Gå til innhold

Operere ut visdomstann

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.1.2023 den 21.28):

Jeg har både trukket og operert, det er vesentlig forskjell jo. 

Anonymkode: d150a...462

Jeg har trukket begge oppe og operert ut begge nede. Merket ingen stor forskjell. Begge deler ble gjort av vanlig tannlege.

Anonymkode: b1135...3bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har trukket begge oppe og operert ut begge nede. Merket ingen stor forskjell. Begge deler ble gjort av vanlig tannlege.

Anonymkode: b1135...3bb

Men du skjønner vel at når en kirurg må på banen, så er det fordi tannlegen ikke kan utføre det. Jeg merket forøvrig ingenting til visdomstennene som ble trukket. Du hadde åpenbart et enkelt tilfelle, sånn er det bare ikke for alle. 

Anonymkode: d150a...462

Skrevet

Jeg sender deg en god klem TS. ❤️ Vet hvordan det er med tannlegeskrekk, kan gå i 2måneder å grue meg 🙈

For noen år siden var jeg på sykehuset på poliklinikk for å operere inn 2 skruer/tannimplantater i kjevebenet - jeg fikk noe beroligende som tok sånn 2-4 min for å virke. Alt jeg husker er glimt av den timen, tror jeg sovnet i stolen - så hvor lang tid de brukte vet jeg ikke. Smertene etterpå var drøy, så tok smertestillende som oppløstes i vann og sov mye hvertfall den samme dagen etter inngrepet.

Ønsker deg masse lykke til og spør gjerne etter noe beroligende du også. ❤️ 

Anonymkode: 2dc83...98e

Skrevet

Har trukket tre, og operert ut en. 
Veldig tannlegeskrekk. 
Jeg fikk så mye bedøvelse at det ikke var vondt i det hele tatt. Det gikk også ganske raskt! 
Men måtte jo gape veldig mye, så var så øm i kjeven at jeg kun klarte drikke med sugerør de neste to dagene, og første dagen var det også så vidt jeg klarte. Hadde heldigvis fri, for jeg var fullstendig utslitt etter å ha trosset angsten, samt at jeg ikke fikk i meg mat. 

Anonymkode: eed50...90e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...