Gå til innhold

Brun julebrus????

@lfa

Anbefalte innlegg

Er det bare jeg som synes det er rart med brun julebrus?

Det jeg er vant til er jo rød...

Men når det er sagt, så var faktisk den brune ganske god... om ikke bedre enn den røde... Men likevel.... hmmm....

Hvilken skal vi satse på ved julebordet her i menigheten?

Ja, for vi skal vel ha julebord?

Væren?

:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var dette et dønn seriøst innlegg??? Har julebrusen blitt brun?? Ishj :tunge1:

Da er vi strengt tatt nødt til å sende rød julebrus vibber til Ringnes folkens :wink:

~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~

~~Rød julebrus vibber~~ ~~Rød julebrus vibber~~

~~Rød julebrus vibber~~ ~~Rød julebrusvibber~~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dønn seriøst, ja... Det var ikke Ringnes, men Tou sin...

Kanskje det bare er her i siddis-land at de har slike merkelige juleritualer? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Trondheim (E.C. Dahls) har julebrusen alltid vært brun. Slet litt med det i begynnelsen, men er man gift med en trønder så må man jo gjøre seg kjent med de lokale skikkene... :lol: Nå foretrekker jeg faktisk den brune, jeg...

Leo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten synes jeg Gud har en fryktelig sær form for humor. Dagen etter jeg hadde meldt meg inn på Acropolis sportsclub så jeg de første marsipanpølsene hadde ankommet butikkene :P

Siden jeg har vært såååååå syk den siste tiden (har hatt halsbetennelse da ;) ) har det blitt så som så med treninga. Og nå som jeg endelig har bestemt meg for å begynne igjen kommer julebrusen!!!!!!!!!

Og snart er det påske med enda mer marsipan og alt :o Kommer aldri til å komme meg igang :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den brune er liksom mindre "syntetisk" (Mulig det er er noe psykisk hos meg :lol: ), så jeg liker også den best nå som jeg har vent meg til den!

Hurra for E.C. Dahls julebrus!!!

Leo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brun julebrus?

Mindre syntetisk?

jeg synes at julebrusen skal være så rød og syntetisk som overhodet mulig jeg :hoho:

Husker dere Donaldbrusen forresten. Små flasker med søt, rød brus og bilde av Donald utenpå.

(Husker i samme slengen kjellerboden til bestemor og nystekte vafler med brunost jeg. Savner bestemor og donaldbrus jeg, begge er borte og dypt savnet. :cry: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilgi meg, men jeg er 32 og kanskje ikke helt i den målgruppen julebrusprodusentene retter seg inn på....

Donaldbrus var jo bare toppers i sin tid! Kan ikke huske at den var det minste syntetisk :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hørt om noen som har dødd av for mye julebrus, Thea, (Vann så,men aldri julebrus) så jeg tror du trygt kan kose deg med

E.C. Dahls julebrus

...eller hva du nå måtte foretrekke....

:ler::ler::ler::ler:

:ler::ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julebrus ja :D Endelig!!

jeg kommer fra Hamar, og der har vi aldri hatt rød julebrus.. den rød julebrusen er liksom bare rødbrus den..

Den Hamar brusen.. som er fra Lillehammar/Hamar bryggerier er vel også brunaktig.. og VELDIG god!!! :D

Stine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke helt hva den b'en gjør der, men jeg tror det er en eller annen høyere makt som har sneket seg inn og befalt

BRUN BRUS!!!

:hoho::hoho::hoho:

Leo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hamars julebrus fra BRYGGERINISSEN er den beste julebrusen!! Savner den så sårt etter vi flytta hit til Asker hvor de ikke har den (fy for skam!!) så vi har heldigvis snille foreldre/svigerforeldre som alltid kjøper inn en kasse til oss så vi får med oss til jul... hehe...

INGEN OVER, INGEN VED SIDEN!!!!

Og den er forressten mer brun enn rød, og det er slik den skal være... Rødbrus er noe helt annet skvip!! :ler:

Den Hamar brusen.. som er fra Lillehammar/Hamar bryggerier er vel også brunaktig.. og VELDIG god!!!  

Tror vi snakker samme språk, ja, Liljestine!! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhh.. nå fikk jeg lyst på julebrus... Brun eller rød spiller ingen rolle! Selv om kanskje den røde var min favoritt. Vel brun er jo god den og..

xeyes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig med tusenfryd, bortsett fra at det etter min mening er tillatt å starte på julebrusen i november!! Den eneste riktige julebrusen er rød julebrus fra Mack brygeri i Tromsø!

*Deler generøst ut sånn at alle får smake*

Gleder meg til jul jeg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...