Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan få det til å bli en naturlig prosess? 

Anonymkode: a0fa0...146

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvordan få det til å bli en naturlig prosess? 

Anonymkode: a0fa0...146

Jeg er mann og dere merker det vell selv når dere er klare. Om ikke han tar praten så spør selv. Inviter ham på middag og lag noe godt til ham. Så spør du bare om dere skal vøre kjærester

Om han ikke vil eller er usikker så kan du gjøre den beste versjonen av def selv for han, så mye at han ikke vil miste deg. Som f.eks å være en tradisjonell kvinne

Vaske rydde

Lage middag

Gi han bj og ha mye sex hver dag

Kle deg slutty rundt han og ta initiativ til sex

Ta vare pp han og vis at du bryr deg

Bli med på "manne aktiviteter" hobbier selv om det er kjedelig. F.eks spill playstation sammen eller sitt deg ved siden av ham neste fotball kamp

Jeg datet en som var akkurat som dette. Var egnt ikke så intr i henne i starten men npr jeg så disse sidene ble vi fort sammen og er forsatt sammen mange år etter og idag

Hun suger meg hver eneste dag eller når jeg vil, vasker rydder ordner ting hjemme. Er omsorgsfull og snill. Heier på meg når jeg spille playstation osv og er rett og slett fantastisk

Skrevet

Det vil som regel komme naturlig! 
Snakk med hverandre hva dere føler for hverandre. Sårt hvis den ene kanskje ikke føler noe mer plutselig. 

Vi holdt på i 3 mnd og typen spurte meg rett ut en dag om vi skulle bli kjærester 

Anonymkode: b1cbe...984

Skrevet

Det er bare å si det rett ut hva man ønsker, så får man fort vite om man blir kjærester eller ikke.

Med kjæresten min startet vi med 2 dater før jeg ble slengt halveis enn i friendzone, men var alltid en flørt der, etter 4mnd så skrev jeg en lang kjærlighetsærklærimg og forklarte hva jeg synes om henne, og at hun var den eneste jeg ville ha, og vi har vært kjærester siden. Hadde jeg ikke vært så direkte, så ville det ikke skjedd noe, noen ganger må man ta sjansen og si rett ut hva man ønsker, det er for meg den mest naturlige prosessen

• Liker 1
Skrevet
bbc2 skrev (10 timer siden):

Jeg er mann og dere merker det vell selv når dere er klare. Om ikke han tar praten så spør selv. Inviter ham på middag og lag noe godt til ham. Så spør du bare om dere skal vøre kjærester

Om han ikke vil eller er usikker så kan du gjøre den beste versjonen av def selv for han, så mye at han ikke vil miste deg. Som f.eks å være en tradisjonell kvinne

Vaske rydde

Lage middag

Gi han bj og ha mye sex hver dag

Kle deg slutty rundt han og ta initiativ til sex

Ta vare pp han og vis at du bryr deg

Bli med på "manne aktiviteter" hobbier selv om det er kjedelig. F.eks spill playstation sammen eller sitt deg ved siden av ham neste fotball kamp

Jeg datet en som var akkurat som dette. Var egnt ikke så intr i henne i starten men npr jeg så disse sidene ble vi fort sammen og er forsatt sammen mange år etter og idag

Hun suger meg hver eneste dag eller når jeg vil, vasker rydder ordner ting hjemme. Er omsorgsfull og snill. Heier på meg når jeg spille playstation osv og er rett og slett fantastisk

Herregud.....ei hjemløs desperat på sted å bo hun eller

Anonymkode: 87bed...d20

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Herregud.....ei hjemløs desperat på sted å bo hun eller

Anonymkode: 87bed...d20

Ånei da. Hun har sitt eget hus og er pen nok til å flytte rett inn til nestemann.

Ikke vær misunnlig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...