AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #1 Del Skrevet 30. januar 2023 Legen min sier nei, mens google sier ja. Hva er dine erfaringer? Jeg har egentlig ingen andre plager, annet enn tørre slimhinner og nedstemthet (som kan ha andre årsaker basert på hendelser i livet). Kunne tenke meg å prøve østrogeplaster eller noe, men føler ikke at jeg "kvalifiserer"- Er 55 år. Hvordan har du opplevd dette? Har du råd eller tips? Anonymkode: 4756e...883 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #2 Del Skrevet 30. januar 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Kunne tenke meg å prøve østrogeplaster eller noe, men føler ikke at jeg "kvalifiserer"- Er 55 år. Hvordan har du opplevd dette? Har du råd eller tips? Anonymkode: 4756e...883 Angående østrogenplaster, så hadde NRK.no en interessant artikkel om det for noen få uker siden https://www.nrk.no/tromsogfinnmark/leger-kvier-seg-fortsatt-for-a-gi-ostrogen-til-kvinner-i-overgangsalder-1.16212108 Anonymkode: 255d9...c71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #3 Del Skrevet 1. februar 2023 Jeg ville insistert på blodprøve for å fastslå hormonnivå dersom du ikke allerede har tatt. Fastleger kan være litt for standhaftige i sine påstander uten at de har den nødvendige kunnskapen. Det er ekstremt mange symptomer på overgangsalder som likner på andre ting, eller som er ganske diffuse. Min fastlege ville i første omgang ikke tro på at jeg var i overgangsalderen til tross for en haug beviser. Du må stå på krava og evt gå til en anben lege. Anonymkode: 9e21b...59c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #4 Del Skrevet 1. februar 2023 Har du sjekket d-vitaminnivåene dine? Lav d-vit kan gi leddsmerter Anonymkode: 0bdf7...5a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå