AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #1 Skrevet 30. januar 2023 Hei , jeg er ett sted i livet som jeg ikke trives i. Forbinder det med jobben, jeg er helt nede. Ingen motivasjon, ingen glede, ingen mening. Jeg føler meg utslitt, og gråter mye. Søndag kveld- tirsdag er helt jævlig. Jeg skulle ønske jeg bare kunne bli usynlig og glemt en periode. Det som gir meg glede føles også meningsløst. Jeg tvinger meg til å gjøre det uansett. Og de kan gi meg glede. Trening og fysisk aktivitet hjelper så jeg drar meg ut. Snakker med folk rundt meg, men kommer ingen vei. Føler meg mislykket , lat og ubrukelig. En skikkelig taper rett og slett. Denne skikkelige tunge tiden har vart i over 5 uker.... Lunta er kort, jeg bryter sammen og må holde tårene tilbake på jobben og hverdagen. Er jeg på vei feil vei, eller overdriver jeg? Man er jo ikke konstant lei, jeg har stunder hvor jeg ler, er glad osv. Men føler meg mer nede og spesielt veldig sliten. Tanker? Skal man bare bite tenna sammen? Jeg setter meg mål for dagen: kom deg på jobb, snart lunsj, klar deg hele dagen, hjem ut å beveg deg, spis en sunn middag , få nok søvn..... prøver å finne på gøye ting i helgene, men de blir mer og mer meningsløst. Fredag ettermiddag er deilig, lørdag også. Søndag kommer det, kvelden er helt 🤮 Anonymkode: 2c64b...6f7 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #2 Skrevet 30. januar 2023 Det kan høres sånn ut. Det beste er å fortsette i jobb selv om det kjennes blytungt, men kanskje ikke dersom det er jobben som er grunnen til depresjonen. Er det sånn? Jeg legger ved den her. Mye av dette gjør du jo allerede, da. https://www.nrk.no/livsstil/slik-kan-du-hjelpe-deg-selv-1.12887910 Anonymkode: 2045a...94c
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #3 Skrevet 30. januar 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det kan høres sånn ut. Det beste er å fortsette i jobb selv om det kjennes blytungt, men kanskje ikke dersom det er jobben som er grunnen til depresjonen. Er det sånn? Jeg legger ved den her. Mye av dette gjør du jo allerede, da. https://www.nrk.no/livsstil/slik-kan-du-hjelpe-deg-selv-1.12887910 Anonymkode: 2045a...94c Det er jobben som trigger meg ja, hadde det opp og ned før jul. Så fikk jeg en uke fri og etter det har det vært helt dritt.. Har følt att jeg må dra meg til jobb, men er jo redd for å havne i noe usunt om du skjønner. Anonymkode: 2c64b...6f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå