Pappalappa Skrevet 30. januar 2023 #1 Skrevet 30. januar 2023 Hei. Dette er kanskje mer normalt enn jeg forestiller meg, men jeg tenkte bare å høre med forumet uansett. For i det siste har jenta på nå 15 måneder begynt å 'skalle' og slå etter meg, men ikke etter mamma'n sin når hun blir frustrert, lei seg o.l. Reaksjonen min er lavmælt, rolig, men bestemt på at det ikke er greit. Så jeg håper jo at dette bare er en forbigående fase, om dog en litt merkelig en. Jeg skal innrømme at dette plager meg mer enn jeg gir uttrykk for ovenfor kjæresten, samtidig som jeg lener meg på at hun også kaller det en litt rar fase. Er det noen som har vært igjennom noe lignende? På forhånd takk 🙂
Macro Skrevet 30. januar 2023 #2 Skrevet 30. januar 2023 Dette er igrunn veldig vanlig når de ikke blir forstått eller ikke forstår deg. Forstår godt det er sårt, men på et så lite barn er det mer språk(i mangel av annet forståelig språk) enn at hun ikke liker deg.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #3 Skrevet 30. januar 2023 Hel vanlig i perioder. Kan du ha litt lite tydelig ansikt utrykk? Min mann har det, og der blir ungene av og til usikre på han, fordi de aner ikke om han er morsom, sint eller tøyser. Feks med mye ansikthår og utrykksløse øyne gir lite informasjon Anonymkode: 38330...e7d
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #4 Skrevet 30. januar 2023 Mine unger hadde en periode med slåing i den alderen. Det går over. Bare vær konsekvent på at det ikke er lov, uten å overdramatisere det. Anonymkode: e14d6...3fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå