AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #1 Skrevet 30. januar 2023 Jeg finner ingenting om dette noen steder. På nav står det kun at den er skattefri og ikke påvirker utbetalinger fra nav. Men hva med de som har bostøtte? Vil vi plutselig miste bostøtta i mars pga denne utbetalingen i februar? Noen som vet? Anonymkode: 6aafc...c21
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #2 Skrevet 30. januar 2023 Nei det ser ikke ut til at den påvirker bostøtten. Jeg fant dette her: Sitat Bostøtten beregnes med utgangspunkt i all skattepliktig inntekt. Denne engangsutbetalingen til uføretrygdede med en minstesats, vil være skattfri. Den vil dermed ikke føre til avkortning av bostøtten. Anonymkode: 1a607...c28
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #3 Skrevet 30. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei det ser ikke ut til at den påvirker bostøtten. Jeg fant dette her: Anonymkode: 1a607...c28 Tusen Takk! Anonymkode: 6aafc...c21 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #4 Skrevet 30. januar 2023 Skulle ønske den utbetalingen ble synlig på min nav side snart. Anonymkode: 201e0...1f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå