lin Skrevet 30. januar 2023 #1 Skrevet 30. januar 2023 Noen som kjenner til Mild Greige (fra fargerike tror jeg), og vet hva slags ncs-kode den har? Eller hvilken farge fra Jotun som er tilsvarende lik?
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #2 Skrevet 31. januar 2023 Fargerike sine farger har ikke ncs koder. Du kan ta med prøvelapp og måle hva som er tilsvarende, men helt lik blir den ikke. Anonymkode: 15657...a51 2
lin Skrevet 31. januar 2023 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2023 Helt lik trenger den ikke være. Bare lurte på hvordan den er. Kjenner godt til Jotun sine, så om noen visste hvilken den er tilnærmet lik - så vet jeg mer 😊 Ingen fargerike inærheten her dessverre
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #4 Skrevet 31. januar 2023 lin skrev (1 time siden): Helt lik trenger den ikke være. Bare lurte på hvordan den er. Kjenner godt til Jotun sine, så om noen visste hvilken den er tilnærmet lik - så vet jeg mer 😊 Ingen fargerike inærheten her dessverre Ta en telefon til Fargerike, så får du best svar. Evnt bruk chatfunksjonen via pc Anonymkode: 15657...a51 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #5 Skrevet 31. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ta en telefon til Fargerike, så får du best svar. Evnt bruk chatfunksjonen via pc Anonymkode: 15657...a51 Men jeg tror kanskje Kalk vil være det nærmeste du kommer av Jotun sine farger. Kalk er også en greige tone, men den har nok mer rødt i seg enn mild greige. Passer best til listverk og karmer i klassisk hvit og ikke bomull. En annen lys greige tone fra Jotun er Tudor. Anonymkode: 15657...a51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå