AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #1 Skrevet 30. januar 2023 Er det noen som har reist med hunden sin til Franske rivera? Eller en annen varm sydenplass for den saks skyld. vi tenkte å reise nedover i slutten av mai, og blir borte 3 uker. Finner ikke pass til vår boxer, så er inne på tanken å ta han med. pass og rabiesvaksine må fikses. er det fint å ta med hunden, eller blir det bare tull? Tok dere hunden med overalt, eller? Hva er erfaringen fra turen Anonymkode: 2732e...1c6
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #2 Skrevet 30. januar 2023 Jeg har ikke reist dit med hund, men har jo vært der mye og legger merke til alle hunder. Det som er ulempen er 1. Flyturen 2. Varmen Bortsett fra det, er det jo mye bedre å være hund i frankrike enn i Norge. I Frankrike er hunder velkomne de fleste steder, og dere kommer til å kunne ta den med på restaurant og på stranden. Folk vil være blide og imøtekommende, den kan leke i bølgene med dere uten at folk blir sure, og kelnerne på restaurantene vil kanskje tilby den en skål med kaldt vann. Sist jeg var på ferie la jeg merke til en dame som var på ferie alene med (en liten) hund. Den fikk ligge ved bassenget, var med ned til frokosten, i butikker, ut på restaurant, på badestrand osv. Det virket fullstendig problemfritt. Anonymkode: 33dec...fde 3
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #3 Skrevet 30. januar 2023 Just now, AnonymBruker said: Jeg har ikke reist dit med hund, men har jo vært der mye og legger merke til alle hunder. Det som er ulempen er 1. Flyturen 2. Varmen Bortsett fra det, er det jo mye bedre å være hund i frankrike enn i Norge. I Frankrike er hunder velkomne de fleste steder, og dere kommer til å kunne ta den med på restaurant og på stranden. Folk vil være blide og imøtekommende, den kan leke i bølgene med dere uten at folk blir sure, og kelnerne på restaurantene vil kanskje tilby den en skål med kaldt vann. Sist jeg var på ferie la jeg merke til en dame som var på ferie alene med (en liten) hund. Den fikk ligge ved bassenget, var med ned til frokosten, i butikker, ut på restaurant, på badestrand osv. Det virket fullstendig problemfritt. Anonymkode: 33dec...fde ..Og det er jo også vanlig å se folk la hunder gå løse på strendene i Frankrike, og alle tar det med fullstendig, smilende ro. Ingen som kjefter eller blir redde, sånn som i Norge. Anonymkode: 33dec...fde 4
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #4 Skrevet 30. januar 2023 Synes det ser skikkelig hundevennlig ut. Hunder med på butikker og bakerier 😍 Anonymkode: 2c896...16f
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #5 Skrevet 30. januar 2023 Høres perfekt ut 🤩 Anonymkode: 2732e...1c6 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #6 Skrevet 30. januar 2023 Jeg skal gjøre dette selv, men i høst/vinter og skal kjøre bil. Håper dere får det til Anonymkode: e697d...df9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå