Gå til innhold

lei av og høre hvor snill jeg er

Anbefalte innlegg

Gjest gotthard
Skrevet

" du er så utrolig snill du skidrow, den dama som får deg er heldig!"

"om jeg noen gang skal finne meg en ny type så håper jeg han blir lik deg"

"min store drømm er og finne en som deg skidrow"

"er så glad du er min venn, tenk om alle menn var som deg"

ja greit, hvorfor er det da andre dere går til når dere blir dummpa/dumper andre?

hvorfor er jeg alltid den vennen alle vil ha? den som dere kommer til når livet stiller krav?

møtte ei som jeg ikke har prata med på evigheter og det første hu sa var " du skulle bare vist hvor mye jeg tenker på deg når livet er tungt, hvor mye jeg savner deg da"....

hva når live mitt er tungt a? hva når jeg trenger omsorg og gode råd?

hvorfor må alle jeg blir forelska i og "prøver" meg på bli til gode venner som " skulle ønske jeg fant en som deg jeg skidrow".

vet at det ikke er utseende mit som skremmer så hvorfor er jeg da dømmt til den evige vennen, dømt til og bli den malen damene bruker når de skal finne seg typer?

forkortet versjon av dette innleget :

for mange venninder og for lite sex.. for mye venn og støtte men mangler venner som kan støtte meg.

så jenter/damer, gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du er for utydelig på at du vil noe mer enn å være bare venner?

Du prøver deg for lite?

Flørter for lite?

Skrevet

har igrunnen ingenting konstruktivt å komme med, annet en at kanskje du skal oppsøke dem litt mer når DU trenger det?

du risikerer å miste noen, som egentlig ikke ønsker å være en støtte, bare ha en å støtte seg på. men kanskje du finner noen som virkelig er der for deg, dersom du faktisk søker støtte?

jeg aner ikke om du bruker disse vennene dine når du har tøffe dager, eller om du holder de tøffe dagene for deg selv. om du holder dem for deg selv, så er det ikke så enkelt for andre å ta del i dem med deg.

og dersom du aldri viser dem andre sider av deg en den snille, støttende som er der for alle andre men aldri trenger dem, så kanskje DET er litt av grunnen?

:klem:

Gjest Ex-venninde
Skrevet

Skidrow, du må begyne å vise jentene at du er interessert. Flørt og sjarmer dem.

Jeg var venn med min mann i nesten to år før vi ble sammen. Jeg hadde ingen planer om at det skulle bli noe mer heller. Etterhvert så merket jeg at han flørtet med meg og anstrengte seg for å være nær meg når vennegjengen var samlet. Dessuten ble han plutselig primus motor for at gjengen skulle møtes til fredagspils, kinotur, ferier, middager og fester. Etterhvert gikk det opp for meg at alt dette var for å treffe meg. Jeg kan love deg at han klarte å sjarmere meg i senk. Dessuten, min mann er verdens snilleste person, men også et sjarmtroll som skaper masse humor og latter rundt seg. Snill er absolutt en fordel, men du må også vise jenta du er interessert i at det er nettopp henne du liker, og ingen andre...

Gjest gotthard
Skrevet

mener selv jeg viser hva jeg vil jeg, mener jeg flørter og greier.

blir kalt for flørten og får hele tia høre hvor utrolig sjarm jeg har og at jeg utstråler godhet.

trur enkelte er ment som vennemateriale eller noe slikt.

veit bare att jeg er lei av og alltid være en venn alle gjerne skulle hatt en kopi av......som kjæreste

Skrevet

det kan jo ha med kjemi å gjøre også altså, man kan ikke bli sammen med hvem som helst.

jeg har en eks jeg har forsøkt å være sammen med to ganger, fordi han er verdens flotteste person.

han er snill, glad, hjelpsom, sosial, aktiv, avslappet, smart, morsom, jeg vet han er ett virkelig kupp for den dama han ender opp med. alt dette gjør at jeg så inderlig gjerne VIL funke sammen med ham, og jeg vet han vil ha meg.

men kjemien er ikke der fra min side. kan bruke masse tid sammen med ham, kose oss skikkelig, og likevel er det noe som mangler. kjemien mangler.

så sånn sett så kanskje du ikke har kjemien med de du har møtt?

det er umulig å si hva du kan gjøre, for det kan være så mangt.

men det høres jo ut som du gjør det meste, du er deg selv? du krever støtte når du trenger det, du viser interesse utover vennskap når du er rundt mennesker du ønsker å bli kjent med utover vennskap, du er snill og er der og fremstår som ett kupp for de som kjenner deg.

dessverre skal man ha litt flaks og, man kan jobbe masse og prøve masse, men man skal treffe en man har kjemi med, hvor det er kjemi begge veier.

det noe ekstra.

Skrevet

blir kalt for flørten og får hele tia høre hvor utrolig sjarm jeg har og at jeg utstråler godhet.

veit bare att jeg er lei av og alltid være en venn alle gjerne skulle hatt en kopi av......som kjæreste

Det tror ikke jeg, Skidrow. Du er kjærestematriale for den rette dama. Det er skikkelig klisje, men hun dukker nok opp. Er du interessert i en spesiell dame, eller er du litt generellt på flørtern? Kanskje du ikke har møtt noen du liker godt nok enda? Når du treffer en du virkelig liker så bør du ta litt sjanser, vis henne at du liker henne og flørt!!!

Jeg innbildte meg selv at jeg også kun var vennindemateriale i mange år, men ble da kjæreste til slutt ;)

Skrevet

Skridrow! Du må slutte å skryte så innmari altså. kvinner tenner jaffal ikke på det :ler:

Skrevet

Du bør nok slutte med å være så bamsete, kosete og feminin.

En mann som har kvinne-venner blir ofte sett på som litt femi og ikke helt en av gutta.

Skrevet
Skridrow! Du må slutte å skryte så innmari altså. kvinner tenner jaffal ikke på det :ler:

Nicknamet står i stil med avataren. Fin kombinasjon.

Skrevet

Og vitsen med å si det var...?

Skrevet

Skidrow - jeg er ei dame, og i akk samme situasjon som deg.

Får høre alt det positive du skriver............. men hva i :frustrert: hjelper det da............ har fortsatt hverken mann eller egen familie jeg :tristbla:

Gjest Ms.Artem
Skrevet

for meg er problemet med slike menn at de:

- er for lite spennende (dette betyr ikke det samme som å være slem)

og

- stiller for få krav

Skrevet

Hvor lavt går det ann å synke? Påpeke andres utseendet på den måten?

Det er lavt, det. :fy_fy:

Skrevet

du sier du blir kalt for flørten. Kanskje det er der problemet ligger? At damene ikke tar deg seriøst?

nei...bare synser litt jeg altså. :) Ikke vet jeg.

Skrevet
Hvor lavt går det ann å synke? Påpeke andres utseendet på den måten?

Det er lavt, det.  :fy_fy:

:overrasket::ler::ler:

Folk som frivillig legger ut bilder og uvanlige navn må nok regne med en kommentar jo.. :)

Skrevet

En sannhet om seg selv, er ikke nødvendigvis skryt av seg selv.

Skrevet

Jeg har en kamerat som er akkurat som deg! Jeg er utrolig glad i ham og vet at jeg ikke kunne fått det bedre enn om vi var sammen, rent bortsett fra at vi ikke tenner på hverandre...

Jeg også vil gjerne treffe en som er mer enn venn, men de jeg treffer er for det meste allerede gifte eller samboere og da sier det seg selv at de ikke akkurat er kjærestemateriale.

Lykke til, Skidrow - jeg unner deg å finne "kvinnen i ditt liv"!

Skrevet

Skidrow. Har det rabla for deg, mann? Om du er lei av å høre hvor snill du er så må du til helvete se å slutte å være snill!!!

Når jenter oppfører seg på den måten du beskriver, er det fordi du har havnet i "snill mann"-kategorien. Det betyr at du i beste fall får litt kos, men aldri noe mer. Alt det andre sparer de til drittsekkene. Og misforstå meg rett, drittsekk er en hedersbetegnelse.

Bli en drittsekk. Disse såkalte venninnene dine, de er ikke interessert i deg, de er interessert i hva du kan gjøre for dem. De snakker med deg når de føler for å snakke. De koser med deg når de føler for å kose. De sier de vil være sammen med en som deg, bare ikke deg. De sier du er verdens beste, men at de ikke fortjener deg. Haha. For en avvisning. Du er så bra, så snill, enhver jentes drøm, bare ikke min. :) Hahaha.

Du må skjerpe deg, mann.

Er du interessert i venner, eller er du intessert i damer? Venner koser man med, damer knuller man. Vil du kose, fint, fortsett som du gjør. Hvis ikke, bli en mann.

Første regel som mann: Sett deg selv først. Gjør det du har lyst til. Vær en egoist. Ikke narsissist, ikke vær egoist på bekostning av andre, men prioriter riktig. Prioriter deg. Når "venninnene" dine vil ha tak i deg, la dem få tak i deg når du føler for det. Når de vil kose, la dem kose når du føler for å kose. Kvinner liker ikke menn som ikke kan føre når de danser. Dette gjelder og i livets dans. Noen fjoller tror menn som slår, er aggressive osv. er menn som fører. Joda, de fører riktignok, men ikke på en god måte, de er dårlige dansere kan du si. Det er likevel mer attraktivt med en dårlig danser som kan føre, enn en fjott som lar kvinnen ta styringa. Så vær en god danser, og ta føringen. I livets dans altså. Du må ta kontrollen uten å være kontrollerende. Kvinner elsker en bestemt mann som ikke bestemmer over dem. Kvinner trenger å vite at de kan stole på deg, at du har kontrollen, uten at de trenger å bekymre seg for å bli kontrollert. En slik mann får flere damer enn en fengselsfugl. Fengselfuglen har som regel biten med å kontrollere og å bestemme inne, og følgelig forveksler mange fjoller det med det å ha kontrollen og det å være bestemt.

Andre regel som mann: Aldri, aldri, aldri ta råd fra en kvinne om kvinner. De eneste kvinnene du kan rådføre deg med her i livet er moren din og søsteren din. Kvinner forteller deg det de tror de vil ha, ikke hva de faktisk går etter. Dette vet du alt om, mann. Hvor mange ganger har du ikke hørt: "Skidrow, darling, du er så fin, du er verdens beste, du hadde vært den perfekte kjæreste....bare ikke for meg."? Det er jo det reneste vås, mann. Her forteller de deg at det er deg de vil ha, men de vil ikke ha deg. Hahaha. Hvis du er den pefekte kjæreste, ja, da må du jo være perfekt, spesielt for "venninnen" din som mener du er den perfekte kjæresten. Men nei, du er visst ikke det likevel. Eh...? Hahaha.

Bli en mann.

-Babyboy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...