AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #1 Skrevet 30. januar 2023 Vi har disse smakene: Svinesteik, sopp(stuing: fløte, løk, sopp, salt/pepper). Hvilke grønnsaker passer til? Anonymkode: 26bb3...b4c
Taluno Skrevet 30. januar 2023 #2 Skrevet 30. januar 2023 Jeg ville laget ovnsbakte grønnsaker, altså gulrot, kålrot, pepperrot, persillerot, rødløk, sjarlottløk, rødbete, minimais og jordskokk. Eller så ville jeg bare dampet masse brokkoli og smørstekt gulrot. 1
Brunhilde Skrevet 30. januar 2023 #3 Skrevet 30. januar 2023 Jeg elsker rosenkål, tror jeg ville hatt rosenkål og babygulrøtter.
Viktualia Skrevet 30. januar 2023 #5 Skrevet 30. januar 2023 Aspargesbønnene er fine nå. Kokes eller dampes i noen få minutter, og serveres med litt smør. Eller "smelt" noen tynne skiver hvitløk i smør/olje og steke bønnene i dette. Sett på lokk og ha i en spiseskje vann på slutten for å dampe det litt. Ovnsbakte hele løk er også godt til. Pakkes i folie og bakes i ovnen. Eventuelt kan man dryppe litt balsamico nedi løken før de bakes.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #6 Skrevet 30. januar 2023 Ville laget kålsalat med rosenkål og rødkål. Hatt oppi revet gulrot, klementin og noe granateplekjerner. Anonymkode: b3a3f...d75
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå