Gå til innhold

Funker kiropraktikk?

CrazyChick90

Anbefalte innlegg

Mulig dette har vært oppe til diskusjon før, men jeg er veldig nysgjerrig da jeg selv skal en tur til uka pga. store nakkesmerter?

Hva er deres erfaringer? Virker det, eller er det bare piss og jævlig dyrt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forskning viser at det fungerer smertelindrende der og da, men ikke over en lengre periode.

Anonymkode: 46174...da2

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde heller gått til en manuellterapeut  fordi de har fysioterapi i grunnutdanningen og har en annen tilnærming til problemet.

De manipulerer også men bruker tøying, massasje, styrketrenings øvelser, trykkbølge behandling, dry needling i tillegg som behandling.

Kiropraktikk er som oftest rett på og manipulerer leddene, istedenfor å finne årsaken til at det har låst seg.

Anonymkode: 4e014...20d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hadde heller gått til en manuellterapeut  fordi de har fysioterapi i grunnutdanningen og har en annen tilnærming til problemet.

De manipulerer også men bruker tøying, massasje, styrketrenings øvelser, trykkbølge behandling, dry needling i tillegg som behandling.

Kiropraktikk er som oftest rett på og manipulerer leddene, istedenfor å finne årsaken til at det har låst seg.

Han jeg skal til jobber tverrfaglig, så han bruker andre metoder også👏 Jeg ønsker bare så sårt å få litt mindre smerter. Det er intenst nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyChick90 skrev (35 minutter siden):

Han jeg skal til jobber tverrfaglig, så han bruker andre metoder også👏 Jeg ønsker bare så sårt å få litt mindre smerter. Det er intenst nå!

Få han til å henvise til mr eller røntgen før han begynner å manipulere på nakken din.

Lykke til💚

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...