Gjest frua Skrevet 19. desember 2005 #1 Skrevet 19. desember 2005 Har kjøpt 4 ess shampoo denne gangen. Har god erfaring med dette merket til hesten. En kollega av meg sverger til grønnsåpe, men det syns jeg de klør mere av! Det er egentlig ikke så ofte jeg dusjer hundene, men som skrevet i en annen tråd så trenger tispa ofte rengjøring
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2005 #2 Skrevet 19. desember 2005 Har mest tro på milde shampoer, f.eks. fra Hoggen produkter.
Gjest frua Skrevet 19. desember 2005 #3 Skrevet 19. desember 2005 Har mest tro på milde shampoer, f.eks. fra Hoggen produkter. ← Det har jeg ikke hørt om, hvor får man kjøpt det?? Og en ting.... hvilken PH har hunder i huden?
Gjest vimse Skrevet 20. desember 2005 #4 Skrevet 20. desember 2005 (endret) En drevertispe vi hadde tidligere hadde sensitiv hud, så da brukte vi en shampoo fra dyrlegen min, som de produserte selv, den inneholdt bl.a tjære. Nå har vi ikke denne hunden mer, så fortrinnsvis bruker vi sunlightsåpe(i såpestykker), ingen av våre reagerer på den, den er helt naturlig, og billig, en tier eller mindre i dagligvare. Nå skal det sies at våre hunder bader svært sjelden, det er hvis de har rullet seg i noe, eller generelt lukter vondt/veldig støvete eller seige i pelsen. Men hadde vi hatt hund som skulle bades ofte, pga pelsstell, utstilling m.m. tror jeg at jeg ville kjøpt en mild shampoo uten parfyme, spesielt tilpasset pelsype, farge og slikt til min hund. Endret 20. desember 2005 av vimselims
Blomsterenka Skrevet 20. desember 2005 #5 Skrevet 20. desember 2005 En dråpe grønnsåpe (ikke fra lidl), den norske" - og vann temperert ca 45 grader. Etterpå dusj og pasta med minst smør/olivenolje, kokt i vann med aromatkrydder i tillegg, og husk å ta opp kjøtt uansett om du ikke stekte det. Er ikke hundeeier nå, kun en tante... Og det er lov å skjemme bort tantebarna si, spørsmålet er at bikkja er kjempefin - vakthund og, men jeg vil helst ha en .... Nå er jeg singel. Forrige gang jeg fant en ny, knurret han og snerret. Men det gikk bra. Etter par uker.
Gjest Carmensita Skrevet 20. desember 2005 #6 Skrevet 20. desember 2005 Det har jeg ikke hørt om, hvor får man kjøpt det?? Og en ting.... hvilken PH har hunder i huden? ← Enkelte zoo-butikker har den. Mild og fin, og gjør absolutt jobben sin. Bruker balsam i samme merke. Jeg er storforbruker så jeg kjøper kanner.. Mener at jeg har sett den et eller annet sted på nettet, hundeutstyr. Men husker ikke hvor. Jeg handler forøvrig hos Atiz på Andebu.
Gjest frua Skrevet 20. desember 2005 #7 Skrevet 20. desember 2005 Jeg kjøper 4 ess i dyreburikken jeg og, men har kjøpt i Sverige. SKAL VÆRE SÅ MILD OG FIN ATTER!!!
Gjest Lilleulv Skrevet 20. desember 2005 #8 Skrevet 20. desember 2005 Groomer's edge og KW er de beste sjampoene jeg har prøvd. Jeg har hund med lang pels som krever myye pelsstell, og bader hver uke/annenhver uke.
Gjest Lilleulv Skrevet 20. desember 2005 #9 Skrevet 20. desember 2005 http://www.mamut.com/controls/shop/shops/3...&gid=4&subgid=5
agbre Skrevet 22. desember 2005 #10 Skrevet 22. desember 2005 Det har jo litt med pelstype å gjøre også. Flott erfaring med KW på min Wheaten. Nå bruker jeg Aloe vera Shampoo fra LR ( Homeparty) Fins andre som også har Aloe Vera shampoo. Virker bra for huden på dyret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå