AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #1 Skrevet 30. januar 2023 Jeg er betatt av en fyr. Håpet er ikke ute for at det kan bli noe mer mellom oss, men jeg blir bare så sliten av at han ikke går vekk fra tankene mine noen gang. Jeg jobber og er opptatt mesteparten av min tid, men han surrer allikevel bak i hodet uansett hvor konsentrert jeg er om noe annet. Det hemmer ikke utførelsen min på jobb, men det er frustrende at hjernen aldri får fred fra denne mannen. Jeg legger meg så tidlig som mulig for å sove det vekk og for at tiden skal gå kjappere til vi møtes igjen osv. Jeg blir helt ør og matt i hodet av at han okkuperer hjernen min. Er det noen som har noen knep eller triks for å fjerne han fra tankene mine hele tiden? Orker ikke ha det sånn mer. Er nesten så jeg har vurdert å gjøre et eller annet for å ødelegge alle sjanser for at det kan bli noe mer, sånn at jeg vet at det ikke er noe sjanse der. Da kan det hende det hadde gått mer eller mindre bort, men det er jo ikke det jeg vil 😔 Jeg er så sliten.... Anonymkode: 51b42...8b1
svartkatt Skrevet 30. januar 2023 #2 Skrevet 30. januar 2023 Tenk på noe annet. Med det mener jeg, ikke tenk 'jeg må ikke tenke på...' Gjør noe. Skifte fokuset.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #3 Skrevet 30. januar 2023 svartkatt skrev (Akkurat nå): Tenk på noe annet. Med det mener jeg, ikke tenk 'jeg må ikke tenke på...' Gjør noe. Skifte fokuset. Det er akkurat det jeg gjør hele tiden, men energien hans er i hodet mitt uansett. Jeg kan være dypt konsentrert om en arbeidsoppgave, men allikevel er der noe tyngende der. Anonymkode: 51b42...8b1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #4 Skrevet 30. januar 2023 Tror det må trenes på så fort han kommer inn i tankene dine så må du nesten knipse dem bort og konsentrere deg om å tenke på noe annet. Hver gang det skjer. I begynnelsen kan det virke umulig men etterhvert så blir det lettere og plutselig har det gått en halvtime før du har han i hodet igjen men så lenge du møter han så blir det vel vanskelig. Anonymkode: babee...ce6
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #5 Skrevet 30. januar 2023 Jeg tenker det er altfor lett å si «ikke tenk på det». Jeg syns du bør finne ut av om det kan bli dere to eller ikke. Kanskje snakke med han om hva han tenker? Det kan hende han ikke forsvinner fra tankene dine før noe er bestemr mellom dere to. Anonymkode: c1798...973
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #6 Skrevet 31. januar 2023 Hvorfor vet du ikke helt sikkert at det kan bli dere? Han suger ut energien din, ved at du lurer veldig mye. Det er usunt. Er han i forhold? Anonymkode: 3fbf6...7ec
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #7 Skrevet 31. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvorfor vet du ikke helt sikkert at det kan bli dere? Han suger ut energien din, ved at du lurer veldig mye. Det er usunt. Er han i forhold? Anonymkode: 3fbf6...7ec Nei han er ikke i noe forhold. Han er usikker på seg selv. Anonymkode: 51b42...8b1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #8 Skrevet 31. januar 2023 Jeg har også en sånn , og vi jobber på samme sted så går ikke en dag uten å se han 😩 Anonymkode: 2a88b...e1f
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #10 Skrevet 31. januar 2023 Anonym1003 skrev (1 minutt siden): Hvor gammel er du? Jeg er 30 år. Har det så mye å si.. Anonymkode: 51b42...8b1
Gjest Anonym1003 Skrevet 31. januar 2023 #11 Skrevet 31. januar 2023 Nei. Har ikke noe å si. Tenker du skal handle. Si hva du vil og se hva slags svar du får. Tror de fleste er litt tilbakeholdne når det gjelder initiativ. Livet er kort - sett igang. 😊
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #12 Skrevet 31. januar 2023 Anonym1003 skrev (22 minutter siden): Nei. Har ikke noe å si. Tenker du skal handle. Si hva du vil og se hva slags svar du får. Tror de fleste er litt tilbakeholdne når det gjelder initiativ. Livet er kort - sett igang. 😊 Du jeg har prøvd. Han sier bare at han er deprimert og ikke klar for noe nå. Jeg har gitt han nermest et ultimatum om at han får velge mellom å ta sjansen eller droppe meg for det blir for mye hodebry for meg. Jeg får ikke noe ordentlig svar. Skriver mye om ditt og datt og frem og tilbake, men det besvarer ikke det jeg spør om. Han er i ferd med å miste meg. Om han bryr seg om det eller ikke må gudene vite. Det hadde vært mye enklere for meg om han bare sa at han ikke ville. Anonymkode: 51b42...8b1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #13 Skrevet 31. januar 2023 Sett deg en time ila dagen til å tenke på han, feks mellom 19-20 har du «lov» til å tenke på han. Når han dukker opp i tankene dine ellers på dagen, så prøv å skift fokus og husk at du må vente til tidspunktet du har satt. Hjalp meg når jeg hadde det akkurat på samme måte. Håper det kan hjelpe deg også😊 Anonymkode: bef45...439
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #14 Skrevet 31. januar 2023 Les hekta boka❤️ Hadde helt det samme. Drit slitsomt. Er ikke «kjærlighet» Anonymkode: 67483...2c0
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #15 Skrevet 31. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du jeg har prøvd. Han sier bare at han er deprimert og ikke klar for noe nå. Jeg har gitt han nermest et ultimatum om at han får velge mellom å ta sjansen eller droppe meg for det blir for mye hodebry for meg. Jeg får ikke noe ordentlig svar. Skriver mye om ditt og datt og frem og tilbake, men det besvarer ikke det jeg spør om. Han er i ferd med å miste meg. Om han bryr seg om det eller ikke må gudene vite. Det hadde vært mye enklere for meg om han bare sa at han ikke ville. Anonymkode: 51b42...8b1 Eneste måten å finne ut av det på er å la han gå. La han leve livet uten deg. Du har høyere verdi enn det. Du vil ha en mann som velger deg. Det kan plutselig snu hos han det men her trenger du å fokusere på DEG selv. Ikke hva han vil eller ønsker, viktigste er at du har det bra. Ett ubesvart svar er også ett svar, husk det. Han har på en måte svart deg Anonymkode: 67483...2c0
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #16 Skrevet 31. januar 2023 Haha, jeg tenker enda på en fyr jeg holdt på med i to måneder i høst. Vi snakker veldig lite, og sånn har det egentlig vært de siste 4 mnd. Fortsatt i hodet mitt hver dag - men heldigvis ikke like mye som før. Anonymkode: 9765c...7ce 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #17 Skrevet 1. februar 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Eneste måten å finne ut av det på er å la han gå. La han leve livet uten deg. Du har høyere verdi enn det. Du vil ha en mann som velger deg. Det kan plutselig snu hos han det men her trenger du å fokusere på DEG selv. Ikke hva han vil eller ønsker, viktigste er at du har det bra. Ett ubesvart svar er også ett svar, husk det. Han har på en måte svart deg Anonymkode: 67483...2c0 Jeg har avsluttet det med han nå. Det er leit, men det føles nesten litt bedre. Er så slitsomt å drive å tenke hele tiden på hva hvis jeg gjør ditt og hva hvis jeg sier datt. Han ville ikke avslutte kontakten og prøvde febrilsk å rette opp i det, samtidig som han fortsatt står for at han ikke vil noe mer enn å ha kontakt nå og det orker jeg ikke, for jeg blir sliten av å gå med et håp og ikke vite noen ting. Jeg måtte bare sette en strek så hodet mitt kan få fred. Anonymkode: 51b42...8b1 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå