Gå til innhold

Gir opp dating for godt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lagt inn en skikkelig og virkelig  oppriktig innsats i å finne meg en partner. Men uten noe hell!

Det har vært ghosting, frekke mannfolk, dater som har gått bra (uten at jeg hører noe i ettertid - også når jeg tar kontakt) og mange andre merkelige opplevelser som har gjør at jeg får skikkelig avsmak på hele denne datingen og håpet om å finne noen. 

Til info har jeg prøvd møteplassen, sukker, match og tinder - så i utgangspunktet seriøse sider (utenom kanskje tinder da, men der er det jo flest folk). 

Så; er denne følelsen helt på jordet? Gjør jeg rett i å gi opp? Jeg er 35 år og har ingen barn (uten ønske om å få det heller - så null stress der). Men jeg er bare så lei nå og vil ta en skikkelig pause på ubestemt tid og fokusere på meg selv fremover. 

Anonymkode: 60db3...b82

• Liker 3
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva har du brukt tiden din på? Du er 35 0r kvinne og singel. Hvorfor har du ikke en mann fra før avv etter alle disse årene? Du har hatt mer enn god nok tid. Men hey, kanskje du lærer av denne

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
bbc2 skrev (3 minutter siden):

Hva har du brukt tiden din på? Du er 35 0r kvinne og singel. Hvorfor har du ikke en mann fra før avv etter alle disse årene? Du har hatt mer enn god nok tid. Men hey, kanskje du lærer av denne

Bare ignorér dette, TS. Gir tilnærmet null mening. 

Det er flust av bra menn der ute og det er altfor tidlig å gi opp. Ja, det er mange idioter også, og kanskje du trenger en pause, men du er statistisk sett ikke halvveis i livet engang.

• Liker 7
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg har lagt inn en skikkelig og virkelig  oppriktig innsats i å finne meg en partner. Men uten noe hell!

Det har vært ghosting, frekke mannfolk, dater som har gått bra (uten at jeg hører noe i ettertid - også når jeg tar kontakt) og mange andre merkelige opplevelser som har gjør at jeg får skikkelig avsmak på hele denne datingen og håpet om å finne noen. 

Til info har jeg prøvd møteplassen, sukker, match og tinder - så i utgangspunktet seriøse sider (utenom kanskje tinder da, men der er det jo flest folk). 

Så; er denne følelsen helt på jordet? Gjør jeg rett i å gi opp? Jeg er 35 år og har ingen barn (uten ønske om å få det heller - så null stress der). Men jeg er bare så lei nå og vil ta en skikkelig pause på ubestemt tid og fokusere på meg selv fremover. 

Etter å ha lest rundt på KG så forstår jeg virkelig at svært mange menn ikke er interessert i noe i nærheten av et fast forhold med en stor andel av damer.

Men jeg vet selvfølgelig ikke om du er tilhørende den kategorien av damer, eller om du bare har hatt uflaks (uflaks som du f.eks. legger opp til selv ved å gjenta ditt eget ikke suksessfulle mønster).

Anonymkode: bb6c1...7cc

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
bbc2 skrev (7 minutter siden):

Au! Den der var unødvendig. Jeg har aldri festet bort livet mitt og er ikke blant de damene hun prater om. Jeg har bare ikke møtt den rette og var veldig syk over en lengre periode. :(

• Liker 5
  • Hjerte 5
Skrevet

Jeg tror det er lurt å ta en pause og bare fokusere på å ha det bra med deg selv. Så kan du heller ta opp igjen dating hvis du får lyst til det. Du kan også vurdere å se litt på hvorfor du ikke lykkes, sannsynligvis gjør du som mange andre og går etter feil type menn. Og nei, det handler ikke om å senke kravene, men å finne ut hva du faktisk vil ha, og hvorfår du ikke får det. Google feks "Kjærlighetsmønster".

Anonymkode: dfbda...673

• Liker 1
Skrevet

The wall stands undefeated 😂

Anonymkode: 08f7c...fc7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Au! Den der var unødvendig. Jeg har aldri festet bort livet mitt og er ikke blant de damene hun prater om. Jeg har bare ikke møtt den rette og var veldig syk over en lengre periode. :(

Det er flere av oss 😊 Ikke bry deg om innlegget du svarte på. 

Anonymkode: e4325...189

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Skal du date så er det best å ha bena godt planta i jorda. Nyte ditt liv, og jobbe med å ha det så godt og trygt som mulig, både i hodet, hjertet og i kropp, sosialt, økonomisk osv. Har du et liv fult av savn etter noe så blir du ikke trygg i deg selv når du leter. Dating = avvisning frem til du finner den du virkelig passer sammen med. Og vet ikke hvor gammel du er, men vi som er 40 feks har blir brent og vet hvor viktig det er at matchen er superb. 

Om du brytes ned av at du har vært på ti dates med ti stk som du ikke liker, eller som ikke liker deg, så er det noe feil et sted. Det er ment å være gøyalt å treffe nye folk. Det skal ikke være trist. 

Og du kan begynne å bli den som er kresen! dra på date med ti stk. bestem deg for å avvise hver eneste person om du ikke ler deg skakk på første date av spøkene hans. Avvis hver eneste person, som ikke gir deg sommerfugler i magen. Det skal være så utrolig bra å treffe din match, det skal ikke bare være "ok". Det skal være dritbra. :)

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Kjenner meg igjen i endel av det du skriver. Er 42 og singel. Kun på Tinder jeg. Ikke gi opp! Det er bra menn der ute 🙂

• Liker 1
Gjest handmaid
Skrevet

Jeg føler det på samme måte. Skal få meg en katt 

Skrevet

Det kan være lurt å ta pause i noen måneder for å reflektere på hva du gjør feil. Det er mange bra menn der ute som er ute etter noe seriøst, og du har garrantert møtt på et par av de. Umulig å si hva du gjør feil på informasjonen oppgitt her riktig nok. 

Anonymkode: ffcf6...cf9

Skrevet
norw skrev (På 30.1.2023 den 1.32):

Bare ignorér dette, TS. Gir tilnærmet null mening. 

Det er flust av bra menn der ute og det er altfor tidlig å gi opp. Ja, det er mange idioter også, og kanskje du trenger en pause, men du er statistisk sett ikke halvveis i livet engang.

Nei, du er statistisk sett bare 6 år unna å ha levd halve livet ditt ifølge SSB. Kan hende du treffer noen og kan hende at du forblir singel resten av livet. Det er umulig å spå. Tiden vil vise det. 

Skrevet
Serafin skrev (2 timer siden):

Nei, du er statistisk sett bare 6 år unna å ha levd halve livet ditt ifølge SSB. Kan hende du treffer noen og kan hende at du forblir singel resten av livet. Det er umulig å spå. Tiden vil vise det. 

Vet ikke hva du mener med den første setningen. TS er som sagt ikke halvveis i livet engang, statistisk sett.

Skrevet

Jeg er 25 år å samme problemet! Å hvorfor kan de ikke bare si det er dårlig match i stede får å prate vær dag uten å ville noe mer? Hater det.. lei av å date så har hatt pause en stund nå...  Men vill jo ha kjærlighet 

Anonymkode: ef900...e99

• Nyttig 1
Skrevet

Har vært der selv. Singel i mange år da jeg trivdes best med det. Hadde et par kompiser i denne perioden, passet meg utmerket. Men fant ut etter noen år at det kunne være hyggelig å ha en kjæreste, en å komme hjem til påkvelden etter jobb, en å reise med, en å dele livet med.

Men, det var ikke enkelt! Vært mye på date, og møtt mye rare menn! Én måtte drikke seg til mot for å tørre å snakke. Og etter tredje date hvor mannen ikke turte å snakke med meg uten øl innabords, da takket jeg for meg. En annen var mer glad og interessert i maten vi spiste på date enn meg. Etter tre dates ga jeg opp. Møtt på noen veldig feminine menn som kanskje ikke var så interessert i damer sånn egentlig. Møtt på noen som sikkert var incel medlemmer (hvorfor date kvinner når man hater dem så mye??). Møtt mange menn som kun snakket om seg selv og sin vellykkethet, null interessert i daten. Møtt menn hvor fokuset kun var å få barn (neitakk, ikke interessert i å være fødepose for dine avkom). Vært mye rart. Værst var han som huket rak i meg og stakk tunga langt nedi halsen min før jeg rakk å si hei. Datet en hvor jeg fant ut at jeg var mer interessert i hunden hans enn fyren, den hadde mer personlighet. Møtt på nok menn som vil opp i seng på første date, ørk. Møtt på overlegne menn som kom deisende inn på date, et kvarter for seint og med en holdning som om de hadde ofret noe annet viktig for å møte meg.

Noen av datene ble til et forhold, men varte kun et halvt år til et år. Han ene ghostet meg etter 6 mnd, og en annen var utro etter ett år.

Så jeg ga mer eller mindre opp hele greia. Men jeg fant en flott fyr til slutt, måtte bare gi delvis opp først. 

Anonymkode: 137de...ab8

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Har vært der selv. Singel i mange år da jeg trivdes best med det. Hadde et par kompiser i denne perioden, passet meg utmerket. Men fant ut etter noen år at det kunne være hyggelig å ha en kjæreste, en å komme hjem til påkvelden etter jobb, en å reise med, en å dele livet med.

Men, det var ikke enkelt! Vært mye på date, og møtt mye rare menn! Én måtte drikke seg til mot for å tørre å snakke. Og etter tredje date hvor mannen ikke turte å snakke med meg uten øl innabords, da takket jeg for meg. En annen var mer glad og interessert i maten vi spiste på date enn meg. Etter tre dates ga jeg opp. Møtt på noen veldig feminine menn som kanskje ikke var så interessert i damer sånn egentlig. Møtt på noen som sikkert var incel medlemmer (hvorfor date kvinner når man hater dem så mye??). Møtt mange menn som kun snakket om seg selv og sin vellykkethet, null interessert i daten. Møtt menn hvor fokuset kun var å få barn (neitakk, ikke interessert i å være fødepose for dine avkom). Vært mye rart. Værst var han som huket rak i meg og stakk tunga langt nedi halsen min før jeg rakk å si hei. Datet en hvor jeg fant ut at jeg var mer interessert i hunden hans enn fyren, den hadde mer personlighet. Møtt på nok menn som vil opp i seng på første date, ørk. Møtt på overlegne menn som kom deisende inn på date, et kvarter for seint og med en holdning som om de hadde ofret noe annet viktig for å møte meg.

Noen av datene ble til et forhold, men varte kun et halvt år til et år. Han ene ghostet meg etter 6 mnd, og en annen var utro etter ett år.

Så jeg ga mer eller mindre opp hele greia. Men jeg fant en flott fyr til slutt, måtte bare gi delvis opp først. 

Anonymkode: 137de...ab8

Stakkers deg!! I det minste sa du nei med en gang da. Det er bra av deg. 😊

Anonymkode: e4ede...050

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...