AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #1 Skrevet 30. januar 2023 Noen tips og triks? Synes det er kjipt å være vitne til at han har det sånn med kroppen sin. Bekymret for helsa hans. Jeg vet jo at det ikke er lett å snu skuta (har vært der selv), men man må jo begynne et sted. Han er stressa og deppa av å føle seg dårlig, så det kan bli en del alkohol og godis. Så trener han ikke pga. vondter her og der, men det kan godt hende at noen av disse kommer nettopp av at han er tung og utrent, stiv og støl. Hva sier man? Jeg kan ikke si at jeg kanskje hadde fått mer lyst på han hvis han var i bedre form. Eller at jeg er bekymret for at potensen hans skal svikte om få år hvis ikke han legger om. Vi prøver å spise sunt og mest ren mat, men det kan jo bli litt mye av den. Jeg kan ikke gjøre endringen for han, han må komme dit at han ønsker det selv. Anonymkode: e48ad...3f9
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #2 Skrevet 30. januar 2023 Begynn å gå søndagstur sammen. Det er en veldig enkel ting, som kan vinkles som en hyggelig ting å gjøre sammen. Ha med kaffe på termos eller noe. Ikke undervurder effekten på kroppen av å gå tur, spesielt for noen som er inaktive i utgangspunktet. Lurt å ha et konkret turmål, mange som ikke er vant med å gå tur finner det mer motiverende å ha et mål. Anonymkode: 7e994...6ac 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå