Gå til innhold

Mild Greige ncs kode?

lin

Anbefalte innlegg

Noen som kjenner til Mild Greige (fra fargerike tror jeg), og vet hva slags ncs-kode den har? 

Eller hvilken farge fra Jotun som er tilsvarende lik? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fargerike sine farger har ikke ncs koder. Du kan ta med prøvelapp og måle hva som er tilsvarende, men helt lik blir den ikke. 

Anonymkode: 15657...a51

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt lik trenger den ikke være. Bare lurte på hvordan den er. Kjenner godt til Jotun sine, så om noen visste hvilken den er tilnærmet lik - så vet jeg mer 😊 Ingen fargerike inærheten her dessverre 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lin skrev (1 time siden):

Helt lik trenger den ikke være. Bare lurte på hvordan den er. Kjenner godt til Jotun sine, så om noen visste hvilken den er tilnærmet lik - så vet jeg mer 😊 Ingen fargerike inærheten her dessverre 

Ta en telefon til Fargerike, så får du best svar. Evnt bruk chatfunksjonen via pc  :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ta en telefon til Fargerike, så får du best svar. Evnt bruk chatfunksjonen via pc  :) 

Men jeg tror kanskje Kalk vil være det nærmeste du kommer av Jotun sine farger. Kalk er også en greige tone, men den har nok mer rødt i seg enn mild greige. Passer best til listverk og karmer i klassisk hvit og ikke bomull. En annen lys greige tone fra Jotun er Tudor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...