AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #1 Skrevet 30. januar 2023 Får melding om godkjent lånesøknad men på høyere en jeg har søkt. Har ett lån der fra før kan det være å slå dem sammen de mener? Er på ca samme summen. Vet ikke om jeg tør godta den før jeg vet sikkert Anonymkode: 21ef0...391
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #3 Skrevet 30. januar 2023 Må nokk ringe ja. Bare tenkte noen kanskje hadde noe peiling på hva det var. Betyr kanskje at de ikke vill gi lavt lån? Søkte lavt egentlig Anonymkode: 21ef0...391
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #4 Skrevet 30. januar 2023 Ring banken. Du trenger jo ikke bruke hele lånebeløpet, da låner du bare det du trenger. 😊 Anonymkode: d1edb...a62
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #5 Skrevet 30. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ring banken. Du trenger jo ikke bruke hele lånebeløpet, da låner du bare det du trenger. 😊 Anonymkode: d1edb...a62 Ja prøver å få tak i dem men de tar den ikke så ringer dem opp senere 😊 litt forvirret over at de ville låne 100 tusen mer en jeg søkte om bare å at det kom 3 meldinger med 3 forskjellige summer jeg kunne godta men alle hadde mye høyere sum en jeg søkte 😊 men har sånn 100 tusen i lån der fra før så kan kanskje være derfor at det er øking av det gamle lånet eller noe kanskje Anonymkode: 21ef0...391
Million Skrevet 30. januar 2023 #6 Skrevet 30. januar 2023 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja prøver å få tak i dem men de tar den ikke så ringer dem opp senere 😊 litt forvirret over at de ville låne 100 tusen mer en jeg søkte om bare å at det kom 3 meldinger med 3 forskjellige summer jeg kunne godta men alle hadde mye høyere sum en jeg søkte 😊 men har sånn 100 tusen i lån der fra før så kan kanskje være derfor at det er øking av det gamle lånet eller noe kanskje Anonymkode: 21ef0...391 Det kan være svindel. Så ikke godkjenn noe og tast IKKE inn noen bank-id koder eller noe før du har snakket med banken, på det nummeret du vet er riktig. Ikke bruk nummer de har sendt på sms, det kan være falskt. Det er svært mye svindel i omløp, og folk får meldinger og telefoner fra "banken" (falske) om at lånet deres er godkjent, "bare tast inn bank id kode og personlig kode her, takk" og så blir man loppet for alle pengene man har på konto. Så ring banken, snakk med dem og spør hva beløpet skal bety. Endret 30. januar 2023 av Million 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #7 Skrevet 31. januar 2023 Var sånn som jeg tenkte så ble billigere også pga de bare økte lånet litt😁 Anonymkode: 21ef0...391
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå