Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2005 #1 Skrevet 20. desember 2005 Jeg har (selvfølgelig) klart å bli forkjølet nå rett før jul. Jeg har ikke feber men har sår hals, nesen renner og jeg nyser litt. Hadde egentlig tenkt å få trent noen ganger på treningssenter før jul, men kan jeg fortsatt det? Har liten erfaring med sykdom og trening. Tips anyone?
*Lene* Skrevet 20. desember 2005 #2 Skrevet 20. desember 2005 Når man er syk, bør man IKKE trene. Man bør avstå, slik at kroppen får restituert seg. Ved hard trening vil dette ta mye lengre tid. Dessuten yter man lite ved trening og sykdom. Tull deg inn i teppet, sett på en god film, lag en kopp varm kakao, og bli frisk, FORT! God bedring
Beam Skrevet 20. desember 2005 #3 Skrevet 20. desember 2005 Du kan vel fortsatt ta noen rolige treningsøkter, men spar hardtreninga til du har blitt frisk igjen. Hvis du føler deg i form til å trene så bare gjør det. Har aldri skadet meg å trene med sår hals og rennende nese. Bare lytt til kroppen og ikke press den når du ikke er helt frisk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå