feliek54 Skrevet 30. januar 2023 #1 Skrevet 30. januar 2023 Jeg prøver å finne den beste sex leke som jeg kan bruke samens med en kvinne for å gi henne mye nytelse. Alt fra enkle vibratorer til mer avanser sex maskiner og enkle møbler. Det må være noe dere kvinner har prøvd og ikke bare tror det er deilig. Jeg vil kun ha svar fra kvinner eller par der dame sier noe om det. Forventer ku ærlige svar da jag planlegger å kjøpe. Er viktig for min nytelse at dame kan nyte. har opplevd at jeg ikke har klart å gi dama nytelse og for meg er det grusomt og jeg blir lei meg. Det var nok ei som ikke lett fikk orgasme men allikevel. Jeg håper dere kan gi meg bra svar. Kanskje med bilde. 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #2 Skrevet 30. januar 2023 Womanizer! Typen bruker det på meg inneimellom imens vi holder på. Får kjempe orgasme av det Anonymkode: 9f122...c81 2
feliek54 Skrevet 30. januar 2023 Forfatter #3 Skrevet 30. januar 2023 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Womanizer! Typen bruker det på meg inneimellom imens vi holder på. Får kjempe orgasme av det Anonymkode: 9f122...c81 tusen takk🖕 1
Gjest DreamWorks Skrevet 30. januar 2023 #4 Skrevet 30. januar 2023 En womanizer kan være smart å prøve. Men alle kvinner er forskjellige. Jeg foretrekker den aller minste vibratoren på laveste spead så for meg er vibrator som er skånsom nok vanskelig å finne. Andre foretrekker store wands. Så hva med å prøve dere frem? Enkle dildoer i glass kan være spennende siden de kan være både varme og kalde. Men er det å få henne til å komme som er tingen er vibrator, gjerne en liten og enkel bullet og en womanizer veien å gå, så har du begge endene av skalaen.
Blåjojo Skrevet 31. januar 2023 #5 Skrevet 31. januar 2023 En som både vibrerer på klitt og i vagina. Beste leketøyet vi noen gang har hatt. We-vibe sync. eller liknende.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #6 Skrevet 31. januar 2023 Jeg takler ikke womanizer, gir meg ingenting. , foretrekker glass- eller vibrerende buttplugs eller sugekopp dildoer jeg kan ri mens jeg suger. Anonymkode: 22952...36b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå