AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #1 Skrevet 30. januar 2023 Jeg startet i en tråd i «samliv» der jeg spurte om råd vedr. dårlig sex og potensielt utroskap, og der kom det fram at jeg har misforstått god sex i alle år. Mannen min er hardhendt, noen kalte han slem, når vi skal være intime. Han kjører på med sterke, ru fingre, rett på sak, langt inni meg, hardt. Det er knaing og grafsing. Han kysser til og med hardt, og han ligger med meg hardt. Ofte blør jeg etterpå, men han bryr seg ikke nevneverdig. Jeg har bedt han om å roe seg, være mer varsom, men han endrer seg ikke. Jeg har nå sagt stopp. Så da lurer jeg på, oppriktig, hvordan er deres partnere? Eller dere menn, hvordan går dere fram? Anonymkode: 0419f...372 10
AprilLudgate Skrevet 30. januar 2023 #2 Skrevet 30. januar 2023 Dette var skikkelig trist lesning. Er du sikker på du ikke blir utsatt for overgrep her? Jeg kan blø lett under samleie fordi jeg har overfølsomme slimhinner/livmorhals. Men det handler om dybde/vinkel - ikke hvordan det foregår ellers. Sex foregår slik når det er samtykkende: - Man er enige om preferanser, og hva man gjør. Noen liker kort forspill, andre langt. Ofte følger man særlig kvinnens behov for forspill slik at hun rekker bli våt nok og få lyst - endel menn, sannsynligvis de fleste tenker at det er fint å få kvinnen til å oppnå orgasme først. Generelt: den som har lettest for å oppnå orgasme venter til den andre også er på samme nivå. Slik at begge har muligheten til å oppnå orgasme og nytelse - man tar hensyn til hverandre, og det man gjør er for å øke positiv nytelse - ikke alle klarer treffe rett på alle preferanser, og det er OK. Men man forsøker, og lytter til hverandre Jeg personlig kan like å tas litt hardt, men det skal jo skje på MINE premisser. Så jeg sier hva jeg vil ha, og mine partnere har aldri gått over grenser jeg har satt. De har ikke sagt type «joda», og fortsatt om jeg sier noe gjør vondt. Heller ikke blitt sure. Og visa versa. Om en mann synes jeg er for hardhendt ville jeg jo aldri fortsatt i samme tralt. Og skal jeg ta hardt i er det fordi den andre ber om det og uttrykket nytelse som følge av det. Og så spør jeg i etterkant om det var passe, eller om han vil forsøke mer/mindre. 6 2 11
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #3 Skrevet 30. januar 2023 Dette høres helt forferdelig ut, ts 😟 Godt du har satt foten ned, kroppen din kan jo få traumer etter hvert, om ikke den har fått det allerede - du kan feks utvikle vaginisme fordi kroppen din assosierer sex med noe vondt og ubehagelig. Under sex både gir man og får man, og man setter en framgang og rytme tilpasset begge parter, slik at begge får nytelse. Her begynner vi med lett stryking og klining og lar det utvikle seg naturlig derfra. Når vi har holdt på en stund sniker han hånda ned og kjenner etter - da kjenner han fort om det er tid for å gå videre, eller om jeg trenger enda mer oppvarming. Jeg er trang og blør lett, så skikkelig oppvarming er et must, han har aldri trengt seg inni meg verken med fingre eller noe annet før kroppen min faktisk er klar til å ta i mot. Forspill er jo det beste med sexen - å pirre hverandre, å kjenne pulsen slå hardere, å kjenne små skjelvinger i partnerens kropp. Han passer også på at jeg kommer ved fingre før vi går videre til neste steg, for da er kroppen min myk og givende og våt nok. Hvilken mann tenner på at partneren sin har det genuint vondt og begynner å blø av for røff behandling? Min hadde blitt slapp på flekken, han nytelse er knyttet opp mot min, og vice versa. Om han nekter å høre ts, og ikke er villig til å slutte å ta for seg og gjøre deg vondt i senga, ville jeg revurdert forholdet om jeg var deg. Anonymkode: 27a27...faf 8 1 4
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #4 Skrevet 30. januar 2023 Er mann, og blir bare veldig trist av å lese det ts beskriver her, og i den andre tråden. Men var dere begge litt uerfarne med sex da dere ble sammen?...må jeg tenke. Siden det fikk gå så lang tid før det gikk opp for deg ts at noe ikke er som det burde være? Min kjære og jeg ble veldig glade for, da vi hadde sex den aller første gangen, at vi begge liker kosete og sensuell sex hvor begge er opptatt av den andres tenning og nytelse. Man kunne kalle det en seksuell kjemi eller godt lagspill, at det er som en fin dans... Men samtidig hadde ingen av oss opplevd det helt sånn med tidligere partnere. Det er nok ingen selvfølge å finne hverandre helt 100% seksuelt, og det kan ikke vi heller skryte på oss. Det kan være ulikheter i hvordan man tenner, hvor ofte man ønsker sex, hvor mye annen kos og nærhet man setter pris på, hvilket engasjement og hvilke følelser man knytter til sex osv. Men, at selve sexen, "akten" gir begge en positiv opplevelse så nær som hver gang som mulig, det synes jeg føles viktigere enn nesten alt det andre man tenker på med å være seksuelt "kompatible". At det er gode positive følelser og forventninger til sex, hos begge, er jo veldig med på å opprettholde lyst og vedvarende glede over sex for begge to. Om det kan forandres til det bedre med en mann som viser så liten seksuell forståelse som mannen til ts, selv etter så lang(?) tid, sannelig om jeg vet... Men han virker på meg å ha en temmelig underutviklet og egoistisk seksualitet, og at han bryr seg så lite om at det er direkte vondt for henne er det bare veldig vanskelig for meg å forstå. Han ville møtt på de samme problemene og reaksjonene med en hvilken som helst normal kvinne, så dette er jo hans problem. Jeg syns det er riktig av ts å sette hardt mot hardt her, la han forstå at det ikke kan fortsette på denne måten. Sex skal være bra for begge, hvis ikke, hva er hensikten? Men for noen å vesentlig forandre sin seksualitet er kanskje heller ikke så mye å håpe på. Dette høres bare fortvilende vanskelig ut! Anonymkode: 5dd61...199 4 1 4
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #5 Skrevet 30. januar 2023 Så utrolig kjipt? Min kan også være litt «forhastet» av og til, kjører på med høyt tempo fra start men jeg sier bare i fra så er det greit. Vi har også en del leketøy som hjelper mye! Jeg synes fingrene til gubben er litt ru innimellom så da bruker jeg heller noe annet som oppvarming og det er fint å kunne variere på hva man bruker. Uansett så burde han ta hensyn når du sier i fra, hvertfall om du skal ha vondt og blø etterpå? Ville dratt han med til samlivsterapeut, om ikke tror jeg ikke jeg kunne vært sammen med han. Anonymkode: b6a07...17b 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #6 Skrevet 30. januar 2023 Dette høres ikke bra ut, og det er bra at du har sagt stopp.. Smerte og voldsomhet hører ikke hjemme i ett godt likeverdig sexliv. (Med mindre man tenner på det, men da er jo begge med på det..) Hva med sexolog? Er han villig til å snakke med noen? Forstår han at det er feil? Her er det mye mykere og mer kos en det du forklarer. Vil tro det er mer vanlig. Jeg trenger mye oppvarming! Så det blir forspill med massasje på begge. Kosing, tafsing, myke fingre her og der. Kanskje en vibrator. Hender vi har en kjapp en og, men det må teases og flørtes først. Anonymkode: 0e5b8...012 4
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #7 Skrevet 30. januar 2023 Takk, dere. ❤️ De siste fem årene har jeg ligget på kanten av sengen hver kveld. Det var sånn det gikk opp for meg at jeg var kommet i en vondt tralt. En gang eller to i uken kunne jeg kjenne en hånd på låret, og da visste jeg at det var igang. Nesten hver gang lot jeg han gjøre det han trengte, før jeg etterpå tenkte at «en uke til neste gang.» Shit, når jeg skriver det nå, ser jeg hvor galt det har vært. Jeg er også usikker på om han kan la seg endre. Jeg tviler sterkt. Det har gått så langt at jeg føler aversjon mot å ta på han. Jeg forsøkte for noen uker siden å stryke han forsiktig over brystkassen når han hadde lagt seg i sengen, i håp om at noe skulle tenne hos meg, men jeg måtte trekke hånden til meg og beklage. Jeg ville ikke ta på han. Han sa det var greit, at vi kunne vente litt til, men jeg spises opp innvendig av dårlig samvittighet. TS Anonymkode: 0419f...372 18
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #8 Skrevet 30. januar 2023 Føler han mangler noe vesentlig, klarer ikke helt å se at han skal kunne endre seg etter så lang tid. Håper du slipper unna uten altfor mye problemer. Alle jeg har ligget med har vært interessert i at jeg skal ha det bra, og hører etter om jeg vil at noe skal endres. Ofte trenger man ikke si noe en gang, det holder med å bli litt stille eller bevege seg litt. Noen ganger liker jeg at det er litt hardere sex og da har samboer prøvd seg frem litt forsiktig i starten for å være sikker på hva som er greit. Alt dette helt uten at jeg har måttet si ifra om at de skal ta hensyn. Håper du finner en kjæreste som kan vise deg hvor fint sex kan være. Anonymkode: 6903c...bdd 3 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #9 Skrevet 30. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Så utrolig kjipt? Min kan også være litt «forhastet» av og til, kjører på med høyt tempo fra start men jeg sier bare i fra så er det greit. Vi har også en del leketøy som hjelper mye! Jeg synes fingrene til gubben er litt ru innimellom så da bruker jeg heller noe annet som oppvarming og det er fint å kunne variere på hva man bruker. Uansett så burde han ta hensyn når du sier i fra, hvertfall om du skal ha vondt og blø etterpå? Ville dratt han med til samlivsterapeut, om ikke tror jeg ikke jeg kunne vært sammen med han. Anonymkode: b6a07...17b AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette høres ikke bra ut, og det er bra at du har sagt stopp.. Smerte og voldsomhet hører ikke hjemme i ett godt likeverdig sexliv. (Med mindre man tenner på det, men da er jo begge med på det..) Hva med sexolog? Er han villig til å snakke med noen? Forstår han at det er feil? Her er det mye mykere og mer kos en det du forklarer. Vil tro det er mer vanlig. Jeg trenger mye oppvarming! Så det blir forspill med massasje på begge. Kosing, tafsing, myke fingre her og der. Kanskje en vibrator. Hender vi har en kjapp en og, men det må teases og flørtes først. Anonymkode: 0e5b8...012 Vi var hos sexolog for et år siden, men i og med at han ikke vil innse at han er hardhendt, måtte sexologen gi opp. Han skjønner ikke at han er hardhendt. Selv da jeg viste han papiret med blod på, ga det ingen reaksjoner i ansiktet hans. Han bare gikk. Jeg har spurt han ved et par anledninger om han vil massere meg, men det vil han sjelden. Han sier han får vondt i fingrene. De gangene han har gjort det, har han igjen vært for hard, slik at det har blitt vondt. Han mener at såpass må jeg tåle, ellers er det ingen vits. Jeg er oppriktig usikker på om det er håp for oss. Han er svært lite endringsvillig. TS Anonymkode: 0419f...372 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #10 Skrevet 30. januar 2023 Han elsker deg i hvertfall ikke, det er helt sikkert. Anonymkode: a156f...5ef 4 1
Snublefot62 Skrevet 30. januar 2023 #11 Skrevet 30. januar 2023 Dette er ikke greit og det håper jeg du begynner å innse. Du fortjener bedre. 4 1
Gjest Paramount Skrevet 30. januar 2023 #12 Skrevet 30. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Eller dere menn, hvordan går dere fram? Vi gjør det hun ønsker, fordi det er bare det som frister. Sex er samarbeid, ikke noe du påfører noen. Selv om en kan leke også dette, dersom dette er noe som ønskes, av begge.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #13 Skrevet 30. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han elsker deg i hvertfall ikke, det er helt sikkert. Anonymkode: a156f...5ef Rart du sier det, for han har aldri sagt det til meg heller. Eller, han sa det til meg i høst da jeg hadde tatt mot til meg og sa jeg ville flytte. Det er første og eneste gang på alle disse årene at ordene «jeg elsker deg» har kommet ut av hans munn. TS Anonymkode: 0419f...372 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #14 Skrevet 30. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Eller dere menn, hvordan går dere fram? Jeg foretrekker å bruke god tid, og sørge for at hun får nytelse og en eller flere orgasmer først. Jeg kan godt være hardhendt etter det, men det er i så fall fordi hun ønsker det - og har bedt om det. Og blødninger er normalt ikke en del av god sex hos meg. Da ber jeg om unnskyldning. Det du beskriver er jo ikke et sunt forhold, og jeg er usikker på om han kan forandre seg slik som du legger det fram. Det er opp til ham å bevise synes jeg. M40 Anonymkode: 75013...66b 4
feliek54 Skrevet 30. januar 2023 #15 Skrevet 30. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg startet i en tråd i «samliv» der jeg spurte om råd vedr. dårlig sex og potensielt utroskap, og der kom det fram at jeg har misforstått god sex i alle år. Mannen min er hardhendt, noen kalte han slem, når vi skal være intime. Han kjører på med sterke, ru fingre, rett på sak, langt inni meg, hardt. Det er knaing og grafsing. Han kysser til og med hardt, og han ligger med meg hardt. Ofte blør jeg etterpå, men han bryr seg ikke nevneverdig. Jeg har bedt han om å roe seg, være mer varsom, men han endrer seg ikke. Jeg har nå sagt stopp. Så da lurer jeg på, oppriktig, hvordan er deres partnere? Eller dere menn, hvordan går dere fram? Anonymkode: 0419f...372 Sex for meg er mye å gi dama nytelse og ikke bare tenke på seg selv. det virker som han ikke prøver å gi deg den nytelsen du trenger og tror bare at det er slik du vil ha det. Slik skal det ikke være. Sex SKAL være nytelse for begge. 4
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #16 Skrevet 30. januar 2023 Sex hos oss er at vi begge gir hverandre nytelse. Jeg får slappe av i hans armer, han er var, forsiktig, kjærtegner meg over alt og stiller opp dersom jeg av og til trenger litt ekstra fart på sakene. På samme måte koser jeg med ham til vi begge er ør og sliten av nytelsen. Det kan godt være litt røft av og til, variasjon er kjekt. Men dette er langt i fra hovedregelen. Det du beskriver er noe du må komme deg veldig langt vekk fra! Anonymkode: f5d1f...9bb 2 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #17 Skrevet 30. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Eller dere menn, hvordan går dere fram? Veksler mellom mykt og hardt. Etter 13 år i lag, så kjenner jeg henne så godt at jeg føler meg fram til hva hun foretrekker. Men når det er hard sex, så er det aldri rett på. Hun rekker å bli plaskvåt før jeg kjører henne hardt. Anonymkode: ac3d1...70a 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #18 Skrevet 30. januar 2023 Herregud fikk vondt av å lese det her! Sånt skal det ikke være. Sex er noe du skal like.. huff håper det går bra ts.❤️ Anonymkode: 97112...f02 3
Andro Skrevet 30. januar 2023 #19 Skrevet 30. januar 2023 Jeg ble skikkelig lei meg for deg. Det er jo rene overgrep du lever med. Min sexpartner er en god elsker, som tenner på å se min nytelse. Han går alltid sakte fram, kysser og kjæler og varmer meg opp til jeg er kåt. Leker med milde fingre og mye glidemiddel eller med tunge, til jeg er våt og elastisk. Gir meg helst flere orgasmer før vi har samleie, og vi prøver å finne stillinger som stimulerer g-punktet. Etterpå har vi alltid god tid, armkrok og prat, og får landa litt etterpå. Jeg har ingen toleranse for at andre skal bruke kroppen min uten at det gir meg glede. Vi gjør det for å være gode mot hverandre. Det er ikke et enmannsshow, og kroppen min er ikke en bruksgjenstand. 2 2
AprilLudgate Skrevet 30. januar 2023 #20 Skrevet 30. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Takk, dere. ❤️ De siste fem årene har jeg ligget på kanten av sengen hver kveld. Det var sånn det gikk opp for meg at jeg var kommet i en vondt tralt. En gang eller to i uken kunne jeg kjenne en hånd på låret, og da visste jeg at det var igang. Nesten hver gang lot jeg han gjøre det han trengte, før jeg etterpå tenkte at «en uke til neste gang.» Shit, når jeg skriver det nå, ser jeg hvor galt det har vært. Jeg er også usikker på om han kan la seg endre. Jeg tviler sterkt. Det har gått så langt at jeg føler aversjon mot å ta på han. Jeg forsøkte for noen uker siden å stryke han forsiktig over brystkassen når han hadde lagt seg i sengen, i håp om at noe skulle tenne hos meg, men jeg måtte trekke hånden til meg og beklage. Jeg ville ikke ta på han. Han sa det var greit, at vi kunne vente litt til, men jeg spises opp innvendig av dårlig samvittighet. TS Anonymkode: 0419f...372 Du trenger ikke om det er vanskelig for deg, men jeg får ikke helt taket på hva som skjer rent fysisk. Så det er vanskelig for meg å vurdere om dette handler om manglende lyst/følelser hos deg, traumer fra fortiden eller (også) hans atferd. Kunne du beskrevet en typisk greie? Hvor hardt/hva han ikke lytter til osv? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå