Gjest Gutt20 Skrevet 19. desember 2005 #1 Skrevet 19. desember 2005 Hei alle sammen Jeg er en gutt på 20 år, som elsker romantiske stunder sammen med kjæresten min, så her er et spørsmål til dere jenter Hva er det mest romantiske en gutt har gjort for deg, eller hva er det mest romantiske du kan tenke deg å gjøre sammen med en gutt? Håper på noen gode svar, og noen gode tips som jeg kanskje kan overraske kjæresten min med
Gjest StoreSky Skrevet 20. desember 2005 #2 Skrevet 20. desember 2005 I et avstand forhold: på msn setter han på en cd i bakgrunnen -og han oppdager at den handler nettopp om "vanskelig kjærlighet", så han sender sangen øyeblikkelig, er liksom vår sang da... Dessuten romantisk men sånne søte mail/sms, som sier at han er "glad for å ha funnet min mail", at han liker meg etc.. Trenger ikke være store greier -kan nemlig bli litt voldsomt (som spa-behandling OG paris-tur i julegave jeg fikk av en ex)
Gjest StoreSky Skrevet 20. desember 2005 #3 Skrevet 20. desember 2005 glemte å si -på et forum jeg ikke visste han var på dukket det plutselig opp en melding "missing you, want you here, kiss -xxx T." -DA ble jeg sjarmert jeg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå