AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #1 Skrevet 30. januar 2023 En gammel venninne jeg har vært venninne med har bursdag idag, så tenkte å sende henne en melding. Vi er begge i starten av 20-årene. Men blir det feil av meg å skrive at jeg savner å henge med henne? Tenkte å skrive «gratulere med dagen savner å henge med deg» eller blir det litt rart? Anonymkode: 1d090...b74
Jaytee Skrevet 30. januar 2023 #2 Skrevet 30. januar 2023 Synes det er helt innafor, og hun føler det helt sikkert det samme! 2
svartkatt Skrevet 30. januar 2023 #3 Skrevet 30. januar 2023 Hvis det stemmer og du kunne tenke deg å gjøre noe med det, er det greit. Men hvis du ikke er interessert i å faktisk treffes, trenger du virkelig ikke si det.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #4 Skrevet 31. januar 2023 Jeg ville skrevet «savner å henge med deg! Skal vi ta en kaffe på xxx på fredag?» Feks. Eller et glass vin hos deg eller hva som passer vennskapet best. Men en konkret dag, ikke bare «savner å henge med deg». Anonymkode: ca459...559 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #5 Skrevet 31. januar 2023 Tja. Dropp "henge" i alle fall. Det tror jeg de fleste var ferdig med i tenårene. Så jeg ville bare tatt det som et nostalgisk vink. Men å si at du gjerne vil treffes er jo bare en fin ting. Men ville absolutt ikke foreslått noe konkret i første melding. Får du et svada-svar eller bare takk tilbake, så vet du jo at hun ikke er interessert. Anonymkode: 5a95a...fea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå