AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #1 Skrevet 29. januar 2023 Til dere som har kjæreste med ADHD eller dere som er menn å har ADHD. Hvordan fungerer familie livet? Min mann har ADHD å han har endel utfordringer. Ikke som han mener er utfordringer men som jeg som kjæresten hans føler på. Han møter sjeldent til avtalt tid.kommer gjerne 2 timer for sent og andre ganger dukker han ikke opp i d hele tatt. Han har alltid unnskyldninger på lur. Ikke alle stemmer med virkeligheten/løgn. Gutta og bil kommer alltid før alle andre planer vi har laget. Føler han mangler empati i mye ovenfor meg og andre han lover ting men sjeldent følger opp eller*glemmer* Jeg kan aldri planlegge noe med han for han har glemt det den dagen vi skal det... Hvordan løser dere dagene? Min vil ikke ta medisin. Han er morsom og snill men jeg føler meg som bare en del i livet hans og ikke som en ordentlig kjæreste. Selv etter 2 år Anonymkode: 3fc34...6f9
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #2 Skrevet 29. januar 2023 Rotete fysisk og i hodet, kort lunte, sitter aldri i ro for å slappe av, og klarer kun å sitte i ro hvis han skal gjøre noe som feks å se tv eller prøve å lese-har om dårlig konsentrasjon. Ekstrem dårlig impulskontroll har han også. Nekter for at han har en diagnose men jeg vet at han har det siden jeg er utdannet innen faget. Anonymkode: fb771...099 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå