkasvitser direkte til Marit Christensen i programmet "For Galleriet". Programmet i seg selv var jo en kavalkade av pinligheter.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ElectricScum skrev (1 minutt siden):

Orker ikke finne frem, men Per Ståle Lønning som serverte tjukkasvitser direkte til Marit Christensen i programmet "For Galleriet". Programmet i seg selv var jo en kavalkade av pinligheter.

Fikk meg til å tenke på Staff og Lønning hvor den legendariske Hans Bauge skrek ut sine synspunkter 😂😳

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva-Lena skrev (Akkurat nå):

Fikk meg til å tenke på Staff og Lønning hvor den legendariske Hans Bauge skrek ut sine synspunkter 😂😳

Han var jo så langt på sidelinjen av normal oppførsel, så det ble mer en kuriositet enn noe annet. Men ja, pinlig nok. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ElectricScum skrev (1 minutt siden):

Han var jo så langt på sidelinjen av normal oppførsel, så det ble mer en kuriositet enn noe annet. Men ja, pinlig nok. 

Huff ja 😂😂 Glad jeg aldri har tatt taxi med han. Må ha vært ett sant helvete å få han på døra og kanskje en taxitur på 30-45 min 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Anonymkode: c711a...68a

Så kleint å se på, hun svarer jo ikke på noen spørsmål!

Prøver jo ikke å skjønne seg på klima engang. Vindkraft er ikke like miljøvennlig. Stygt, så ødelegger for turisme, dreper fugler, og fisker hvis det er i vannet. Skjer alltid noe så de ikke fungerer, raser de sammen henter ingen opp delene. De står ofte stilte fordi de ikke fungerer, noe som ikke er så nyttig...Og man trenger utrolig mange for at det skal spille en rolle i å produsere nok energi.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da Tone «Dangelbæret» Damli Aaberge fikk voksenkjeft når hun dreit i skilt/sperring og stilte seg for å posere på trappa fra Carries bolig i Sex og singelliv😳 Det var kleint!

Anonymkode: 84e83...f17

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Når Hans Olav Lalum falt av stolen 😅

Anonymkode: aed76...600

Han falt jo ikke ut av stolen. Han bøyde seg ned for å plukke opp en av ørepluggene 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

audifreak1997 skrev (På 30.1.2023 den 20.40):

scenen fra Norges Herligste når Ylvisbrødrene og Skjærgårdstrubaduren går "Julebukk" hos naboene. Digger Skjærgårdstrubaduren men akuratt den scenen blir litt for kleint.

Åå , dette var et så herlig program 🥰 ser fortsatt på disse klippene på youtube stadig vekk.

Anonymkode: 8aecb...c94

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tweet for tweet! Så det aldri selv før jeg hørte om det i Linnea Myhres podcast.

Anonymkode: df96d...732

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke årstall , men paradis hotell sitat . Jeg er kanskje ikke den skarpeste skjeen i skuffen.  😂🙈

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muligens han fra paradise hotel som ville finne en kvinne å avslutte livet med

Anonymkode: 9e2b2...149

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Programleder spør finalist i Miss World-kåringa om hvem hu selv synes hadde blitt den perfekte Miss World… Hu svarer Nelson Mandela…

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...