Gå til innhold

Du som anbefaler Kondo metoden, vil du fortsette med det?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at hvis man synes metoden hennes var nyttig før, så er den vel like nyttig selv om forfatteren selv ikke klarer å etterleve alle sine egne råd akkurat nå? Det gjør jo ikke rådene dårligere. Man må jo vurdere alle slike råd og selvhjelpsbøker ut fra om det gir mening for en selv. Opplever man det som nyttig, er det nyttig. 

(Nå mistenker jeg for øvrig at Kondo’s rot ikke nødvendigvis er det vi forbinder med rot da.)

Anonymkode: 53e5a...798

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Hehe. Bare fordi livet skjedde for henne også, betyr det ikke at metoden er ubrukelig.

Anonymkode: aa1ef...280

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes fortsatt metoden hennes er fin i teorien, selv om det var tydelig at hun ikke bodde i like varierende klima som oss, ikke hadde dyr, barn eller drev med mange aktiviteter som krever forskjellige klær, sko og utstyr.

jeg bruker mange av tipsene hennes hver dag, og kommer selvsagt til å fortsette med det.

• Liker 1
Skrevet

Jeg bryr meg ikke så mye om hva hun velger å gjøre, men jeg ruller klærne mine etter hennes metode og har gjort det i mange år :)

Skrevet

Jeg elsker å ha fått god plass i skap, og kontroll på klærne mine.

Jeg kan fint ta i mot gode tips som funker for meg, selv om avsender ikke følger samme råd/metode selv...

Jeg fortsetter trene etter treningsplanen en trener ga meg, selv om han ikke trener lengre. Jeg ser ingen grunn til at jeg skal bryte min gode vane, bare fordi andre gjør det.

Anonymkode: b4326...40e

Skrevet

Kondom kommer jeg til å fortsette med!

Anonymkode: 4a067...fc7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...