Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått meg en ny kjæreste, dvs. vi er ikke offisielle enda da jeg venter på å flytte ut fra eksen. Har noen dårlige følelser om hans eks og han som jeg har så lyst å finne ut av. Han fortalte han skulle innom eksen en dag, (de er fortsatt venner) og den som spionerte rundt husveggen var meg... (jeg så ingen verdens ting :sur: ).

Har jo gått å tenkt på å sjekke mobilen hans, men den er det ikke lett å få tak på!

Er det noen flere som har spionert etter utroskap???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm - dere er ikke offisielt sammen enda, du bor fortsatt med din ex og flipper ut fordi din muligens neste kjæreste har besøkt sin ex?

Tror du må ta det litt roligere i svingene jeg. Og hold deg laaangt unna telefonen til fyren! :frustrert:

Skrevet

Nei, jeg har aldri gått så langt at jeg har spionert, og hvis jeg noen gang gjør det håper jeg at jeg har vett nok til å oppsøke profesjonell hjelp!

Du har et seriøst problem når du sniker rundt hushjørnene, når en person du ikke en gang er sammen med besøker eksen sin!

Gjest Olga i.i.
Skrevet

Nei har aldri spionert, har fått tips fra andre, det holder i lange baner...

Tips hjalp ikke engang, jeg tilga, tok hevn osv.

Skrevet

Så lite respekt og mangel på tillit er et dårlig utgangspunkt for et forhold...

Skrevet

Jeg forstår ikke hva du skal inn i det forholdet etter, for du har jo null tillit til mannen. Kanskje like greit å avslutte det, siden det knapt har begynt. For problemene dere har, blir nok ikke mindre. Du kan faktisk ende opp med å bli nervevrak, fordi du ikke stoler på han.

Skrevet
Er det noen flere som har spionert etter utroskap???

Nei... men jeg skjønner deg godt. har selv opplevd utroskap i siste forhold, og er ganske 'skadet' av det, og vil nok være veldig mistenksom i neste forhold. Derfor føler jeg at jeg ikke er klar for noe forhold ennå, at jeg må vente litt og bygge opp fortrolighet til menn generelt igjen. Kanskje du også burde satse på dette?

Gjest Gjest_Lillebille_*
Skrevet

Skjønner deg litt på en måte (selv om det er litt vèl tidlig i et forhold å ha sånne "problemer")

Men nå spurte du ikke om det, men om andre har spionert på typen?

Må innrømme at jeg har vært inne på tanken, men aldri kommet så langt. Liksom bare for å endelig få et SVAR på det jeg tror.

Jeg kjenner han såpass at han ALDRI vil innrømme det...selv om jeg tok han på fersken ville han blånektet. Han vil aldri utsette seg for den risikoen at noen andre som vet om meg ville visst om det og kunnet tipset meg. Mobilen sover han omtrent med under puta, og ellers er den avskrudd (det sier jo litt, tidligere lå den på overalt. Den er også alltid på lydløs...)

Egentlig så VET jeg, men det er jo liksom sånn at man er uskyldig til det motsatte er bevist, og jeg har liksom ikke rett til å lage noe styr uten bevis...I hodet mitt finnes det jo også en bitteliten snev av tvil så lenge jeg ikke kan finne noe konkret...Så hva kan man gjøre da???? Derfor har jeg vært inne på tanken, luske etter han og få et SVAR!

Skrevet

Egentlig så VET jeg, men det er jo liksom sånn at man er uskyldig til det motsatte er bevist, og jeg har liksom ikke rett til å lage noe styr uten bevis...I hodet mitt finnes det jo også en bitteliten snev av tvil så lenge jeg ikke kan finne noe konkret...Så hva kan man gjøre da???? Derfor har jeg vært inne på tanken, luske etter han og få et SVAR!

Det man kan gjøre er å gi klart uttrykk for sine mistanker, og begrunne dem saklig. Be om at de tegnene man ser opphører, og i motsatt fall gå ut av et slikt forhold. Ikke bare true med det... Jeg ville aldri klart å leve i et forhold der jeg konstant mistenkte partneren min for utroskap. Det ville forgiftet og forpestet forholdet, og slikt takler ikke jeg.

Jeg har faktisk gått til det skrittet å forlate en mann på et slikt grunnlag. Han blåste seg opp, og sa det var dårlig gjort av meg å beskylde ham for utroskap. Jeg svarte at jeg ikke beskyldte ham for det, men at intuisjonen min sa at slik var det. Om det stemte eller ikke var uvesentlig. Det ville hverken være rettferdig overfor ham eller meg selv å fortsette slik det var. I ettertid viste det seg at jeg hadde hatt rett. Nå skal det sies at jeg aldri har opplevd å ha slike mistanker uten at det har hatt hold i virkeligheten, og av den grunn stoler jeg veldig på min intuisjon. Det er kanskje derfor jeg umulig kan klare å leve med slike mistanker?

Skrevet
Skjønner deg litt på en måte (selv om det er litt vèl tidlig i et forhold å ha sånne "problemer")

Men nå spurte du ikke om det, men om andre har spionert på typen?

Må innrømme at jeg har vært inne på tanken, men aldri kommet så langt. Liksom bare for å endelig få et SVAR på det jeg tror.

Jeg kjenner han såpass at han ALDRI vil innrømme det...selv om jeg tok han på fersken ville han blånektet. Han vil aldri utsette seg for den risikoen at noen andre som vet om meg ville visst om det og kunnet tipset meg. Mobilen sover han omtrent med under puta, og ellers er den avskrudd (det sier jo litt, tidligere lå den på overalt. Den er også alltid på lydløs...)

I det man må luske rundt for å få svar, da syns jeg man bør avslutte forholdet. Og spesielt et forhold som knapt har startet. Jeg hadde ikek orket, og kan ikke forstå at noen andre vil det heller. For nytt er og blir nytt, og man vet ikke hva man egentlig mister. Foruten i ditt tilfelle da, for du mister usikkerheten.

Skrevet

Jeg hadde aldri gått så langt at jeg hadde sjekket tlf. nei! Jeg velger å stole på mannen min - og jeg hadde også sett det på han med en gang hvis han hadde funnet på noe tull. Han klarer ikke å lyve.

Men hvis dere ikke er offisielt sammen enda - så er det veldig lett å skremme bort noen ved å vise sjalusi så tidlig. Håper du velger å stole på han og at dette går bra.

Skrevet

Ser at Gjest_Lillebille_* .- har svart i denne tråden - og vil bare si at det ikke er meg som skriver som Gjest... og synes faktisk det er snodig :overrasket: å se et gjestenick som er likt mitt nick.

Når det gjelder å snike - ville jeg aldri (og har aldri) gått så langt som til å spionere og lure rundt hjørner el. Det kunne ikke falle meg inn.

Men jeg skal ikke 100 sikkert si at jeg aldri ville sjekket mobilen hans - hvis jeg var i et etablert forhold - og mobilen hadde vært helt åpen tidligere og han begynte å gjemme den - om det var veldig mange andre tegn også på at han var utro - og han nektet på alt.

Men når man må allerede før man er sammen føler at man må kontrollere og snike rundt for å sjekke da har jeg ikke noe tro på at det er et forhold det er verd å satse på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...