Gå til innhold

Pleier dere å ha orgasme (kvinne) før vaginalt samleie, eller bare litt stimuli først?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvordan dere gjør det. Hvis mannen går ned på kvinnen, er det mer vanlig for dere at kvinnen får orgasme før dere går videre til samleie, eller bare går ned på henne en stund får så å ha vaginalt samleie? Og hvem tar initiativ til neste steg, som regel?

Anonymkode: 78f8f...cc1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kommer veldig lett, så jeg har kommet sikkert 15 ganger innen han har kommet. Så, ja takk, begge deler? :) 

Anonymkode: 7773d...ec5

• Liker 2
Skrevet

Jeg kommer før penetrering, minst 10-15 ganger, men gjerne flere. 

Det er 50/50 hvem som tar initiativ til neste steg. 

Anonymkode: b75b5...a90

Gjest DreamWorks
Skrevet (endret)

Det kommer nok ann på kvinnen. Noen blir veldig ømme etter orgasme og det kan være vondt med penetrering etterpå, mens andre er motsatt og det blir bedre etterpå. 

Jeg foretrekker å få orgasmen så nært opp imot hans som mulig, for de kommer så mange på rappen at jeg fort trenger litt pause etterpå. Før klarte fikk jeg aldri orgasme mens han var inni meg, da brukte jeg å foretrekke å få "mitt" før penetrering. Jeg foretrekker også å få orgamse før ham, for jeg føler han er litt ferdig en stund etter sin orgasmen og at min da blir litt "plikt" selv om han byr. 

Hvem tar neste steget? Her er det nok jeg som sier "kom nå må jeg få kjenne deg ordentlig" for vi foretrekker begge å oftest avslutte med penetrering. 

Så for å oppsummere: ikke en gang med samme kvinnen finnes det ett enkelt svar. Snakk med partneren din om hva hun foretrekker 

Endret av DreamWorks
Skrevet

Jeg blir stort sett helt slått ut av orgasme, så jeg er som regel mer enn fornøyd med én. Så da foretrekker jeg å komme sammen med han under penetrering. I blant får jeg en først av slikking/fingring, men det er ikke regelen her.

Anonymkode: 382d5...22a

• Liker 1
Skrevet

Jeg får som regel en orgasme eller fler før penetrering. Men hender at vi bytter på oral og penetrering flere ganger før vi begge får orgasme ved penetrering. 

Om partneren var av typen som bare fokuserer på egen orgasme, for så å være ferdig etterpå, så forlangte jeg orgasme først. 

Skrevet

Jeg pleier å ha rundt 2-5 orgasmer før vi kommer så langt som penetrering.

Kvinne 42

Anonymkode: 44487...362

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg er ganske tungpult (😅) så jeg trenger mye oppvarming og trygghet men han elsker å slikke å varme meg opp uansett så det er sjekdent et tema å bare hoppe rett på. I såfall har vi hatt noen runder tidligere på kvelden feks. Jeg kommer ikke av penetrering uten å hatt noen orgasmer først men har jeg allerede kommet så kan jeg gjøre det bare HAN (som da er så sprengkåt å klar) greier å holde seg. Det blir noen stopp da men kan  for min del ikke stoppe for mye heller for da forsvinner min orgasme. Men søkke hvor godt det er når man kommer samtidig helt til slutt å bare er helt ferdig etterpå 🤩

Anonymkode: 04ab0...782

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Lurer på hvordan dere gjør det. Hvis mannen går ned på kvinnen, er det mer vanlig for dere at kvinnen får orgasme før dere går videre til samleie, eller bare går ned på henne en stund får så å ha vaginalt samleie? Og hvem tar initiativ til neste steg, som regel?

Anonymkode: 78f8f...cc1

Jeg kan ikke huske sist jeg hadde samleie uten at jeg hadde minst 1 orgasme før selve samleie. Tror ikke det har skjedd på 20 år.

Mannen min elsker å gå ned på meg, bruke munn, fingre og leketøy til jeg får orgasme(r) før vi evt har samleie.

Er slettes ikke hver gang vi har samleie heller etter jeg har kommet. Mannen min er ikke så opptatt av selv å få orgasme. Noen ganger er han fornøyd når jeg har fått mine.

Akkurat det er like greit for min del. Når jeg har hatt orgasme, så er jeg litt «ferdig». 
Samleie er ikke så big deal for min del heller. 

Er jo ikke akkurat selve samleie/penis i vagina som gir mest nytelse.

Anonymkode: 4eb90...9bf

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Aldri fått O av noen, eller sammen med noen, og aldri opplevd noe annet enn mas heller: kommer du snart eller? Kommer du snart eller? Også gav de faen fordi jeg ikke kom fort nok. 

Turn off. 

Og ofte gjorde partnere ting som gjorde vondt. Og da ble møtt med: forrige dame likte det slik. Så det er deg det er noe feil med. 

Gav opp forsøket på å forklare og vise hva som er godt. Så er singel og har gitt opp sex, ble aldri lyttet til uansett. 

Anonymkode: d302f...549

• Hjerte 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg er mann.

Vi har ganske langt forspill hvor jeg går ned på henne etc først. Når hun er klar ber hun meg "komme inn". Hun kommer under penetrering med litt hjelp av en hånd.

Hun er ustlått og takler ikke mye stimulering rett etter orgasme. Da er det bare for meg å bli ferdig.

Jeg setter stor pris på at hun sier tydelig hva hun trenger. Ikke misforstå: Jeg styrer også mye under forspillet og det er variasjon. Man må innom visse stasjoner i lang nok nok tid for at hun skal komme i mål.

Anonymkode: c3e02...91b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg er enkel å få gira, så det gjør at jeg ikke får noe særlig på forhånd. Litt kjipt akkurat det, men kommer jo under samleie så det går jo fint.

Anonymkode: 99306...b9f

Skrevet

Orgasme før penetrering. Om han rusher videre til puling uten å gi meg orgasme først så stopper jeg han og får turn off og finner meg en annen sex partner

Anonymkode: e685a...a30

• Nyttig 1
Skrevet

Kommer gjerne flere ganger først før penetrering. Sexn kjennes bedre da. 

Anonymkode: cf3cf...6e0

Skrevet

Jeg vill komme før jeg blir penentrert. Jeg kommer lettere av penetrering om jeg allerede er kommet også. Dessuten jo mer jo bedre. Gjorde det slutt med en engang pga dårlig start på sexen. Virka som han bare ville stappe den inn å bli ferdig vær gang 

Anonymkode: 9189a...798

• Nyttig 1
Skrevet

Noen ganger tar han initiativ og går ned på meg, til jeg kommer. Så går gjerne jeg ned på han, før vi har vaginalt samleie. Andre ganger bare kjører vi rett på vaginalt samleie, og jeg liker egentlig begge deler like godt. 

Anonymkode: 4f576...e06

Skrevet

Jeg får sjeldent orgasme, derfor er det meste av sexen penetrering og "for ham". Jeg liker det altså, misforstå meg rett. Liker å glede ham. 

De få gangene jeg får orgasme, så ordner vi det før penetrering, for han holder ikke så lenge. 

Anonymkode: b91dc...c79

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.1.2023 den 17.33):

Jeg kommer veldig lett, så jeg har kommet sikkert 15 ganger innen han har kommet. Så, ja takk, begge deler? :) 

Anonymkode: 7773d...ec5

Samme her

Anonymkode: 1736a...b7c

Skrevet

Jøss, KG slår som vanlig alle rekorder - flertallet får minst FEMTEN orgasmer hver gang.

Minst 😆😆😆😆

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet
AprilLudgate skrev (16 minutter siden):

Jøss, KG slår som vanlig alle rekorder - flertallet får minst FEMTEN orgasmer hver gang.

Minst 😆😆😆😆

Spørsmålet er jo stilt slik at det oppfordrer dem som faktisk får orgasmer til å svare. 

Jeg kan også få flere orgasmer, men det varierer om jeg får det før samleie eller ved samleie. De siste ti årene har jeg også fått orgasmer ved samlei. Jeg var rundt 30 år før jeg klarte det, men flere orgasmer har jeg fått (På egenhånd) siden jeg var 14 år. Jeg var faktisk ikke klar over at det var normalt å få bare en, der var godt, og jeg ga meg derfor ikke før jeg lærte meg å få flere. At det ikke er helt vanlig forsto jeg ikke før jeg var 18-19 år.

Anonymkode: 64d53...6a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...