Gå til innhold

Kan jeg vise dette til gynekologen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okey.. som overskriften sier..

Jeg skal til gynekologen i morra, pga betydelig nedsunken livmor. Og hun er en typisk gynekolog som egentlig ikke helt tror på det du sier, og snakker for deg🤦🏼‍♀️🤨 
Nå har jeg tatt et bilde av vaginaen min, hvor livmoren min ligger laaangt nede i skjeden. (Det er så ille at det føles som å ha en penis i skjeden hele tiden, hver dag, og det er ubehagelig). 
Jeg lurer på om jeg kan vise ho dette bildet, for å si til ho om hvordan jeg egentlig har det, og hvordan livmoren ligger, eller er det ikke innafor? 

Anonymkode: 42730...1cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde byttet lege til en som lytter til pasientene sine! Dette er uansett noe legen vil se i en undersøkelse.

Anonymkode: b40d0...b42

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet

Hvis du skal til gynekolog så skal hun vel undersøke deg så hun kan se selv?

Anonymkode: e88e3...4ae

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Ja det kan du så absolutt👍

Masse lykke til, håper hun hører på deg❤️

Anonymkode: aa8ad...933

• Liker 1
Skrevet

Hva skal du med bilde når gyn skal undersøke deg?

Anonymkode: 0a52c...3b7

• Liker 1
Skrevet

Er det dette som kalles vaginal prolaps?

Anonymkode: cab99...f41

Skrevet

Jeg skjønner heller ikke hva du skal med et bilde når du skal til gynekolog? Du er jo der for at hun skal ta en egen titt oppi sakene, ikke sitte og se på bilder. Hun vil jo da se den nedsunkne livmoren tydelig selv, skulle jeg anta.

• Liker 1
Skrevet

Gjør det som føles rett for deg :klem:

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hvis du skal til gynekolog så skal hun vel undersøke deg så hun kan se selv?

Anonymkode: e88e3...4ae

Du har tydeligvis aldri hatt dette, så da kan jeg si til deg at livmoren trekker seg tilbake igjen når man setter/legger seg, dette skjedde også sist jeg var hos ho! Derfor tenkte jeg på dette med bilde! 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du har tydeligvis aldri hatt dette, så da kan jeg si til deg at livmoren trekker seg tilbake igjen når man setter/legger seg, dette skjedde også sist jeg var hos ho! Derfor tenkte jeg på dette med bilde! 

Da sier du at hun må ta en kikk mens du står for å få sett det. Vet hun ikke dette da, hun som er gynekolog?

Anonymkode: 09f21...fd7

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det dette som kalles vaginal prolaps?

Anonymkode: cab99...f41

Ja stemmer det. Så skal dit i morra for å snakke om evnt operasjon. Men da må jo ho kunne stole på at livmoren ligger så langt ned som jeg sier at den gjør

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...