Lill3My Skrevet 30. januar 2023 #1 Del Skrevet 30. januar 2023 Hvem spiller? Rett og slett en tråd.for oss som (fremdeles) spiller. Tips og triks. Og kanskje en kamp oss i mellom? Inviter meg gjerne til et spill: MarteMyM 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 30. januar 2023 #2 Del Skrevet 30. januar 2023 Har invitert🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 31. januar 2023 #3 Del Skrevet 31. januar 2023 Lill3My skrev (20 timer siden): Hvem spiller? Rett og slett en tråd.for oss som (fremdeles) spiller. Tips og triks. Og kanskje en kamp oss i mellom? Inviter meg gjerne til et spill: MarteMyM Prøvde sende deg invitasjon,men hadde visst for mange spill🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #4 Del Skrevet 6. februar 2023 Hadde helt glemt dette spillet… Men det var artig det. Anonymkode: 020b9...03e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lemoncake Skrevet 8. februar 2023 #5 Del Skrevet 8. februar 2023 Invitasjon sendt 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuss Skrevet 8. februar 2023 #6 Del Skrevet 8. februar 2023 Sendte invitasjon jeg også☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #7 Del Skrevet 8. februar 2023 Var gøy helt til folk begynte å chatte og flørte og blei forbanna. Og når det kom sånn juksefunskjon så blei d ikke gøy lengre. Og folk blei sure og sinna og anklaga deg for juks fordi det gikk an. Tar vanlig scrabble på bordet med kjente jeg. Anonymkode: f82da...c86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hotwife Skrevet 15. februar 2023 #8 Del Skrevet 15. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 8.2.2023 den 18.17): Var gøy helt til folk begynte å chatte og flørte og blei forbanna. Og når det kom sånn juksefunskjon så blei d ikke gøy lengre. Og folk blei sure og sinna og anklaga deg for juks fordi det gikk an. Tar vanlig scrabble på bordet med kjente jeg. Anonymkode: f82da...c86 Juksefunksjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå