Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan ble arret deres i ettertid? Leser at man kan få ett såkalt «heng»? Er arret slik at man ser det med truse på? 

Anonymkode: f8dbc...462

Videoannonse
Annonse
Skrevet

KK i Bergen? Jeg har hatt to AKS og har ikke fått noe heng 😅 

Anonymkode: adfcc...200

Skrevet

Arret mitt vises såvidt. Man kan nok se det når jeg går med truse ja, men min samboer er jo stort sett den eneste som ser meg i truse uansett. Det er uansett ikke veldig synlig, tror ikke man hadde lagt særlig merke til det om man ikke vet at det er der

Skrevet

Jeg tror nok de utfører keisersnitt på samme måte i Bergen som resten av landet. 😉 Jeg fikk heng, ja. Noen får det, andre får det ikke. Arret vises ikke med truse på. 

Anonymkode: 7355f...43a

Skrevet

Har heng noe med hvorvidt man har mye fett og hud på magen? Kan ikke skjønne hvordan de kunne sydd tjukkmagen min på en pen måte.

Anonymkode: 57739...051

Skrevet

Jeg har tatt et planlagt ks på KK og et på Voss med 3 1/2 års mellomrom. Arret fr KK grodde veldig pent. Legen gjorde en god jobb der synes jeg. Før siste fødsel var det nesten usynlig. De skjærte i samme arr på Voss og det har også grodd svært bra. Arret ligger like under trusekanten og jeg har ikke noe særlig heng. Heng skyldes nok først og fremst at man har litt bukfett og det blir hengende over arret og ned. Klarer du å trene magen relativt flat slipper du å føle deg som et hengebuksvin. Eller gi blaffen i om det er litt heng.

Anonymkode: bf130...ec5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...